Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 774002-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce oraz przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu "Akademia Efektywnej Nauki - wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 - Wysoka jakość edukacji; Działanie 09.01 - Roz-wój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Euro-pejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 – Wysoka ja-kość edukacji; Działanie 09.01 - Rozwój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno–Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 77 4318505 w. 36,
e-mail: inwestycje@skoroszyce.pl,
www: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: GZEASiP-AEN.2600.3/JD/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest:
A) dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sidzinie w ramach projektu „Akademia Efektywnej Nauki – wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie”
B.1 - opracowanie programu 40-godz. warsztatów przygotowujących uczestników do prowadzenia projektowych zajęć pozalekcyjnych, wspomaganych e-learningiem, zgodnych z programami efektywnej nauki:
Programy projektowych zajęć pozalekcyjnych dostosowane do wieku i możliwości percepcyjnych uczniów klas 1 – 8 szkoły podstawowej (wymagany jest odrębny program dla każdego poziomu klasowego czyli 8 programów) przewidujące realizację metodami aktywizującymi (metoda projektów edukacyjnych, quiz’ów, eksperymentów itp.). Każdy program musi być rozpisany na 26 jednostki tematyczne zblokowa-ne po 2 godziny lekcyjne i mieć na celu rozwijanie kompetencji matematyczno-przyrodniczych, naukowo-technicznych i informatycznych oraz umiejętności uczenia się (m.in. szybkiego uczenia się, zapamiętywania, szybkiego czytania itp.). Realizacja programów dla uczniów musi być wspomagana e-learningiem i wykorzystywać dedykowaną dla nich obudowę techno-dydaktyczną (minimum podręczniki dla uczniów i sce-nariusze zajęć dla nauczycieli, zestawy materiałów i pomocy dydaktycznych do przeprowadzania tematycznych eksperymentów edukacyj-nych, edukacyjne gry planszowe do nauki realizowanej indywidualnie i w grupie. Platforma e-learningową wspomagająca nauczanie musi być dostępna zarówno na komputery z systemem operacyjnym Windows jak i na smartphone’y funkcjonujące na systemie IOS i Android).
B.2 - przeprowadzenie stacjonarnego (na terenie Zespołu Szkolno–Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 38, 48-320 Skoroszyce) stacjonarnego 40-godz. weekendowego szkolenia wstępnego (w dwóch turach – każda po 3 dni: piątek 6h + sobota 8 h + niedziela 6h) dla 15 nauczycieli w zakresie programów efektywnej nauki dla uczniów – każdy w łącznym wymiarze 52 godz., przy czym co najmniej 26 godz. w każdym programie to eksperymenty z wykorzystaniem dedykowanych zestawów:
Programy projektowych zajęć pozalekcyjnych dostosowane do wieku i możliwości percepcyjnych uczniów klas 1 – 8 szkoły podstawowej (wymagany jest odrębny program dla każdego poziomu klasowego czyli 8 programów) przewidujące realizację metodami aktywizującymi (metoda projektów edukacyjnych, quiz’ów, eksperymentów itp.). Każdy program musi być rozpisany na 26 jednostki tematyczne zblokowa-ne po 2 godziny lekcyjne i mieć na celu rozwijanie kompetencji matematyczno-przyrodniczych, naukowo-technicznych i informatycznych oraz umiejętności uczenia się (m.in. szybkiego uczenia się, zapamiętywania, szybkiego czytania itp.). Realizacja programów dla uczniów musi być wspomagana e-learningiem i wykorzystywać dedykowaną dla nich obudowę techno-dydaktyczną (minimum podręczniki dla uczniów i sce-nariusze zajęć dla nauczycieli, zestawy materiałów i pomocy dydaktycznych do przeprowadzania tematycznych eksperymentów edukacyj-nych, edukacyjne gry planszowe do nauki realizowanej indywidualnie i w grupie. Platforma e-learningową wspomagająca nauczanie musi być dostępna zarówno na komputery z systemem operacyjnym Windows jak i na smartphone’y funkcjonujące na systemie IOS i Android).
B.3 - wsparcie nauczycieli, realizujących programy w średnim wymiarze 15 h/m-c przez 20 miesięcy nauki szkolnej (razem 300 h) w zakre-sie w/w. programów w formie e-learningu i video-konsultacji.
II.5) Główny kod CPV: 39.16.20.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1B ustawy Pzp, dotyczące:
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru (potwierdzający posiadanie uprawnień do wyko-nywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1B ustawy Pzp, dotyczące:
są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. i przedstawią opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tys. PLN;
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1B ustawy Pzp, dotyczące:
posiadają zdolność techniczną lub zawodową nabytą w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonał, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonuje na-leżycie, co najmniej;
- trzy usługi szkoleniowe przeprowadzone dla nauczycieli o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł.
– trzy dostawy materiałów i pomocy dydaktycznych o łącznej wartości co najmniej 150 000 zł.
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - internetową aplikacją treningową, zgodną z programami wskazanymi w pkt 3 ppkt A.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem po-datków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a. Oświadczenia RODO wszystkich osób zaangażowanych w realizację zlecenia – według wzoru stanowiącego zał. Nr 3.
b. Aktualny odpis z właściwego rejestru (potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
c. Wykaz usług i dostaw wykonanych z uwzględnieniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których owe usługi i dostawy zostały wykonane ,z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi i dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych –są wykonywane; a je-żeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy (jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest do podania przyczyn braku możliwości uzyskania poświad-czenia); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdza-jące należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Uwaga: w przypadku gdy przedmiotem wykazanej usługi lub dostawy nie był wyłącznie zakres wymagany przez Zamawiającego, należy go wyodrębnić, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych niezakończonych –należy wykazać realizację usługi, dosta-wy w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, w przypadku usług, dostaw wykonanych (zakończonych), Wykonawcy mają obowiązek przedstawić dokument wystawiony po zakończeniu realizacji usługi. Wykonawca nie może legitymować się poprawnością wykonania usługi, dostawy o której mowa powyżej, poprzez załączenie do oferty referencji dotyczących niezakończonych usług, dostaw w przypadku gdy Wykonawca przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia, potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę wymaganego przez zamawiającego doświadczenia;
d. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem po-datków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania ofert.
e. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f. Opłaconą polisę (wraz z dowodem jej opłacenia), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 200 tys. PLN.
g. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu internetowej aplikacji treningowej, zgodną z programami wskazanymi w pkt 3 ppkt A (załącznik nr 7)
h. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grud-nia 2009 r. (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).
i. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświad-czonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów mogą być po-świadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
j. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwier-dzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamó-wienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Uwaga: w przypadku gdy przedmiotem wykazanej usługi lub dostawy nie był wyłącznie zakres wymagany przez Zamawiającego, należy go wyodrębnić, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych niezakończonych –należy wykazać realizację usługi, dosta-wy w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, w przypadku usług, dostaw wykonanych (zakończonych), Wykonawcy mają obowiązek przedstawić dokument wystawiony po zakończeniu realizacji usługi. Wykonawca nie może legitymować się poprawnością wykonania usługi, dostawy o której mowa powyżej, poprzez załączenie do oferty referencji dotyczących niezakończonych usług, dostaw w przypadku gdy Wykonawca przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia, potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę wymaganego przez zamawiającego doświadczenia;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a. Wypełniony Formularz Oferty
b. Zobowiązania:
- do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
- do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w niniejszym SIWZ.
c. Oświadczenia RODO wszystkich osób zaangażowanych w realizację zlecenia – według wzoru stanowiącego zał. nr 3.
d. Oświadczenia składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udzia-łu w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego,
e. Projekt szczegółowego programu szkoleń.
f. Innych dokumentów(jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym:
- pełnomocnictwa do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy(o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumen-tów),
- zobowiązania podmiotu trzeciego,
UWAGA–do zobowiązania należy dołączyć stosowny dokument, potwierdzający zasady reprezentacji podmiotu trzeciego (o
ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów)
– pisemnego uzasadnienia odnośnie do charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji –tajemnicy przedsiębiorstwa,
- pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowa-dzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgod-nie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp),
g. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświad-czonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów mogą być po-świadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwier-dzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamó-wienia.
h. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7do SIWZ). Składając oświadczenie, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiąza-nia z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA –oświadczenie należy wypełnić i przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informa-cji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
i. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
UWAGA–pisma przesłane faksem lub skan pisma przesłany pocztą elektroniczną nie stanowią formy pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| doświadczenie wykładowców/trenerów w prowadzeniu szkoleń tematycznych dla nauczycieli: | 15,00 |
| cena: | 60,00 |
| atrakcyjność programowa: | 10,00 |
| deklaracja Wykonawcy dotycząca ilości dni na dokonanie napraw gwarancyjnych: | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06.01.2021, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI SKOROSZYCE
więcej: przetargi SKOROSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa nowoczesnych robotów edukacyjnych wspierających naukę programowania, logicznego myślenia i eksperymentowania w ramach zajęć STEAM dla uczniów czterech szkół podstawowych Gminy Janów
- Sprzedaż i dost sprzętu elektrycz, stołów elektrotech oraz stanow dydaktycz dla ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz ZST w Mikołowie, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski - Eduk Zawod
- Doposażenie placu zabaw przy żłobku gminnym w Żarkach Letnisko
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





