eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskiePrzebudowa dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 773486-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Powiat Opolski:

Przebudowa dróg powiatowych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski, krajowy numer identyfikacyjny 43102908500000, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 818 276 122
faks: 818 272 236
e-mail: starostwo@opole.lublin.pl
www: www.opole.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub posłańcem w zamkniętej i oznakowanej kopercie.

Adres: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych

Numer referencyjny: IGM.272.5.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: dwie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących zadań:
1.1 Zadanie nr 1 - „Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2547L dł. 7,248 km, nr 2612L dł. 2,618 km oraz nr 2236L dł. 2,523 km”,
1.2 Zadanie nr 2 - „Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2651L, dł.0,784 km, nr 2654L, dł. 0,610 km oraz nr 2656L, dł. 1,450 km”.
2. Zakres poszczególnych zadań określają załączniki do niniejszego ogłoszenia, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiącymi załączniki do SIWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na zastosowane materiały i wykonane roboty na okres określony w ofercie Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 5-letni. Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający przedłuża okres rękojmi za wady do okresu gwarancji, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 5 lat. Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienie z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów Kodeksu cywilnego niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ, projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz projekcie umowy, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia przez zarządzającego ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 784).
6. Roboty należy realizować w sposób zapewniający przejazd i dojścia do nieruchomości przyległych do przebudowywanych dróg.
7. Zamawiający zaplanował płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości opisanej w punkcie 13 rozdziału II SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne oraz operatorów sprzętu w zakresie wykonania robót drogowych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego – umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Informacje dodatkowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym ogłoszeniu.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 5 000 000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych) dla zadania nr 1 oraz na sumę nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych) dla zadania nr 2.
Uwaga. Przy złożeniu oferty na więcej niż jedno zadanie warunek nie ulega zsumowaniu. W tym wypadku Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 5 000 000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych).


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: A) minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1 - kierownik kontraktu/budowy (koordynator wszystkich branż), posiadający:
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń,
- wymagane doświadczenie zawodowe (1 osoba): osoba była kierownikiem budowy przy realizacji minimum jednego zadania zrealizowanego na budowie lub przebudowie drogi publicznej o długości minimum 3 km
- wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
Zadanie nr 2 - kierownik kontraktu/budowy (koordynator wszystkich branż), posiadający:
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń,
- wymagane doświadczenie zawodowe (1 osoba): osoba była kierownikiem budowy przy realizacji minimum jednego zadania zrealizowanego na budowie lub przebudowie drogi publicznej o długości minimum 2 km
- wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
Wykonawcy, którzy wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 5 km w przypadku zadania nr 1 a w przypadku zadania nr 2 o długości minimum 2 km.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: 1. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy (koordynatora) oraz kierownika robót w poszczególnych branżach. Zamawiający nie dopuszcza rozdziału kierownika kontraktu/budowy (koordynatora wszystkich branż) z kierownikiem robót w branży drogowej, winna tę funkcję pełnić ta sama osoba. 2. Przy złożeniu oferty na więcej niż jedno zadanie warunek nie ulega zsumowaniu. 3. Wykonawca w celu wykazania spełniania ww. warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020, poz. 220) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy.
b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
Oświadczenie, należy złożyć w oryginale. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Oświadczenie, należy złożyć w oryginale. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3 lit. B SIWZ, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykaz robót budowlanych należy złożyć w oryginale.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Dowody należytego wykonania robót budowlanych należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dotyczą.
b) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego zgodnie z pkt 1.1.2 w Rozdziale III.
Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wymóg wskazania doświadczenia dot. jedynie kierownika kontraktu/budowy (koordynatora wszystkich branż).
Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
4) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
5) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej http://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 – 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Zadanie nr 2 – 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych)
2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2020, poz. 299).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy, jedynie w zakresie określonym w § 21 projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i odpowiednio oznaczyć (zaleca się wydzielenie stron
zawierających zastrzeżone informacje oraz oznaczenie ich adnotacją „tajemnica przedsiębiorstwa”) w ofercie informacje, które nie mogą zostać ujawnione, a także wykazać, że zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1010). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których
mowa w art. 86 ust. 4 ustawy


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 01.03.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia stanowią dofinansowanie ze środków Funduszu Dróg Samorządowych oraz udziału własnego Zamawiającego.
W związku z tym Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 1a ustawy.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2547L dł. 7,248 km, nr 2612L dł. 2,618 km oraz nr 2236L dł. 2,523 km

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zakres obejmuje:

1.1.1 Droga powiatowa nr 2547L relacji dr. pow. 2529L Kazimierz Dolny (Jeziorszczyzna) – Kol. Rzeczyca – Zaborze – Niezabitów na odcinkach 1+700 - 2+734 oraz 5+533-11+747
a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych – 126,00 m2
b) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 3496,00 m2
c) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm – 3496,00 m2
d) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości 120 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 6992,00 m2
e) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -42243,75 m2
f) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 40790,35 m2
g) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm – 10949,75 m2
h) Uzupełnienie zaniżonych poboczy gruntem rodzimym – 722,65 m3
i) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 60 cm – 9,00 m
j) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 80 cm – 25,50 m
k) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 100 cm – 29,40 m
l) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 200 cm – 9,80 m
m) Przełożenie wjazdów z kostki brukowej, betonowej oraz krawężników i obrzeży – 142,00 m2
n) Oznakowanie pionowe i poziome – 1 kpl.
o) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
1.1.2 Droga powiatowa nr 2612L relacji Karczmiska – Kol. Rzeczyca na odcinkach 0+273-0+708 oraz 3+016-5+199
a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych – 61,20 m2
b) Przełożenie wjazdów z kostki brukowej, betonowej oraz krawężników – 266,00 m2
c) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 1495,00 m2
d) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm – 1495,00 m2
e) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości 120 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 2555,00 m
f) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -15094,35 m2
g) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 14570,75 m2
h) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm – 3813,75 m2
i) Uzupełnienie zaniżonych poboczy gruntem rodzimym – 254,25 m3
j) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 80 cm – 15,00 m
k) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 125 cm – 10,00 m
l) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 100 cm – 7,00 m
m) Oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp – 4215,00 mb.
n) Oznakowanie pionowe i poziome – 1 kpl.
o) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

1.1.3 Droga powiatowa nr 2236L relacji Niezabitów – Łubki – Wojciechów na odcinku od km 0+003 do km 2+526
a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych – 103,00 m2
b) Przełożenie chodnika i wjazdów z kostki brukowej, betonowej– 148,00 m2
c) Przełożenie krawężnika 20x30 – 53,00 m
d) Przełożenie obrzeży 30x8 – 53,00 m
e) Rozebranie odwodnienia liniowego – 19,00 mb
f) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 1202,00 m2
g) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm – 1202,00 m2
h) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości 120 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 2404,00 m
i) Rozebranie krawężników betonowych na zatokach autobusowych – 112,00 m
j) Rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego na zatokach autobusowych – 152,50 m2
k) Wykonanie podbudowy na zatokach autobusowych z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 228,00 m2
l) Wykonanie podbudowy na zatokach autobusowych z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P gr.7 cm – 228,00 m2
m) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości 120 kN/m na styku zatoki z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 112,00 m2
n) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -14602,75 m2
o) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 14098,15 m2
p) Odtworzenie rowu przydrożnego – 951,50 m3
r) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm – 3518,25 m2
s) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 2x80 cm – 9,00 m
t) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 60 cm – 8,50 m
u) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 80 cm – 8,50 m
w) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 2x100 cm – 9,00 m
x) Uzupełnienie zaniżonych poboczy gruntem rodzimym – 234,55 m3
y) Oznakowanie pionowe i poziome – 1 kpl.
z) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 14.10.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych wynosi minimalnie 5 lat (60 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru
końcowego. Zamawiający, w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad: 1) zaoferowanie 7-letniego okresu gwarancji i rękojmi
(84 m-ce) – 40 pkt 2) zaoferowanie 6-letniego okresu gwarancji i rękojmi (72 m-ce) – 20 pkt 3) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi (60 m-cy) - 0 pkt.
Część nr: 2
Nazwa: Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2651L, dł.0,784 km, nr 2654L, dł. 0,610 km oraz nr 2656L, dł. 1,450 km

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zakres obejmuje:

1.2.1) Droga powiatowa nr 2651L Al. 600 – lecia w Opolu Lubelskim na odcinku od km 0+016 do
km 0+800
a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych – 140,00 m2
b) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 – 1568,00 m
c) Rozebranie obrzeży 8x30 – 2564,00 m
d) Rozebranie chodników z płyt betonowych – 1454,45 m2
e) Rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej – 1691,20 m2
f) Ułożenie krawężników betonowych 20x30 – 1568,00 m
g) Ułożenie obrzeży betonowych 30x8 – 301,00 m
h) Ułożenie obrzeży betonowych 20x6 – 1495,00 m
i) Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm – 2329,40 m2
j) Ułożenie zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm – 19,50 m2
k) Przełożenie wjazdów z kostki brukowej, betonowej oraz krawężników i obrzeży – 60,00 m2
l) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -6497,10 m2
m) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 6497,10 m2
n) Wykonanie kanału z rur PE o śr. 20 cm przeciskiem pod koroną drogi – 42 m
o) Oczyszczenie przepustu rurowego o śr. 80 cm – 35,60 m
p) Oczyszczenie przepustu rurowego o śr. 150 cm – 32,00 m
q) Ustawienie studzienek ściekowych ulicznych, betonowych o średnicy 500 mm – 4 szt.
r) Regulacja pionowa kratek ściekowych – 9 szt.
s) Regulacja pionowa włazów kanałowych – 2 szt.
t) Wykonanie trawników dywanowych z uprzednim uzupełnieniem ziemi z wykopu i humusowaniem torfem ogrodniczym – 2849,65 m2
u) Oznakowanie pionowe i poziome – 1 kpl
v) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
1.2.2) Droga powiatowa nr 2654L ul. Parkowa w Opolu Lubelskim na odcinku od km 0+006 do
km 0+616
a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych – 103,00 m2
b) Przełożenie chodnika i wjazdów z kostki brukowej, betonowej oraz krawężników i obrzeży – 116,00 m2
c) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 257,50 m2
d) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm – 257,50 m2
e) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości 120 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 515,00 m
f) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -3905,05 m2
g) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 3784,75 m2
h) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm – 867,00 m2
i) Uzupełnienie zaniżonych poboczy gruntem rodzimym – 57,80 m3
j) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 60 cm – 14,20 m
k) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 80 cm – 12,00 m
l) Regulacja pionowa kratek ściekowych – 2 szt.
m) Regulacja pionowa włazów kanałowych – 11 szt.
n) Oznakowanie pionowe i poziome – 1 kpl
o) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

1.2.3) Droga powiatowa nr 2656L ul. Podzamcze w Opolu Lubelskim na odcinku od km 0+019 do
km 1+469
a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych – 198,80 m2
b) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 – 871,00 m
c) Rozebranie obrzeży 6x20 – 865 m
d) Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 – 102,50 m2
e) Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 – 1291,30 m2
f) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 12 cm – 194,00 m2
g) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 320,00 m2
h) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm – 320,00 m2
i) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości 120 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 320,00 m
j) Ułożenie krawężników betonowych 20x30 – 741,00 m
k) Ułożenie obrzeży betonowych 30x8 – 1228,00 m
l) Wykonanie podbudowy pod zjazdy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 219,00 m2
m) Ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm – 1231,50 m2
n) Ułożenie zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm – 183,00 m2
o) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -2294,00 m2
p) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 2222,00 m2
q) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm – 7071,70 m2
r) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm – 1193,25 m2
s) Uzupełnienie zaniżonych poboczy gruntem rodzimym – 71,70m3
t) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 80 cm – 38,40 m
u) Regulacja pionowa kratek ściekowych – 8 szt.
v) Regulacja pionowa studzienek telefonicznych – 6 szt.
w) Montaż bariery chodnikowej U-11a – 58 m
x) Oznakowanie pionowe i poziome – 1 kpl
y) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych wynosi minimalnie 5 lat (60 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający, w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad: 1) zaoferowanie 7-letniego okresu gwarancji i rękojmi (84 m-ce) – 40 pkt 2) zaoferowanie 6-letniego okresu gwarancji i rękojmi (72 m-ce) – 20 pkt 3)
zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi (60 m-cy) - 0 pkt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.