Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 773355-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku internatu przy ZSZ Nr 1 w Dęblinie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 081 8657450, 8657472
faks: 818 651 966
e-mail: promocja@ryki.powiat.pl
www: www.spryki.bip.lubelskie.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.spryki.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.spryki.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: w budynku Starostwa Powiatowego w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój nr 103 (sekretariat) – I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RM.272.30.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku internatu przy ZSZ Nr 1 w Dęblinie”
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.08.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał (zrealizował i zakończył) co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją co najmniej jednego zadania (lub kierowania budową) polegającego na budowie, przebudowie, remoncie budynku z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Za usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją zadania Zamawiający uzna usługę polegającą na pełnieniu kontroli i nadzoru inwestorskiego.
Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla umów o roboty budowlane realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia) lub zakończenia realizacji umowy na świadczenie usług nadzoru, jeżeli zakończenie realizacji umowy na świadczenie usług nadzoru nastąpiło wcześniej niż wystawienie Świadectwa Przejęcia (dla umów o roboty budowlane realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla umów o roboty budowlane realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia) lub na dzień zakończenia realizacji umowy na świadczenie usług nadzoru.
b) Osób: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą na każde z wymienionych poniżej stanowisk:
Kierownik Zespołu Inspektorów
Wymagane kwalifikacje:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania;
Wymagane doświadczenie zawodowe:
doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę, przebudowę, remont budynku lub nadzorze nad budową, przebudową, remontem budynku od rozpoczęcia robót do wykonania zadania na stanowisku/stanowiskach:
Kierownika Budowy
lub
Kierownika Robót
Lub
Inspektora Nadzoru specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Inspektor nadzoru branży sanitarnej
Wymagane kwalifikacje:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania.
Inspektor nadzoru branży elektrycznej
Wymagane kwalifikacje:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik Nr 5a do SIWZ)
b) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5b do SIWZ)
– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Doświadczenie personelu wykonawcy: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy złoży odpowiedni wniosek drugiej stronie.
3. Złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 2 stanowi warunek umożliwiający podjęcie procedury zmiany umowy.
4. Strony przewidują możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a) skrócenia lub wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanej w ust. 5;
b) zmniejszenia lub zwiększenia wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu okoliczności określonych w ust. 5 lit. e i ust. 6;
c) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia;
d) zmiany osób biorących udział w realizacji przedmiotu umowy – zasady zmiany osób określono w §4 ust. 2-4 umowy.
5. Strony przewidują możliwość zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminu wykonania umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
b) wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy lub opracowań projektowych;
c) szczególnie uzasadnionych trudności związanych z koniecznością uzyskania wymaganych przez Zamawiającego opinii, uzgodnień i innej dokumentacji;
d) odkrycia zabytku lub wprowadzenia istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony;
e) udzielenie przez Zamawiającego innego zamówienia istotnie wpływającego na zakres lub termin realizacji niniejszej umowy;
f) wydłużenia czasu trwania procedur po stronie Zamawiającego, poza terminy wynikające z niniejszej umowy;
g) przedłużania się procedur w postępowaniach przetargowych na wybór wykonawców robót budowlanych lub przedłużającego się czasu wykonania robót budowlanych.
6. Strony nie przewidują możliwości zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w następstwie ewentualnego rozwiązania umowy pomiędzy Zamawiającym z Wykonawcą robót budowlanych przed ukończeniem robót budowlanych i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania niniejszej umowy do zaistniałej sytuacji, w tym zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy robót nowym.
7. Ewentualne zmiany umowy, o których mowa w ust. 4 i ust. 5 zostaną dokonane w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
8. O zmianach teleadresowych, numeru konta bankowego i innych zmianach nie istotnych dla wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Ww. zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
9. Na etapie realizacji umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany albo rezygnacji podmiotów trzecich, o których mowa w art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zaproponowany inny podmiot udostępniający zasoby lub Wykonawca samodzielnie, zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż określone w SIWZ. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
10. Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami proponowanego innego podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 12, w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tym podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do udostępnianych zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu udostępnianych Wykonawcy zasobów, sposobu ich wykorzystania przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby oraz zakresu i okresu udziału podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
11. Zmiana podmiotu udostępniającego zasoby wejdzie w życie wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zmiana taka nie będzie wymagała zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
12. Zamawiający jest uprawniony do odmowy akceptacji zmiany podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku wątpliwości dotyczących w szczególności rzeczywistego udostępniania zasobów przez podmiot udostępniający zasoby lub w zakresie sposobu ich udostępniania i okresu.
13. Strony nie przewidują możliwości zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w następstwie ewentualnego rozwiązania umowy pomiędzy Zamawiającym z Wykonawcą robót budowlanych przed ukończeniem robót budowlanych i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania niniejszej umowy do zaistniałej sytuacji, w tym zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy robót nowym.
14. Ewentualne zmiany umowy, o których mowa w ust. 4 i ust. 5 zostaną dokonane w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
15. O zmianach teleadresowych, numeru konta bankowego i innych zmianach nie istotnych dla wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Ww. zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
16. Na etapie realizacji umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany albo rezygnacji podmiotów trzecich, o których mowa w art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zaproponowany inny podmiot udostępniający zasoby lub Wykonawca samodzielnie, zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż określone w SIWZ. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
17. Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami proponowanego innego podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 12, w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tym podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do udostępnianych zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu udostępnianych Wykonawcy zasobów, sposobu ich wykorzystania przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby oraz zakresu i okresu udziału podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
18. Zmiana podmiotu udostępniającego zasoby wejdzie w życie wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zmiana taka nie będzie wymagała zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
19. Zamawiający jest uprawniony do odmowy akceptacji zmiany podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku wątpliwości dotyczących w szczególności rzeczywistego udostępniania zasobów przez podmiot udostępniający zasoby lub w zakresie sposobu ich udostępniania i okresu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporzadzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI RYKI
- Dostawa sprzętu w ramach zakupów z programu OLiOC
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów PGKiM Ryki Sp. z o.o.
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania "WPF (UE) Technologie przyszłości - utworzenie nowoczesnych pracowni w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego"
- Adaptacja budynku przy ul. Siemińskiego 6 w Gliwicach wraz z budynkiem pomocniczym na nową siedzibę GODS - Inżynier Kontraktu
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Ledóchowskiego w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47.
- Prowadzenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika przy ul. Przemysłowej w Tłuszczu na odcinku od ul. Zakrzewie do ul. Długiej, gm. Tłuszcz"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





