Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Nowa Ruda: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w mieście Nowa Ruda
Numer ogłoszenia: 77403 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, fax (074) 872 22 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w mieście Nowa Ruda.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, nad realizacją dwóch zadań związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w mieście Nowa Ruda tj.: budynku MOK ul. Strzelecka 2a, budynku MOK ul. Słupiecka 2, budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 ul. Kłodzka 7 i obiektów Zespołu Sportowego z basenem ul. Kłodzka 16. Zakres obowiązków i czynności wykonawcy pełniącego funkcję Inżyniera Kontraktu i sprawującego nadzór inwestorski:1. Nadzór należy pełnić zgodnie z przepisami polskiego prawa a zarządzanie projektem według standardów MF EOG, 2. Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z Kontraktami; 3. Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, 4. Współpraca z nadzorem autorskim, 5. Zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej, 6. Przekazanie wykonawcy dziennika budowy i dokumentacji projektowej, 7. Wydawanie wszystkich poleceń na piśmie - przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Inżynier Kontraktu przedstawi Zamawiającemu, do akceptacji, wzory pism i dokumentów; 8. Przekazanie wykonawcy robót terenu budowy i wystawienia polecenia rozpoczęcia robót, 9. Współudział po zakończeniu robót w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 10. Przynajmniej jeden raz w miesiącu obowiązkowa obecność Inżyniera Kontraktu na terenie budowy, w okresie trwania budowy, 11. Obecności pozostałych inspektorów na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy, w okresie trwania prac branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru, 12. Wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 13. Wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawców Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 14. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 15. Akceptacja ubezpieczeń, 16. Opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, 17. Monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, 18. Upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 19. Wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciw pożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 20. Zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 21. Zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót i niezbędnych korekt tych rysunków, 22. Zatwierdzenie przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych Projektów organizacji ruchu na czas budowy, 23. Zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 24. Opracowanie wniosków na roboty zamienne oraz przedstawienie ich do akceptacji zamawiającemu, 25. Kontrolę źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 26. Zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót, 27. Sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16-04-2004 r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 62, poz 628), 28. Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 29. Wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 30. Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; 31. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 32. Przygotowywanie dla zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z zamawiającym, 33. Sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 34. Organizacji oraz przewodniczenia comiesięcznym naradom dotyczącym postępu robót (Narady Koordynacyjne) w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Kontraktu stron (Wykonawcy Robót, Inżynier, Kierownik Projektu oraz inni oficjalni obserwatorzy), 35. Organizowania narad technicznych, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, oraz sporządzania protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcom Robót w terminie 5 dni od dnia narady, 36. Prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 37. Zlecania Wykonawcom Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 38. Zlecania wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów, których koszt ponosił będzie Wykonawca Robót, 39. Sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawców Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 40. Poświadczenia usunięcia przez Wykonawców Robót wad, 41. Weryfikację rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, 42. Weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 43. Weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 44. Organizację oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji /skład komisji zostanie ustalony zarządzeniem Burmistrza miasta Nowa Ruda/ wraz ze sprawdzeniem kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców Robót dokumentów wymaganych do odbioru, 45. Dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawców Robót po zakończeniu robót, 46. Zapobiegania roszczeniom Wykonawców Robót, 47. Określenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcom Robót, 48. Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 49. Wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; 50. W okresie gwarancji i rękojmi /36 miesięcy po pozytywnym odbiorze robót budowlanych/, raz w roku, dokonanie przeglądu technicznego przedmiotu zamówienia, łącznie z Wykonawcą i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inżynier nadzoruje ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu, 51. Rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, 52. Przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia - terminologia może odbiegać dla wzorów sporządzonych zgodnie z pkt. 7; 53. Sporządzanie wniosków o naliczenie kar umownych, 54. Dostarczanie zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 55. Wypełnianie obowiązków określonych dla Inżyniera i inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 56. Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego z przedstawicielami mediów, 57. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją zadań zgodnie z wymogami MF EOG, przygotowanie rozliczeniowych raportów okresowych oraz wniosków o płatność do Mechanizmów Finansowych Europejskiego Obszaru Gospodarczego (dodatkowo w języku angielskim) oraz przygotowanie innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą, 58. Dokonywanie pomiaru wskaźników określonych w Planie Wdrażania Projektu stanowiącego załącznik do umowy o dofinansowanie ze środków MF EOG. 59. Współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z wymogami MF EOG, 60. Nadzorowanie kontraktu zgodnie z umową o dofinansowaniu zadania, 61. Przygotowanie raportu końcowego do Mechanizmów Finansowych Europejskiego Obszaru Gospodarczego (dodatkowo w języku angielskim), 62. Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu. 63. Prowadzenie narad związnych z procesem projektowania przez wykonawcę robót elementów określonych w Programie Funkcjonalno Użytkowym, 64. Odbiór i zatwierdzanie do realizacji dokumentacji projektowej sporządzonej przez wykonawcę robót. Ponadto 1. Inżynier Kontraktu będzie decydować o : - dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń, przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; - zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót; - sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy Robót; - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu; - dopuszczeniu dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawce Robót do realizacji. 2. Inżynier Kontraktu będzie wnioskować o: - wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; - przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora; - zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawcy Robót nie usuną ich w wyznaczonym terminie; - zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót; - zlecenie wykonania robót dodatkowych. 3. Inżynier Kontraktu będzie akceptować: - sporządzoną przez Wykonawcę Robót dokumentację projektową, - przedstawiony przez Wykonawców Robót Program Zapewnienia Jakości, Harmonogram Robót i Harmonogram Płatności; - propozycję Wykonawców Robót odnośnie zmiany kierowników budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy Robót; - Sprzęt i urządzenia pomiarowe Wykonawców Robót, o ile nie zostały wskazane w ofertach Wykonawców Robót oraz propozycję Wykonawców Robót odnośnie zmiany sprzętu lub urządzeń; - Źródła pozyskania materiałów miejscowych, o ile nie zostały wskazane w ofertach Wykonawców Robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości 6.700,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium należy złożyć na okres związania ofertą nie krótszy niż 30 dni od ostatecznej daty terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy dołączyć kopię a oryginały złożyć w kasie Urzędu Miasta Nowa Ruda. 2. Wadium winno być złożone w terminie do 21 marca 2008 r. do godz. 13:00 na konto Zamawiającego w banku BZWBK I oddział w Nowej Rudzie Nr 10 1090 2330 0000 0005 9600 0039 z dopiskiem -Przetarg - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowej Rudzie - Inżynier kontraktu - Wadium uważa się za złożone jeżeli przed upływem składania ofert znajdzie się na wymienionym rachunku..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, wykonania nadzoru w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie termomodernizacji, przebudowy instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej odpowiadającej robotom budowlanym, b) Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, na co najmniej 1 robocie budowlanej w zakresie termomodernizacji, przebudowy instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej odpowiadającej robotom budowlanym realizowanych ze środków pomocowych pochodzących ze źródeł Banku Światowego, EkoFunduszu, innych źródeł pomocowych Unii Europejskie lub krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego. c) Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę, do wykonania niniejszego zamówienia, co najmniej następujących osób, spełniających kryteria jak niżej: - Inzynier - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania oraz że w okresie ostatnich trzech lat prowadził w charakterze Inżyniera Kontraktu co najmniej jeden zakończony i rozliczony kontrakt termomodernizacyjny i posiada minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w kierowaniu budową, nadzorze inwestorskim lub w pełnieniu funkcji Inżyniera kontraktu, - Inzynier budowlany - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w kierowaniu budową lub nadzorze inwestorskim, - Inzynier sanitarny - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w kierowaniu budową lub nadzorze inwestorskim, - Inzynier elektryk - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w kierowaniu budową lub nadzorze inwestorskim, - Specjalista ds. rozliczeń - posiada 5 letnie doświadczenie zawodowe przy rozliczaniu budów, w tym w rozliczeniu przynajmniej 1 inwestycji realizowanej zgodnie ze wzorem MF EOG lub równoważnym. Zamawiający dopuszcza możliwość równoczesnego pełnienia przez Inżyniera funkcji inspektora nadzoru lub specjalisty do spraw rozliczeń. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez jedną osobę (jeżeli posiada do tego uprawnienia) funkcji inspektora w dwóch specjalnościach (np. budowlanej i sanitarnej). 3) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz dwóch wykonanych nadzorów w ramach pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadających przedmiotowi zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu, które jest przedmiotem zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie /referencje/. 3. Wykaz prac związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu, które jest przedmiotem zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że funkcja ta była pełniona należycie /referencje/. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem w ofercie pracownika posiadającego uprawnienia budowlane (kopia potwierdzenia wpisu do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) odpowiedniego dla danej branży budowlanej tj.: dokumenty stwierdzające, że osoba wskazana do pełnienia funkcji Inżyniera posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania (kopia uprawnień budowlanych) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; co najmniej jedna osoba kadry technicznej posiada uprawnienia do nadzoru robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; jedna osoba kadry technicznej posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; jedna osoba kadry technicznej posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; jedna osoba kadry technicznej posiada doświadczenie zawodowe przy rozliczaniu budów, w tym w rozliczeniu przynajmniej 1 inwestycji realizowanej zgodnie ze wzorem MF EOG lub równoważnym np. ZPORR, SPO. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartości oferty oraz oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy punktów nr: 1 do 6. Dla punktów nr 7 do 11 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają sie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną: konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego; ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, nr lukalu 13 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIe dotyczy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027" Przetarg 2
- "Odbudowa drogi ul. Węglowa Wola w kilometrażu 0+000-1+582 (powódź wrzesień 2024r.)"
- "Odbudowa drogi ul. Graniczna w kilometrażu 0+000 - 0+240 (powódź wrzesień 2024)"
- Adaptacja pomieszczeń w budynku B w ZS w Jugowie na oddział przedszkolny
- "Odbudowa drogi ul. Jawornik w kilometrażu 0+000-1+300 (powódź wrzesień 2024r.)"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa Szkół Podstawowych w miejscowościach Kalino i Guzew wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarzadzanie kontraktem pn. "Rozbiórka starego i budowa nowego mostu w m. Santok w ciągu dr woj. nr 158 w km 11+777".
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 4343W z drogą krajową Nr 50 w msc. Zawiszyn, gm. Jadów"
- Budowa lądowiska wraz z infrastrukturą dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- Pełnienie funkcji Inż. Kontraktu nad rob. bud. związanymi z przebudową ul. Środkowej na odc. ul.Kowieńska-ul. Stalowa i przebudową sieci gazowych w ramach zad. inwest. pn.: "Przebudowa ul. Środkowej"
- Usługi inspektorów nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Przebudowa i rozbudowa infrastruktury komunalnej na terenie gminy i miasta Dobczyce."
więcej: Usługi zarządzania budową »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.