eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoroszyceDostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce oraz przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu "Akademia Efektywnej Nauki - wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 - Wysoka jakość edukacji; Działanie 09.01 - Roz-wój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Euro-pejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29



Ogłoszenie nr 774002-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Gmina Skoroszyce:

Dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce oraz przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu "Akademia Efektywnej Nauki - wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 - Wysoka jakość edukacji; Działanie 09.01 - Roz-wój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Euro-pejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 – Wysoka ja-kość edukacji; Działanie 09.01 - Rozwój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno–Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoroszyce, krajowy numer identyfikacyjny 53141294100000, ul. Powstańców Śląskich 17, 48-320 Skoroszyce, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 77 4318505 w. 36,
e-mail: inwestycje@skoroszyce.pl,
www: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce oraz przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu "Akademia Efektywnej Nauki - wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 - Wysoka jakość edukacji; Działanie 09.01 - Roz-wój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Euro-pejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.

Numer referencyjny: GZEASiP-AEN.2600.3/JD/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:
A) dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sidzinie w ramach projektu „Akademia Efektywnej Nauki – wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie”

B.1 - opracowanie programu 40-godz. warsztatów przygotowujących uczestników do prowadzenia projektowych zajęć pozalekcyjnych, wspomaganych e-learningiem, zgodnych z programami efektywnej nauki:
Programy projektowych zajęć pozalekcyjnych dostosowane do wieku i możliwości percepcyjnych uczniów klas 1 – 8 szkoły podstawowej (wymagany jest odrębny program dla każdego poziomu klasowego czyli 8 programów) przewidujące realizację metodami aktywizującymi (metoda projektów edukacyjnych, quiz’ów, eksperymentów itp.). Każdy program musi być rozpisany na 26 jednostki tematyczne zblokowa-ne po 2 godziny lekcyjne i mieć na celu rozwijanie kompetencji matematyczno-przyrodniczych, naukowo-technicznych i informatycznych oraz umiejętności uczenia się (m.in. szybkiego uczenia się, zapamiętywania, szybkiego czytania itp.). Realizacja programów dla uczniów musi być wspomagana e-learningiem i wykorzystywać dedykowaną dla nich obudowę techno-dydaktyczną (minimum podręczniki dla uczniów i sce-nariusze zajęć dla nauczycieli, zestawy materiałów i pomocy dydaktycznych do przeprowadzania tematycznych eksperymentów edukacyj-nych, edukacyjne gry planszowe do nauki realizowanej indywidualnie i w grupie. Platforma e-learningową wspomagająca nauczanie musi być dostępna zarówno na komputery z systemem operacyjnym Windows jak i na smartphone’y funkcjonujące na systemie IOS i Android).

B.2 - przeprowadzenie stacjonarnego (na terenie Zespołu Szkolno–Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 38, 48-320 Skoroszyce) stacjonarnego 40-godz. weekendowego szkolenia wstępnego (w dwóch turach – każda po 3 dni: piątek 6h + sobota 8 h + niedziela 6h) dla 15 nauczycieli w zakresie programów efektywnej nauki dla uczniów – każdy w łącznym wymiarze 52 godz., przy czym co najmniej 26 godz. w każdym programie to eksperymenty z wykorzystaniem dedykowanych zestawów:
Programy projektowych zajęć pozalekcyjnych dostosowane do wieku i możliwości percepcyjnych uczniów klas 1 – 8 szkoły podstawowej (wymagany jest odrębny program dla każdego poziomu klasowego czyli 8 programów) przewidujące realizację metodami aktywizującymi (metoda projektów edukacyjnych, quiz’ów, eksperymentów itp.). Każdy program musi być rozpisany na 26 jednostki tematyczne zblokowa-ne po 2 godziny lekcyjne i mieć na celu rozwijanie kompetencji matematyczno-przyrodniczych, naukowo-technicznych i informatycznych oraz umiejętności uczenia się (m.in. szybkiego uczenia się, zapamiętywania, szybkiego czytania itp.). Realizacja programów dla uczniów musi być wspomagana e-learningiem i wykorzystywać dedykowaną dla nich obudowę techno-dydaktyczną (minimum podręczniki dla uczniów i sce-nariusze zajęć dla nauczycieli, zestawy materiałów i pomocy dydaktycznych do przeprowadzania tematycznych eksperymentów edukacyj-nych, edukacyjne gry planszowe do nauki realizowanej indywidualnie i w grupie. Platforma e-learningową wspomagająca nauczanie musi być dostępna zarówno na komputery z systemem operacyjnym Windows jak i na smartphone’y funkcjonujące na systemie IOS i Android).

B.3 - wsparcie nauczycieli, realizujących programy w średnim wymiarze 15 h/m-c przez 20 miesięcy nauki szkolnej (razem 300 h) w zakre-sie w/w. programów w formie e-learningu i video-konsultacji.


II.5) Główny kod CPV: 39.16.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1B ustawy Pzp, dotyczące:
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru (potwierdzający posiadanie uprawnień do wyko-nywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru;


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1B ustawy Pzp, dotyczące:
są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. i przedstawią opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tys. PLN;


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1B ustawy Pzp, dotyczące:

posiadają zdolność techniczną lub zawodową nabytą w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonał, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonuje na-leżycie, co najmniej;
- trzy usługi szkoleniowe przeprowadzone dla nauczycieli o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł.
– trzy dostawy materiałów i pomocy dydaktycznych o łącznej wartości co najmniej 150 000 zł.

dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - internetową aplikacją treningową, zgodną z programami wskazanymi w pkt 3 ppkt A.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru (potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.

Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem po-datków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania ofert.

Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. Oświadczenia RODO wszystkich osób zaangażowanych w realizację zlecenia – według wzoru stanowiącego zał. Nr 3.
b. Aktualny odpis z właściwego rejestru (potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
c. Wykaz usług i dostaw wykonanych z uwzględnieniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których owe usługi i dostawy zostały wykonane ,z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi i dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych –są wykonywane; a je-żeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy (jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest do podania przyczyn braku możliwości uzyskania poświad-czenia); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdza-jące należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Uwaga: w przypadku gdy przedmiotem wykazanej usługi lub dostawy nie był wyłącznie zakres wymagany przez Zamawiającego, należy go wyodrębnić, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych niezakończonych –należy wykazać realizację usługi, dosta-wy w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, w przypadku usług, dostaw wykonanych (zakończonych), Wykonawcy mają obowiązek przedstawić dokument wystawiony po zakończeniu realizacji usługi. Wykonawca nie może legitymować się poprawnością wykonania usługi, dostawy o której mowa powyżej, poprzez załączenie do oferty referencji dotyczących niezakończonych usług, dostaw w przypadku gdy Wykonawca przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia, potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę wymaganego przez zamawiającego doświadczenia;

d. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem po-datków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania ofert.

e. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f. Opłaconą polisę (wraz z dowodem jej opłacenia), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 200 tys. PLN.

g. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu internetowej aplikacji treningowej, zgodną z programami wskazanymi w pkt 3 ppkt A (załącznik nr 7)

h. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grud-nia 2009 r. (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).

i. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświad-czonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów mogą być po-świadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
j. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwier-dzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamó-wienia.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
c. Wykaz usług i dostaw wykonanych z uwzględnieniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których owe usługi i dostawy zostały wykonane ,z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi i dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych –są wykonywane; a je-żeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy (jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest do podania przyczyn braku możliwości uzyskania poświad-czenia); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdza-jące należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Uwaga: w przypadku gdy przedmiotem wykazanej usługi lub dostawy nie był wyłącznie zakres wymagany przez Zamawiającego, należy go wyodrębnić, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych niezakończonych –należy wykazać realizację usługi, dosta-wy w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, w przypadku usług, dostaw wykonanych (zakończonych), Wykonawcy mają obowiązek przedstawić dokument wystawiony po zakończeniu realizacji usługi. Wykonawca nie może legitymować się poprawnością wykonania usługi, dostawy o której mowa powyżej, poprzez załączenie do oferty referencji dotyczących niezakończonych usług, dostaw w przypadku gdy Wykonawca przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia, potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę wymaganego przez zamawiającego doświadczenia;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość oferty.
a. Wypełniony Formularz Oferty
b. Zobowiązania:
- do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
- do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w niniejszym SIWZ.
c. Oświadczenia RODO wszystkich osób zaangażowanych w realizację zlecenia – według wzoru stanowiącego zał. nr 3.
d. Oświadczenia składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udzia-łu w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego,
e. Projekt szczegółowego programu szkoleń.
f. Innych dokumentów(jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym:
- pełnomocnictwa do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy(o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumen-tów),
- zobowiązania podmiotu trzeciego,
UWAGA–do zobowiązania należy dołączyć stosowny dokument, potwierdzający zasady reprezentacji podmiotu trzeciego (o
ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów)
– pisemnego uzasadnienia odnośnie do charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji –tajemnicy przedsiębiorstwa,
- pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowa-dzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgod-nie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp),

g. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświad-czonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów mogą być po-świadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwier-dzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamó-wienia.

h. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7do SIWZ). Składając oświadczenie, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiąza-nia z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA –oświadczenie należy wypełnić i przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informa-cji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

i. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
UWAGA–pisma przesłane faksem lub skan pisma przesłany pocztą elektroniczną nie stanowią formy pisemnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
doświadczenie wykładowców/trenerów w prowadzeniu szkoleń tematycznych dla nauczycieli:15,00
cena:60,00
atrakcyjność programowa:10,00
deklaracja Wykonawcy dotycząca ilości dni na dokonanie napraw gwarancyjnych:15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 06.01.2021, godzina: 11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.