Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 772807-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów i sprzętu informatycznego na potrzeby projektów pn.: "Zawodowa współpraca 3", "Zawodowa współpraca 4" i "Zawodowa współpraca 5" - 4 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekty: „Zawodowa współpraca 3”, „Zawodowa współpraca 4” i „Zawodowa współpraca 5”, współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48343707100
faks: +48343707170
e-mail: przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
www: www.czestochowa.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.czestochowa.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.czestochowa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: poczta, kurier, osobiście
Adres: Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: IZ.271.79.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 4
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów i sprzętu informatycznego na potrzeby projektów pn.: „Zawodowa współpraca 3”, „Zawodowa współpraca 4” i „Zawodowa współpraca 5”, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – 4 części:
CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa 47 zestawów komputerowych i 3 szt. laptopów na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 3”.
CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 3”.
CZĘŚĆ 3: Zakup i dostawa 62 zestawów komputerowych i 2 szt. switchy na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 4”.
CZĘŚĆ 4:Zakup i dostawa 2 szt. laptopów i sprzętu informatycznego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 5”.
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów sporządzony przez wykonawcę odpowiednio dla części, na które składana jest oferta - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych z wyjątkiem wykazu dotyczącego oprogramowania, który musi zawierać spis oferowanych produktów.
Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych.
2) Oświadczenie wykonawcy, zawarte w druku OFERTA, że:
a) produkty oferowane w zakresie wszystkich części charakteryzują się wysoką niezawodnością i bezpieczeństwem użytkowania, są fabrycznie nowe, tj.: nie są ani używane, ani składane z używanych części, pochodzą z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie kraju, nie były używane w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej,
b) oferowany sprzęt jest wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-ISO/IEC 27001:2007 lub nowszymi,
c) oferowany sprzęt jest w pełni kompatybilny z oferowanym systemem operacyjnym,
d) dyski twarde pozostaną własnością zamawiającego w przypadku awarii.
3) Wydruki testów procesorów w 47 zestawach komputerowych I z oprogramowaniem – dotyczy CZĘŚCI 1,
Wydruki testów procesorów w 32 zestawach komputerowych II z oprogramowaniem – dotyczy CZĘŚCI 3.
Oferowane procesory muszą osiągać w zestawieniach publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net wyniki nie niższe niż:
Avarage CPU Mark – 6600 pkt.
Single Thread Rating – 2500 pkt
Wyniki testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty.
4) Wydruki testów kart graficznych w 47 zestawach komputerowych I z oprogramowaniem – dotyczy CZĘŚCI 1,
Wydruki testów kart graficznych w 32 zestawach komputerowych II z oprogramowaniem – dotyczy CZĘŚCI 3
Oferowane karty graficzne muszą osiągać w zestawieniach publikowanych na stronie https://www.videocardbenchmark.net/ wyniki nie niższe niż:
PassMark G3D Rating - 1100 pkt
Wyniki testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty.
5) Wydruki testów procesorów w 3 laptopach z oprogramowaniem I – dotyczy CZĘŚCI 1.
Oferowane procesory muszą osiągać w zestawieniach publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net wyniki nie niższe niż:
Avarage CPU Mark – 5900 pkt.
Single Thread Rating – 2100 pkt.
Wynik testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze strony wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty.
6) Wydruki testów kart graficznych w 3 laptopach z oprogramowaniem I – dotyczy CZĘŚCI 1.
Oferowane karty graficzne muszą osiągać w zestawieniach publikowanych na stronie https://www.videocardbenchmark.net/ wyniki nie niższe niż:
PassMark G3D Rating - 1000 pkt.
Wynik testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze strony wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty.
7) Wydruki testów kart graficznych 16 szt. pozycja 7 wykazu w SOPZ– dotyczy CZĘŚCI 2.
Oferowane karty graficzne muszą osiągać w zestawieniach publikowanych na stronie https://www.videocardbenchmark.net/ wyniki nie niższe niż:
PassMark G3D Rating - 14100 pkt.
Wynik testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze strony wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty.
8) Wydruki testów procesorów w 30 zestawach komputerowych III z oprogramowaniem – dotyczy CZĘŚCI 3.
Oferowane procesory muszą osiągać w zestawieniach publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net wyniki nie niższe niż:
Avarage CPU Mark – 9500 pkt.
Single Thread Rating – 2450 pkt
Wyniki testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty.
9) Wydruki testów kart graficznych w 30 zestawach komputerowych III z oprogramowaniem – dotyczy CZĘŚCI 3
Oferowane karty graficzne muszą osiągać w zestawieniach publikowanych na stronie https://www.videocardbenchmark.net/ wyniki nie niższe niż:
PassMark G3D Rating - 6400 pkt
Wyniki testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty.
10) Wydruki testów procesorów w 2 laptopach z oprogramowaniem II – dotyczy CZĘŚCI 4.
Oferowane procesory muszą osiągać w zestawieniach publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net wyniki nie niższe niż:
Avarage CPU Mark – 7000 pkt.
Single Thread Rating – 2300 pkt.
Wynik testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze strony wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty.
11) Wydruki testów kart graficznych w 2 laptopach z oprogramowaniem II – dotyczy CZĘŚCI 4.
Oferowane karty graficzne muszą osiągać w zestawieniach publikowanych na stronie https://www.videocardbenchmark.net/ wyniki nie niższe niż:
PassMark G3D Rating Average G3D Mark min. - 2000 pkt.
Wynik testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze strony wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty.
2. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
3) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.2.1. SIWZ.
4) Wydruki testów procesorów określone w puntach od 6.2.3 do 6.2.11. SIWZ.
5) Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Zamawiający wymaga złożenia wadium:
- dla CZĘŚCI 1: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
- dla CZĘŚCI 2: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych),
- dla CZĘŚCI 3: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- dla CZĘŚCI 4: 100,00 zł (słownie: sto złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia: | 5,00 |
| cena: | 60,00 |
| gwarancja: | 35,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności.
3. Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność nie gorszą niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, bezwzględnie jednak musi być pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego. Zmiana ta nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26.01.2021, godzina: 09:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





