eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części: CZĘŚĆ NR I- Rejon Dróg w Bytowie CZĘŚĆ NR II- Rejon Dróg w Chojnicach CZĘŚĆ NR III- Rejon Dróg w Gdańsku CZĘŚĆ NR IV- Rejon Dróg w Kartuzach CZĘŚĆ NR V- Rejon Dróg w Lęborku CZĘŚĆ NR VI - Rejon Dróg w Pucku CZĘŚĆ NR VII- Rejon Dróg w Starogardzie Gdańskim CZĘŚĆ NR VIII-Rejon Dróg w Sztumie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 773951-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku:

Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części: CZĘŚĆ NR I- Rejon Dróg w Bytowie CZĘŚĆ NR II- Rejon Dróg w Chojnicach CZĘŚĆ NR III- Rejon Dróg w Gdańsku CZĘŚĆ NR IV- Rejon Dróg w Kartuzach CZĘŚĆ NR V- Rejon Dróg w Lęborku CZĘŚĆ NR VI - Rejon Dróg w Pucku CZĘŚĆ NR VII- Rejon Dróg w Starogardzie Gdańskim CZĘŚĆ NR VIII-Rejon Dróg w Sztumie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 19168727600000, Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: (058) 3202025
faks: 583 202 025
e-mail: agaicki@zdwgdansk.pl
www: www.zdw-gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zdw-gdansk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zdw-gdansk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej(papierowej)

Adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11 A, 80-778 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części: CZĘŚĆ NR I- Rejon Dróg w Bytowie CZĘŚĆ NR II- Rejon Dróg w Chojnicach CZĘŚĆ NR III- Rejon Dróg w Gdańsku CZĘŚĆ NR IV- Rejon Dróg w Kartuzach CZĘŚĆ NR V- Rejon Dróg w Lęborku CZĘŚĆ NR VI - Rejon Dróg w Pucku CZĘŚĆ NR VII- Rejon Dróg w Starogardzie Gdańskim CZĘŚĆ NR VIII-Rejon Dróg w Sztumie

Numer referencyjny: 119/DZS/2020/PN/WUDiM

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na następujące części:
CZĘŚĆ NR I – obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Bytowie w ilości 22 450,00 m2 (w tym 1 050,00 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania))
CZĘŚĆ NR II – obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Chojnicach w ilości 1 5 500,00 m2 ( w tym 2 000,00 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania)
CZĘŚĆ NR III – obejmująca wykonanie oznakowania poziomego oraz frezowanie istniejących linii i symboli na terenie działania Rejonu Dróg w Gdańsku w ilości 18 250,00 m2 (w tym 18 150 m2 oznakowanie cienkowarstwowe i 100 m2 frezowanie istniejącego malowania)
CZĘŚĆ NR IV – obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Kartuzach w ilości 24 636,00 m2
CZĘŚĆ NR V – obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Lęborku w ilości 28 862,00 m2 ( w tym 530,00 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania)
CZĘŚĆ NR VI – obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Pucku w ilości 25 000,00 m2
CZĘŚĆ NR VII – obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Starogardzie Gdańskim w ilości 21 117,00 m2
CZĘŚĆ NR VIII – obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Sztumie w ilości 23 452,54 m2 ( w tym 646,35 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania)
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z w/w części przedmiotu zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.21


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 100%(dotyczy wszystkich części) w zakresie wykonania tego samego asortymentu robót, co w przedmiotowym postępowaniu tj. oznakowania poziomego.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w pkt. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
a)Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,
b)Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt. 67 ust. 1 pkt 6 w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.
c)W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
d)Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia (inne niż określone w pkt. c), o którym mowa w pkt. 67 ust. 1 pkt 6 będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.08.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
od daty protokolarnego przekazania terenu robót do dnia:
- na terenie miast do 30 czerwca 2021 r.
- poza granicami administracyjnymi miast do 31 sierpnia 2021 r.
(dotyczy każdej części).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: I. Zdolność zawodowa Wykonawcy
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn.:
Wykonał oznakowanie poziome o powierzchni co najmniej 8 000 m2 w ramach jednego zamówienia.
Wykonawca winien wykazać posiadanie powyższego doświadczenia niezależnie od ilości części, na które składa ofertę.

II. Zdolność zawodowa personelu Wykonawcy
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami określonymi w poniżej:
1.Kierownik robót - posiadający: doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej na co najmniej 2 zadaniach obejmujących wykonanie oznakowania poziomego na drogach kl. min. Z*, uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne;
2.Operator malowarki - posiadający doświadczenie w wykonaniu oznakowania poziomego o powierzchni malowania co najmniej 8 000 m 2 w ramach jednego zamówienia;
3.Osoby do kierowania ruchem (2 osoby/część) - posiadające aktualne uprawnienia do kierowania ruchem drogowym.
Dopuszcza się przedstawienie tej samej osoby do pełnienia funkcji kierownika robót
i operatora malowarki lub kierownika robót i osoby do kierowania ruchem w ramach jednej części zamówienia.

Dopuszcza się przedstawienie tej samej osoby do pełnienia funkcji kierownika robót na więcej niż 1 części.
Dopuszcza się przedstawienie tej samej osoby do pełnienia funkcji operatora malowarki na więcej niż 1 części.
Dopuszcza się przedstawienie tej samej osoby do kierowania ruchem na więcej niż 1 części.
* lub odpowiadających parametrom technicznym tej klasie drogi (droga w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - tekst jednolity: Dz. U. 2017, poz. 2222; klasa drogi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 124) – w przypadku doświadczenia nabytego poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

Osoba wskazana do pełnienia w/w funkcji kierownika robót powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) w specjalności właściwej do powierzonej funkcji lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz przynależność do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zgodnie z obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa krajowego, osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, na warunkach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117):
- mogą ubiegać się i uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, po przeprowadzeniu postępowania przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej,
- jeżeli posiadają kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa i prowadzą zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE, mają prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu inżyniera budownictwa, tj. do świadczenia usług transgranicznych, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, po złożeniu pisemnego oświadczenia o zamiarze świadczenia danej usługi wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskaniu tymczasowego wpisu do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; świadczenie usług trans granicznych podlega każdorazowo indywidualnej ocenie dokonywanej przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej.

Wykazane w ofercie doświadczenie powinno obejmować tylko te zadania, które określają wymagania Zamawiającego.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1, 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (zgodnego z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II SIWZ),
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnego z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału II SIWZ).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony;
3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia;
4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w załączniku nr 2 Rozdziału II SIWZ;
5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego,
3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego,
4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
a) Część nr I - 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100),
b) Część nr II - 2 400,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta 00/100),
c) Część nr III – 3 200,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące dwieście 00/100),
d) Część nr IV - 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100),
e) Część nr V - 4 750,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt 00/100),
f) Część nr VI – 3 650,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące sześćset pięćdziesiąt 00/100),
g) Część nr VII – 3 250,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt 00/100),
h) Część nr VIII - 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100),
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w:
Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234;
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w innej formie niż pieniądz beneficjentem gwarancji/poręczenia jest Województwo Pomorskie – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
3.Doświadczenie operatora malowarki:20,00
2.Doświadczenie kierownika robót:20,00
1.Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 04.02.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta, oświadczenia i dokumenty powinny być sporządzone w formie pisemnej, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność treści.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Numer postępowania nadany przez Zamawiającego:119/DZS/2020/PN/WUDiM. Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszelkich kontaktach z Zamawiającym.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11a, 80-778 Gdańsk, email: sekretariat@zdwgdansk.pl.
Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@zdwgdansk.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części znak sprawy: 119/DZS/2020/PN/WUDiM), prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub 25 lat w przypadku realizacji programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz z innych źródeł zagranicznych.
Ma Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Rejon Dróg w Bytowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Bytowie w ilości 22 450,00 m2 (w tym 1 050,00 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
2.Doświadczenie kierownika robót:20,00
3.Doświadczenie operatora malowarki:20,00
1.Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
od daty protokolarnego przekazania terenu robót do dnia:
- na terenie miast do 30 czerwca 2021 r.
- poza granicami administracyjnymi miast do 31 sierpnia 2021 r.
Część nr: 2
Nazwa: Rejon Dróg w Chojnicach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Chojnicach w ilości 1 5 500,00 m2 ( w tym 2 000,00 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
3.Doświadczenie operatora malowarki:20,00
1.Cena:60,00
2.Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
od daty protokolarnego przekazania terenu robót do dnia:
- na terenie miast do 30 czerwca 2021 r.
- poza granicami administracyjnymi miast do 31 sierpnia 2021 r.
Część nr: 3
Nazwa: Rejon Dróg w Gdańsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego oraz frezowanie istniejących linii i symboli na terenie działania Rejonu Dróg w Gdańsku w ilości 18 250,00 m2 (w tym 18 150 m2 oznakowanie cienkowarstwowe i 100 m2 frezowanie istniejącego malowania).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
3.Doświadczenie operatora malowarki:20,00
1.Cena:60,00
2.Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty protokolarnego przekazania terenu robót do dnia: - na terenie miast do 30 czerwca 2021 r. - poza granicami administracyjnymi miast do 31 sierpnia 2021 r.
Część nr: 4
Nazwa: Rejon Dróg w Kartuzach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Kartuzach w ilości 24 636,00 m2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
1.Cena:60,00
3.Doświadczenie operatora malowarki:20,00
2.Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty protokolarnego przekazania terenu robót do dnia: - na terenie miast do 30 czerwca 2021 r. - poza granicami administracyjnymi miast do 31 sierpnia 2021 r.
Część nr: 5
Nazwa: Rejon Dróg w Lęborku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Lęborku w ilości 28 862,00 m2 ( w tym 530,00 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
3.Doświadczenie operatora malowarki:20,00
2.Doświadczenie kierownika robót:20,00
1.Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty protokolarnego przekazania terenu robót do dnia: - na terenie miast do 30 czerwca 2021 r. - poza granicami administracyjnymi miast do 31 sierpnia 2021 r.
Część nr: 6
Nazwa: Rejon Dróg w Pucku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Pucku w ilości 25 000,00 m2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
1.Cena:60,00
3.Doświadczenie operatora malowarki:20,00
2.Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty protokolarnego przekazania terenu robót do dnia: - na terenie miast do 30 czerwca 2021 r. - poza granicami administracyjnymi miast do 31 sierpnia 2021 r.
Część nr: 7
Nazwa: Rejon Dróg w Starogardzie Gdańskim

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Starogardzie Gdańskim w ilości 21 117,00 m2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
2.Doświadczenie kierownika robót:20,00
1.Cena:60,00
3.Doświadczenie operatora malowarki:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty protokolarnego przekazania terenu robót do dnia: - na terenie miast do 30 czerwca 2021 r. - poza granicami administracyjnymi miast do 31 sierpnia 2021 r.
Część nr: 8
Nazwa: Rejon Dróg w Sztumie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg w Sztumie w ilości 23 452,54 m2 ( w tym 646,35 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
3.Doświadczenie operatora malowarki:20,00
1.Cena:60,00
2.Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty protokolarnego przekazania terenu robót do dnia: - na terenie miast do 30 czerwca 2021 r. - poza granicami administracyjnymi miast do 31 sierpnia 2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.