Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 773203-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 422 536 240
faks: 422 536 249
e-mail: www.zamowienia@pis.lodz.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.pis.lodz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamawiający udziela zamówienia w częściach:
1) Pakiet A – Odczynniki chemiczne klasy czystości cz.d.a.
2) Pakiet B- Odczynniki do analiz instrumentalnych
3) Pakiet C- Odczynniki do analiz mikrobiologicznych
4) Pakiet D- Wzorce chromatograficzne pestycydów
5) Pakiet E- Roztwory buforowe
6) Pakiet F- Mieszanki do SPE Dispersive metodą Quechers
7) Pakiet G- Kolumienki SPE
8) Pakiet H - Wzorce chemiczne: barwy, chlor wolny, nefelometryczne
9) Pakiet I- Wzorce chemiczne: jonów, konduktometryczne, twardość
10) Pakiet J- Wzorce chemiczne: mieszanina 7-składnikowa ( THM-y oraz 1,2-dichloroetan,
trichloroeten, tetrachloroeten)
11) Pakiet K- Wzorce metali do ASA
12) Pakiet L- Wzorce chemiczne: metanol, nikotyna, n-heptadekan
13) Pakiet Ł- Wzorce do analiz materiałów do kontaktu z żywnością
14) Pakiet M – Wzorce chromatograficzne: WWA, Diosmina
II.5) Główny kod CPV: 24.31.50.00
Dodatkowe kody CPV:
24.32.50.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 246239,84
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 17.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Jeżeli w czasie trwania umowy wystąpią lub zgodnie z przewidywaniami strony może wystąpić wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19 na nienależyte wykonanie umowy, strony niezwłocznie wzajemnie się informują o takim wpływie.
2. Do informacji, wskazanych w ust. 1, należy dołączyć oświadczenia lub dokumenty, które
mogą dotyczyć w szczególności:
1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia
2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego Upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID- 19,nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;
4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;
5) okoliczności, o których mowa powyżej w zakresie.
3. Informacja powinna przede wszystkim dotyczyć wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem
COVID-19 na należyte wykonanie umowy oraz na zasadność ustalenia i dochodzenia kar lub odszkodowań, lub ich wysokość;
4. Każda ze stron umowy może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie
tej umowy;
5. W terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczeń lub dokumentów, strona umowy przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, dotyczące wpływu tych okoliczności na
należyte wykonanie umowy i ewentualny dopuszczalny zakres zmian umowy.
6. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą mieć wpływ lub wpływają na należyte wykonanie umowy, Zamawiający może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez:
1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
2) zmianę sposobu wykonywania dostaw,
3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy– o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą:
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Pakiet A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Odczynniki chemiczne klasy czystości cz.d.a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 33552,81 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Odczynniki do analiz instrumentalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 67689,66 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Odczynniki do analiz mikrobiologicznych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2096,33 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wzorce chromatograficzne pestycydów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45325,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet E
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Roztwory buforowe
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1785,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet F
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Mieszanki do SPE Dispersive metodą Quechers
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22100,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet G
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Kolumienki SPE
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9400,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet H
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wzorce chemiczne: barwy, chlor wolny, nefelometryczne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4910,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet J
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wzorce chemiczne: mieszanina 7-składnikowa ( THM-y oraz 1,2-dichloroetan,
trichloroeten, tetrachloroeten)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2143,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wzorce chemiczne: jonów, konduktometryczne, twardość
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24315000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8572,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet K
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wzorce metali do ASA
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24325000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1643,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet L
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wzorce chemiczne: metanol, nikotyna, n-heptadekan
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24325000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 34510,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet Ł
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wzorce do analiz materiałów do kontaktu z żywnością
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24325000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2974,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet M
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wzorce chromatograficzne: WWA, Diosmina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24325000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9500,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





