eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZaprojektuj i wykonaj II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Poznań: Zaprojektuj i wykonaj II
Numer ogłoszenia: 77387 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52003 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna działająca w imieniu i na rzecz administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektuj i wykonaj II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie następujących zamówień: -Część I to opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na wymianę stolarki okiennej wraz z jej wymianą w lokalu użytkowym w Poznaniu przy ul. Matejki 53; -Część II to wykonanie dokumentacji na wymianę okien i drzwi balkonowych oraz wymianę stolarki w lokalu nr 11a położonym przy Pl. Wolności 14 w Poznaniu; -Część III to wykonanie dokumentacji na podłączenie oficyny pod kanalizację oraz wymianę kanalizacji sanitarnej w podwórzu wraz z wykonaniem zaprojektowanych prac na terenie nieruchomości przy ul. Gnieźnieńskiej 12 w Poznaniu. - Część IV została podzielona na dwa zadania: Zadanie nr 1 polega na wykonanie dokumentacji na rozbiórkę budynku gospodarczego oraz rozbiórce obiektu położonego przy ul. Naramowickiej 112 w Poznaniu; Zadanie nr 2 polega na wykonaniu dokumentacji na rozbiórkę stodoły oraz rozbiórce obiektu położonego przy ul. Lubczykowej 1 w Poznaniu. 2.Zamawiający wymaga dla części I zamówienia udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od dnia odbioru końcowego robót i 36 gwarancji na projekt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej, zgodnie z postanowieniami zawartymi §7 umowy. 3.Zamawiający wymaga dla części II zamówienia udzielenia 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od dnia odbioru końcowego robót i 60 gwarancji na projekt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej, zgodnie z postanowieniami zawartymi §7 umowy. 4.Zamawiający wymaga dla części III i części IV zamówienia udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od dnia odbioru końcowego robót i 24 gwarancji na projekt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej, zgodnie z postanowieniami zawartymi §7 umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.62.10.00 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 1 polega na wykonaniu dokumentacji na rozbiórkę budynku gospodarczego oraz rozbiórce obiektu położonego przy ul. Naramowickiej 112 w Poznaniu; Zadanie nr 2 polega na wykonaniu dokumentacji na rozbiórkę stodoły oraz rozbiórce obiektu położonego przy ul. Lubczykowej 1 w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEMIURG Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Płowiecka 11/2, 60-277 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24452,40

  • Oferta z najniższą ceną: 24452,40 / Oferta z najwyższą ceną: 28905,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.