Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Kraków: Dostawa wkładów jednorazowych do strzykawek automatycznych
Numer ogłoszenia: 77278 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wkładów jednorazowych do strzykawek automatycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów jednorazowych do strzykawek automatycznych: 1. Wkład jednorazowy z szybkozłączem do kontrastu do strzykawki automatycznej, bez złącza niskiego ciśnienia, poj. 200 ml, 1 200 szt. 2. Zestaw do aplikacji kontrastu składający się z mini-spike, automatycznego odpowietrznika, łącznika dł. 150 cm z poliuretanu m/ż LL, oraz z kranika wysokiego ciśnienia z zastawką bezzwrotną m/ż LL, ciśnienie 1000 PSI, dł. 150 cm, 1 200 szt. 3. Łącznik zintegrowany z zastawką kompatybilny do w/w wkładów i zestawu aplikacyjnego, dł. 150 cm, 1 200 szt. 4. Łącznik zintegrowany z zastawką kompatybilny do w/w wkładów i zestawu aplikacyjnego, dł. 15 cm, 7 200 szt. 5. Złącze wysokociśnieniowe do strzykawki automatycznej, dł. 120 cm, 500 szt. 6. Wkład kontrastu do MARK 5, poj. 150 ml, 200 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej, metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2a do specyfikacji - oświadczenie wykonawcy) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2b do specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika). 2.1. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia, o którym mowa w punkcie 2 i dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 3.1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.e-przetarg.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://przetargi.su.krakow.pl lub odpłatnie (10 zł) w Dziale Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul.Kopernika 19, 31-501 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 1.1. Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, że zaoferowane wkłady jednorazowe do strzykawek automatycznych są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 1.2. Próbki - po 2 szt. z każdej oferowanej pozycji od 1 do 6. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na dyskietce lub płycie CDR. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej..
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa cateringowa w trakcie III Konferencji Naukowej Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-375/25
- 78/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa uniwersalnego testera szczelności metodą spadku ciśnienia dla WO DE-dzp.272-383/25
- Usługa przeprowadzenia warsztatów edukacyjnych z wykorzystania Sztucznej Inteligencji do zaawansowanego projektowania wizualizacji architektury transportu publicznego - DE-dzp.272-342/25
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki "Archipelagi. Osobisty atlas pytań i przeżyć." wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i montaż krzyżownicy głębokorowkowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania "Szybciej tramwajem".
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim - 6 pakietów.
- DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH - ZESTAW I
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim - 6 pakietów.
- Dostawa wyr. med. różnego przeznaczenia; środków ochrony indywidualnej; materiałów opat.; preparatów dezynfekcyjnych; środków czyszczących; środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego
- dostawa pieluchomajtek, środków do pielęgnacji
- Jednorazowy sprzęt medyczny na Oddział Otorynolaryngologiczny
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.