eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owiceZimowe utrzymanie dróg

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-29



Og³oszenie nr 773967-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Gmina Micha³owice:

Zimowe utrzymanie dróg

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice, krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000, Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, pañstwo Polska

telefon: 22 350 91 91,
faks: 22 350 91 01
e-mail: przetargi@michalowice.pl,
www: www.bip.michalowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.michalowice.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.michalowice.pl/

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Tak , adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zimowe utrzymanie dróg

Numer referencyjny: ZP.271.2.94.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi zimowego utrzymania dróg, chodników i ¶cie¿ek rowerowych na terenie gminy Micha³owice z podzia³em na nastêpuj±ce 3 czê¶ci:

1. Czê¶æ I Zimowe utrzymanie dróg Rejon I

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) dwustronne od¶nie¿anie dróg I i II kolejno¶ci utrzymania,
2) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci minimum 50% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³), dróg I kolejno¶ci utrzymania,
3) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem soli (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania,
4) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci minimum 30% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I i II kolejno¶ci utrzymania.

Wykaz dróg I-ej i II-ej kolejno¶ci stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ.

2. Czê¶æ II Zimowe utrzymanie dróg Rejon II

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) dwustronne od¶nie¿anie dróg I i II kolejno¶ci utrzymania,
2) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci poprzez posypanie piaskiem (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania,
3) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci minimum 30% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I i II kolejno¶ci utrzymania.
4) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci minimum 50% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania.

3. Czê¶æ III Zimowe utrzymanie chodników i ¶cie¿ek rowerowych

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) mechaniczne zwalczanie ¶lisko¶ci chodnika, ¶cie¿ki rowerowej szer. 2,00 do 3,00 m poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli minimum 30 %
2) mechaniczne od¶nie¿anie chodnika i ¶cie¿ki rowerowej szer. Od 2,00 m do 3,00 m

Wykaz dróg I-ej i II-ej kolejno¶ci oraz chodników i ¶cie¿ek rowerowych stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ.

Poni¿sze wymagania dotycz± zarówno czê¶ci I , II jak i czê¶ci III zamówienia – je¿eli nie zaznaczono inaczej.

2.2. Szczegó³owy zakres us³ug przewidzianych do wykonania z podzia³em na rodzaj prac i ilo¶æ kilometrów okre¶lony zosta³ w kosztorysach ofertowych za³±czniki nr 11 , 12 i 13 do SIWZ.

2.3. Poszczególne prace bêd± zlecane Wykonawcy „Zleceniami” telefonicznie b±d¼ e-mail przez pracownika Zamawiaj±cego.

2.4. Przed z³o¿eniem oferty zaleca siê Wykonawcy dokonaæ wizji w terenie w celu zapoznania siê ze stanem istniej±cym dróg.

2.5. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia zobowi±zany jest:

2.5.1. po otrzymaniu ka¿dorazowego zlecenia od Zamawiaj±cego do realizacji us³ugi - usuwania zjawisk, o których mowa w pkt. 2.1 SIWZ: (dotyczy czê¶ci I i II zamówienia).
1) na drogach I kolejno¶ci utrzymania w ci±gu 1,5 godziny od otrzymania zlecenia, oraz zakoñczyæ je w ci±gu 4 godzin. Us³uga zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za wykonan± je¿eli nawierzchnia drogi zostanie czysta i o szorstko¶ci zapewniaj±cej bezpieczn± jazdê. Dopuszcza siê pozostawienie warstwy ¶niegu lub b³ota po¶niegowego o grubo¶ci nie wiêkszej ni¿ 2 cm,
2) na drogach II kolejno¶ci utrzymania w ci±gu 1,5 godzin od zlecenia i ich zakoñczenia w ci±gu 6 godzin. Us³uga zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za wykonan± je¿eli nawierzchnia drogi zostanie czysta i o szorstko¶ci zapewniaj±cej bezpieczny ruch ko³owy i pieszy. Dopuszcza siê pozostawienie warstwy ¶niegu lub b³ota po¶niegowego o grubo¶ci nie wiêkszej ni¿ 2 cm,
3) w Rejonie I zimowego utrzymania dróg dla ci±gu ulic: ul. Migda³owa od ul. Polnej i ul. ¦rodkowa do ul. Szyszkowej w Warszawie - powy¿szy odcinek obejmuje 2 wiadukty nad Po³udniow± Obwodnic± Warszawy, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 1 godziny od otrzymania zlecenia i zakoñczyæ w ci±gu 2 godzin po ust±pieniu. Us³uga zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za wykonan± je¿eli nawierzchnia drogi zostanie czysta i o szorstko¶ci zapewniaj±cej bezpieczny ruch ko³owy i pieszy. Dopuszcza siê pozostawienie warstwy ¶niegu lub b³ota po¶niegowego o grubo¶ci nie wiêkszej ni¿ 2 cm. W przypadku ¶lisko¶ci przy niskich temperaturach nale¿y u¿yæ samej soli.
2.5.2 przy wykonaniu przedmiotu zamówienia do u¿ycia materia³ów i urz±dzeñ posiadaj±cych ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz zgodnych z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. Nr 230 z 2005 r. poz. 1960).
2.5.3 Do zapewnienia bezpiecznej organizacji pracy.

2.6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ.

2.7. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê.
1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule spo³eczne) ustawy PZP Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia.
2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020.1320.) osoby wykonuj±ce czynno¶ci kierowcy p³ugo–piaskarki. Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, wymaga siê, aby dysponowa³ odrêbn± osob± zatrudnion± na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia.


II.5) G³ówny kod CPV: 90.62.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Warto¶æ zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia podstawowego.

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 31.05.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 100 tys. z³.
b) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 100 tys. z³.


III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek dla czê¶ci I, czê¶ci II i dla czê¶ci III zamówienia, je¿eli wyka¿e ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie lub wykonuje nale¿ycie co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na zimowym utrzymaniu dróg urz±dzonych (miasto, wie¶) o warto¶ci min. 100 tys. z³ brutto ka¿da. Wykonawca przedstawi dowody okre¶laj±ce czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie.
Je¶li wykonawca sk³ada ofertê wiêcej ni¿ na jedn± czê¶æ zamówienia – sk³ada tyle wykazów us³ug na ile czê¶ci sk³ada ofertê.

Uwaga! W przypadku, gdy warto¶æ us³ugi wyra¿ona jest w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia warto¶ci wykonanej roboty w innej walucie na z³ote polskie – na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych, okre¶lonego w Tabeli Kursów NBP (Tabela A), obowi±zuj±cego na dzieñ wszczêcia postêpowania.
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
• 2 osoby odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug i kontrolê jako¶ci,
Uwaga! Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wykazów osób na ile czê¶ci sk³ada ofertê – dla ka¿dej oddzielnie. W wykazie Zamawiaj±cy wymaga wskazania takiej liczby osób, aby Wykonawca móg³ sprawnie i nale¿ycie wykonaæ ca³e zamówienie, na które sklada ofertê.
c) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej:
• p³ugo-pisark± - min 2 szt.


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3. Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SIWZ;
3) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
2. Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dla czê¶ci I -IV zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SIWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie

Dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a tak¿e zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SIWZ;
Uwaga! Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia tyle wykazów osób, na ile czê¶ci sk³adana jest oferta.
3) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Do oferty ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SIWZ Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu;
1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw do wykluczenia.
2) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, to zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach o którym w pkt 11.1., dla ka¿dego z tych podmiotów odrêbnie.
3) Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci przedmiotu zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniach, o którym mowa w pkt. 11.1., dla ka¿dego z tych podmiotów odrêbnie.
11.2 Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ, które Wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3) ustawy
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
13.1 Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:
1) dla czê¶ci I zamówienia: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych),
2) dla czê¶ci II zamówienia: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych),
3) dla czê¶ci III zamówienia: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych),

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawca Umowy zawar³ we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg- Rejon I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Czê¶æ I Zimowe utrzymanie dróg Rejon I

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) dwustronne od¶nie¿anie dróg I i II kolejno¶ci utrzymania,
2) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci minimum 50% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³), dróg I kolejno¶ci utrzymania,
3) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem soli (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania,
4) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci minimum 30% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I i II kolejno¶ci utrzymania.

Wykaz dróg I-ej i II-ej kolejno¶ci stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ.


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90620000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 31.05.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Czas reakcji na drogach I kategorii:40,00
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg - Rejon II

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

2. Czê¶æ II Zimowe utrzymanie dróg Rejon II

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) dwustronne od¶nie¿anie dróg I i II kolejno¶ci utrzymania,
2) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci poprzez posypanie piaskiem (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania,
3) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci minimum 30% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I i II kolejno¶ci utrzymania.
4) dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci minimum 50% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania.



2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90620000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 31.05.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Czas reakcji na drogach I kategorii:40,00
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Zimowe utrzymanie chodników i ¶cie¿ek rowerowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) mechaniczne zwalczanie ¶lisko¶ci chodnika, ¶cie¿ki rowerowej szer. 2,00 do 3,00 m poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli minimum 30 %
2) mechaniczne od¶nie¿anie chodnika i ¶cie¿ki rowerowej szer. Od 2,00 m do 3,00 m

Wykaz dróg I-ej i II-ej kolejno¶ci oraz chodników i ¶cie¿ek rowerowych stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ.


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90620000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 31.05.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Czas przyst±pienia do od¶nie¿ania – czas reakcji:40,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.