Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-30
Og³oszenie nr 774191-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Zakup niezbêdnej infrastruktury IT
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA WARMIÑSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 089 6425801, 642 58 08
faks: 896 425 802
e-mail: gmina@milomlyn.pl
www: www.bip.milomlyn.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.milomlyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.milomlyn.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: W formie pisemnej. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Urzêdzie Miasta i Gminy Mi³om³yn, ul. Twarda 12, 14-140 Mi³om³yn w sekretariacie – I piêtro (pokój nr 26) .
Adres: ul. Twarda 12, 14-140 Mi³om³yn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ORG.271.8.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup niezbêdnej infrastruktury IT.
2. Zamówienie obejmuje dostawê sprzêtu komputerowego i oprogramowania:
a) Wyposa¿enie stanowisk pracowniczych - zakup komputera – 15 szt.
b) Wyposa¿enie stanowisk pracowniczych - zakup komputera przeno¶nego – 2 szt.
c) Wyposa¿enie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt.
d) Wyposa¿enie stanowiska kancelaryjnego - zakup urz±dzenia wielofunkcyjnego – 1 szt.
Dostawa powy¿szego sprzêtu informatycznego obejmuje jego dostawê, instalacjê i konfiguracjê.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z okre¶leniem minimalnych wymagañ zosta³ przedstawiony w Za³±czniku nr 1 do SIWZ – Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia.
4. Kody CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
48517000-5 Pakiety oprogramowania informatycznego
30236000-2 Ró¿ny sprzêt komputerowy
5. Wykonawca musi zaakceptowaæ wzór umowy w ca³o¶ci.
6. Tam, gdzie w SIWZ i do³±czonych do niej za³±cznikach zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materia³ów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie sprzêtu lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych ni¿ wymaganych przez Zamawiaj±cego w dokumentacji przetargowej. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy s± jedynie przyk³adowe i stanowi± wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadaæ materia³y u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, a tak¿e jako¶ciowe (m.in.: wymiary, sk³ad, zastosowany materia³, kolor, odcieñ, przeznaczenie materia³ów i urz±dzeñ, estetyka itp.) jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materia³y przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przy pomocy okre¶lonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te rozwi±zania.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszelkich prac niezbêdnych do osi±gniêcia zak³adanego rezultatu.
II.5) G³ówny kod CPV: 30.21.30.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 60
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia nie pó¼niej ni¿ 60 dni od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymogów dotycz±cych przedmiotowego warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, co najmniej dwie dostawy sprzêtu komputerowego obejmuj±ce dostawê, instalacjê i konfiguracjê o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000 z³ brutto ka¿da.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, gdy jeden z Wykonawców wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych dostaw. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wyka¿±, ¿e zrealizowali w sumie dwie dostawy, ale ¿aden z nich nie zrealizowa³ samodzielnie dwóch dostaw wymaganych przez Zamawiaj±cego.
W przypadku, gdy Wykonawca polegaj±cy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, gdy podmiot udostêpniaj±cy zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± zrealizowa³ samodzielnie dwie dostawy wymagane przez Zamawiaj±cego.
W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane w innych walutach ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy w celu oceny oferty dokona przeliczenia waluty na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w tabeli kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
4. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne.
5. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 10.1-10.4 Rozdzia³u VI SIWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1 Rozdzia³u VI SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Powy¿sze dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej. Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia wymienione w pkt. 10.1-10.4 Rozdzia³u VI SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na wezwanie Zamawiaj±cego. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
7.Je¶li Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10 Rozdzia³u VI SIWZ sk³ada:
1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.1 Rozdzia³u VI SIWZ Wykonawca sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.2-10.3 Rozdzia³u VI SIWZ Wykonawca sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty te powinny byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 12 Rozdzia³u VI SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy odno¶nie terminu wydania przedmiotowych dokumentów, o którym mowa w pkt. 12 Rozdzia³u VI SIWZ stosuje siê odpowiednio.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Wykaz dostaw i us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy i us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ. Je¶li Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania po¶wiadczenia.
2. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Wykonawca sk³ada dokumenty potwierdzaj±ce parametry sprzêtu zaoferowanego przez Wykonawcê, tj. opis dotycz±cy charakterystyki zaoferowanego sprzêtu informatycznego wskazuj±cy dla ka¿dego elementu zawartego tabeli w pkt. 3 Formularza ofertowego, umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu weryfikacjê spe³niania przez oferowany sprzêt wymagañ minimalnych, zawieraj±cy równie¿ nazwê producenta i modelu oraz numer katalogowy (je¶li posiada) dla ka¿dego z zaoferowanych sprzêtów informatycznych, odnosz±cy siê do wymagañ okre¶lonych w SOPZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ.
UWAGA: Dokumenty nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
Potwierdzenie wniesienia wadium.
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w formie pisemnej (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) nale¿y do³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo – je¿eli osoba/osoby podpisuj±ca ofertê dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa udzielonego przez osobê/osoby uprawnion±/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze). Pe³nomocnictwo musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisywania oferty. Pe³nomocnictwo w formie pisemnej (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) nale¿y do³±czyæ do oferty.
O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium na kwotê 2.500,00 z³ ( s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
1. w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdzia³u SIWZ;
2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3. gwarancjach bankowych;
4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2019 poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku 75 8831 1025 2003 0000 0228 0003 z dopiskiem „Wadium znak sprawy ORG.271.8.2020 „Zakup niezbêdnej infrastruktury IT”.
Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê i godzinê uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Je¶li wadium zosta³o wniesione w pieni±dzu to Wykonawca do³±cza do oferty dowód wniesienia wadium w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Orygina³ wadium musi byæ sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta. Przedmiotowy dokument musi zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±.
8. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na musi byæ czynno¶ci± jednostronnie zobowi±zuj±c±, mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu, obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty kwoty wadium na rzecz Zamawiaj±cego.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium w terminie i na warunkach okre¶lonych w ustawie.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Okres gwarancji na sprzêt informatyczny: | 30,00 |
| CENA: | 60,00 |
| Termin dostawy: | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci:
1) Strony s± uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, ni¿ zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy nastêpuj±cych zmian w przypadku:
a) konieczno¶ci dostarczenia innego, ni¿ okre¶lonego w Umowie urz±dzenia lub oprogramowania, niepowoduj±ca zwiêkszenia ceny, spowodowana zakoñczeniem produkcji okre¶lonego w Umowie urz±dzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadaj±ce parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcê w ofercie;
b) pojawienia siê na rynku urz±dzenia producenta sprzêtu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, ¿e te zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia ceny;
c) ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanego urz±dzenia Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie przedmiotu umowy polegaj±c± na zast±pieniu danego produktu produktem zastêpczym, spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcê w zwi±zku z ujawnieniem wad;
d) zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzêdowym odpowiedniego ministra, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
e) zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego;
f) wyst±pienia si³y wy¿szej.
2. W przypadkach, w których zgodnie z powy¿szymi postanowieniami lub przepisami prawa mo¿liwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególno¶ci:
1) o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, w szczególno¶ci ze wzglêdu na zaistnienie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt 2;
2) ze wzglêdu na okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy, np. opó¼nienie w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opó¼nienie lub zatrzymanie transportu wynikaj±ce, np. z powodów warunków atmosferycznych.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê Umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, Art. 15 r, ust. 1 zwi±zanych ze stanem zagro¿enia epidemicznego lub epidemii COVID-19, które nie by³y znane i mo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy. Je¶li w trakcie realizacji Umowy wyst±pi± nowe okoliczno¶ci zwi±zane z COVID-19 wp³ywaj±ce na nale¿yte jej wykonanie, strony s± zobowi±zane do niezw³ocznego poinformowania siê wzajemnie o wp³ywie tych okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte jej wykonanie. Dopuszczalne s± nastêpuj±ce zmiany Umowy:
1) zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy poprzez realizacjê za pomoc± ¶rodków zdalnej komunikacji tych zadañ, dla których z Umowy lub za³±czników dla niej wynika obowi±zek ich realizacji w siedzibie Zamawiaj±cego, w przypadku obowi±zywania w okresie realizacji tych zadañ ograniczeñ w przemieszczaniu siê i/lub obostrzeñ wyp³ywaj±cych na mo¿liwo¶æ wykonywania zadañ w siedzibie Zamawiaj±cego;
2) zawieszenie wykonywania Umowy, w przypadku je¿eli realizacja zadañ zaplanowanych na danym etapie za pomoc± ¶rodków zdalnej komunikacji jest niemo¿liwa; w takim przypadku termin realizacji Umowy przesuwa siê o czas tego zawieszenia;
3) zmiana terminu realizacji wskazanego w umowie w przypadku wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych;
4) zawieszenie wykonywania Umowy, w przypadku nieobecno¶ci osób, które Wykonawca przeznaczy³ do realizacji zamówienia.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 nie mog± prowadziæ do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. W szczególno¶ci w przypadku realizacji przez Wykonawcê zadañ za pomoc± ¶rodków zdalnej komunikacji w sytuacji opisanej w ust. 3 pkt. 1) ewentualne dodatkowe koszty z tym zwi±zane nie mog± obci±¿aæ Zamawiaj±cego.
5. Postanowienia ust. 3 stosuje siê odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców.
6. Je¶li w trakcie realizacji Umowy wyst±pi± okoliczno¶ci zwi±zane z COVID-19 wp³ywaj±ce na nale¿yte jej wykonanie Zamawiaj±cy mo¿e zawiesiæ wykonywanie Umowy, w przypadku:
1) nieobecno¶ci pracowników Zamawiaj±cego, których obecno¶æ jest konieczna dla prawid³owej realizacji Zamówienia;
2) obowi±zywania ograniczeñ w przemieszczaniu siê i/lub obostrzeñ wyp³ywaj±cych na mo¿liwo¶æ wykonywania Zamówienia w siedzibie Zamawiaj±cego, je¶li jest to konieczne.
7. W przypadkach zawieszenia wykonywania Umowy, o których mowa w ust. 6, termin realizacji Umowy przesuwa siê o czas tego zawieszenia.
8. W przypadku wniosku o dokonanie zmiany sk³adanego w okoliczno¶ciach, o których mowa w ust. 3, Wykonawca za³±cza do wniosku o¶wiadczenia lub dokumenty, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci:
1) nieobecno¶ci osób, które Wykonawca przeznaczy³ do realizacji zamówienia;
2) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) poleceñ wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19;
4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych;
5) okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 1–4, w zakresie w jakim dotycz± one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
9. Po rozpatrzeniu wniosku o zmianê Zamawiaj±cy decyduje o udzieleniu zgody na wprowadzenie zmiany do Umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w ci±gu 7 dni roboczych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo niewydania zgody na zmianê Umowy.
10. Strony postanawiaj±, ¿e w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – wynagrodzenie przewidziane niniejsz± Umow± ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug (ulegnie korekcie o wysoko¶æ zmiany podatku VAT), przy czym powy¿sza zmiana bêdzie mia³a zastosowanie wy³±cznie w odniesieniu do czê¶ci wynagrodzenia objêtego fakturami wystawionymi po dacie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów prawa wprowadzaj±cych nowe stawki podatku od towarów i us³ug.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jako¶ci kszta³c. zawodow. na ter. M. ¯ory i Jastrzêbie-Zd."
- Dostawa sprzêtu komputerowego.
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
- "Rozwój cyberbezpieczeñstwa oraz uzupe³nienie infrastruktury sprzêtowej w Gminie Poniatowa"
- Dostawa laptopów w Zespole Szkó³ nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- Dostawa komputera
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





