Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 772780-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Dostawa siatek chirurgicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 51 52 743
faks: 22 51 52 789
e-mail: zp@grochowski.waw.pl
www: www.grochowski.waw.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.grochowski.waw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera w nieprzejrzystym zamkniętym opakowaniu.
Adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa (Sekretariat Zarządu)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/58/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 5 części zamówienia
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatek chirurgicznych.
2. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 33141000-0, 33141120-7.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 5 części zamówienia /pakiety/zadania.
4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
5. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części w jakich Wykonawca może uzyskać zamówienie.
6. Poszczególne zadania (części) nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danym zadaniu (danej części zamówienia) zostaną odrzucone.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załącznik nr 2 do SIWZ.
8. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
9. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym, zapakowanym w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport.
II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Materiały informacyjne (np. ulotki, opisy, instrukcje użytkowania, karta techniczna wyrobu) dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia / zadań (na które Wykonawca złoży ofertę).
2. Próbki oferowanego asortymentu
Zamawiający w celu potwierdzenie, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ, będzie wymagał od Wykonawców dostarczenia niezbędnych próbek w ilości max. 5 sztuk lub 1 opakowania każdego oferowanego asortymentu.
(Próbki zostaną rozpakowane i będą podlegały ocenie. Po ocenie próbki mogą zostać zniszczone na koszt Zamawiającego, a w przypadku, gdy próbki mogą zostać zwrócone Zamawiający zawiadomi o tym Wykonawcę).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz oferty;
2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy;
3) oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postepowania;
4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczą lub są wymagane).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto oferty: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w postaci następujących postanowień:
1) wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego (określonymi na etapie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie którego zawarto niniejszą umowę);
2) obniżenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku, gdy Wykonawca zawnioskuje do Zamawiającego o obniżenie ceny jednostkowej, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie;
3) obniżenie ceny jednostkowych netto i brutto asortymentu objętego przedmiotem zamówienia,
w przypadku, gdy Zamawiający zawnioskuje do Wykonawcy o obniżenie ceny jednostkowych, pod warunkiem, że Zamawiający przedstawi uzasadnienie takiego wniosku,
a Wykonawca zaakceptuje to uzasadnienie i będzie w stanie obniżyć ceny jednostkowe;
4) podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku zastosowania wcześniej zmiany umowy o której mowa w pkt 2 i 3, przy założeniu, że podwyższenie ceny nie może skutkować wprowadzeniem ceny wyższej niż zaoferowane w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca uzasadni podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie lub w przypadku, gdy wnioskując o zmianę, o której mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca poinformował Zamawiającego, że obniżenie ceny jednostkowej jest możliwe na określony czas;
5) zamiana towaru na towar o tych samych parametrach lecz niższej lub równej cenie, jeżeli zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, a jego równoważność zostanie potwierdzona przez Zamawiającego i Wykonawcę, który zobligowany będzie przedstawić informację (dokumenty) potwierdzające równoważność nowego towaru z towarem zaoferowanym na etapie postępowania o udzielenie zamówienia;
6) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego
w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania jego produkcji lub czasowego jej wstrzymania, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny - pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto, tzn. produkt będzie zgodny z wymaganiami stawianymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a jego cena będzie nie wyższa niż asortymentu zaoferowanego pierwotnie w ofercie;
7) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta i zaprzestaniu produkcji asortymentu
w opakowaniach o wielkości wskazanej w ofercie, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, z tym, że zmiana taka nie może obowiązywać przed datą zaprzestania produkcji asortymentu;
8) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian, zmiana taka obowiązywać będzie od dnia obowiązywania uregulowań prawa powszechnie obowiązującego na podstawie których została dokonana;
9) zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia danego asortymentu, na wniosek Wykonawcy,
w dowolnym momencie trwania umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony
w umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu;
10) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania w tym terminie przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa
w § 5 ust. 1 umowy, o okres nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty zawarcia umowy,
w zależności od wysokości kwoty niewykorzystanych środków na realizację niniejszej umowy (wartości brutto umowy) – zmiana może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy;
11) zmiany postanowień umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących do zmian w powyższym zakresie;
12) zmiany terminu realizacji dostaw w przypadkach uzasadnionych, związanych z sytuacją wynikającą ze stanu epidemii lub sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19), zmiana może polegać na wydłużeniu terminu dostaw określonego w § 3 ust. 11, ewentualna zmiana musi wynikać z sytuacji jaka zaistniała po zawarciu umowy i miała negatywny
i możliwy do wykazania wpływ na możliwość terminowego wykonania zamówienia
w zakresie dostaw częściowych;
13) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego;
14) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego;
15) zmiany ceny brutto asortymentu, w przypadku zmiany stawki podatku VAT (niezależnie od powodu zmiany i rozmiaru zmiany stawki podatku od towarów i usług), tak by stała pozostała cena jednostkowa netto asortymentu – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT;
16) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia; zmiana będzie obowiązywała od dnia obowiązywania zmienionych zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
17) zmiana / wykreślenie poszczególnych pozycji asortymentu w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy, jeśli Wykonawca uzależnia od tego zawarcie aneksu wydłużającego termin obowiązywania umowy, a wydłużenie terminu obowiązywania umowy wynika z inicjatywy Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Siatka monofilamentowa, częściowo wchłanialna, dwuskładnikowa, zbudowana z monofilamentu poliestrowego i polilaktydu, o wadze 73 g/m2, wielkość oczka 1,1x1,7 mm, siatka samomocująca o prostokątnym kształcie. Rozmiar siatki 15x30 cm szt. 50
2 Siatka monofilamentowa wykonana z polipropylenu lekkiego 38 g/m2; rozmiar porów 1,5 mm; rozmiar 20x20 cm szt. 10
3 Siatka monofilamentowa, częściowo wchłanialna, dwuskładnikowa, zbudowana z monofilamentu polipropylenowego i polilaktydu, o wadze 80 g/m2, wilekosć oczka 1,6x1,0 mm, siatka samomocująca o eliptycznym kształcie z klapą samomocującą umożliwiającą regulację luzu wokół powrózka nasiennego. Rozmiar siatki 12x8 cm prawostronna szt. 24
4 Siatka monofilamentowa, częściowo wchłanialna, dwuskładnikowa, zbudowana z monofilamentu polipropylenowego i polilaktydu, o wadze 80 g/m2, wilekosć oczka 1,6x1,0 mm, siatka samomocująca o eliptycznym kształcie z klapą samomocującą umożliwiającą regulację luzu wokół powrózka nasiennego. Rozmiar siatki 12x8 cm lewostronna sztuki 16
5 Siatka monofilamentowa makroporowata, wykonana z polipropylenu o wadze 46 g/m2, wielkość porów 2x2,4 mm, siatka o wymiarach 10x15 cm sztuki 84
6 Siatka monofilamentowa makroporowata, wykonana z polipropylenu o wadze 46 g/m2, wielkość porów 2x2,4 mm, siatka o wymiarach 7,5-8x15 cm szt. 100
7 Siatka monofilamentowa makroporowata wykonana z polipropylenu o wadze 46 g/m2, wielkość porów 2x2,4 mm. siatka o wymiarach 15x15 cm szt. 20
8 Siatka monofilamentowa makroporowata wykonana z polipropylenu o wadze 46 g/m2, wielkość porów 2x2,4 mm. siatka o wymiarach 30x30 cm szt. 20
9 Siatka monofilamentowa, częściowo wchłanialna, dwuskładnikowa, zbudowana z monofilamentu polipropylenowego i polilaktydu, o wadze 80 g/m2, wielkość oczka 1,6x1,0 mm, siatka samomocująca o prostokątnym kształcie. Rozmiar siatki 15x9 cm szt. 260
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto oferty: | 100,00 |
Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 "Siatka do przepuklin pępkowych, siatka dwustronna dootrzewnowa z wchłanialną warstwą zapobiegającą powstawaniu zrostów. Warstwa niewchłanialna z poliestru wielowłóknowego i monofilamentowego, wchłanialna - z kolagenu, glikolu polietylenowego i glicerolu. Siatka okrągła posiada specjalny system do fiksacji i wchłanialny pierścień utrzymujący pamięć siatki podczas aplikacji. (pakowane pojedyńczo)
Rozmiar siatki: 6,4-6,6 cm" szt. 144
2 "Siatka do przepuklin pępkowych, siatka dwustronna dootrzewnowa z wchłanialną warstwą zapobiegającą powstawaniu zrostów. Warstwa niewchłanialna z poliestru wielowłóknowego i monofilamentowego, wchłanialna - z kolagenu, glikolu polietylenowego i glicerolu. Siatka okrągła posiada specjalny system do fiksacji i wchłanialny pierścień utrzymujący pamięć siatki podczas aplikacji. (pakowane pojedyńczo)
Rozmiar siatki: 8-8,6 cm" szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto oferty: | 100,00 |
Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Syntetyczna, trójwymiarowa siatka wykonana z poliestru monofilamentowego, dwustronna dootrzewnowa z wchłanialną powłoką kolagenową zapobiegającą powstawaniu zrostów. Siatka z efektem tymczasowego samoprzylegania do otrzewnej do czasu jej przymocowania staplerem i znacznikiem kierunkowym oraz szwami kierunkowymi. Poliester o gramaturze 66g/m² ,grubość 0,7mm, rozmiar porów 3,3 x 2,3 mm.siatka o wymiarach 20x15 cm szt. 10
2 Syntetyczna, trójwymiarowa siatka wykonana z poliestru monofilamentowego, dwustronna dootrzewnowa z wchłanialną powłoką kolagenową zapobiegającą powstawaniu zrostów. Siatka z efektem tymczasowego samoprzylegania do otrzewnej do czasu jej przymocowania staplerem i znacznikiem kierunkowym oraz szwami kierunkowymi. Poliester o gramaturze 66g/m² ,grubość 0,7mm, rozmiar porów 3,3 x 2,3 mm.siatka o wymiarach 15x10 cm szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto oferty: | 100,00 |
Nazwa: Zadanie 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Siatka polipropylenowa, makroporowa (rozmiar pora około 1,1x1,6mm), o ciężarze pow. 90 g/m2, do laparoskopowej naprawy przepuklin pachwinowych o trójwymiarowym kształcie, z oznaczeniem części przyśrodkowej. Siatka o anatomicznym kształcie odrębna na prawą stronę. Siatka posiada wzmocnione brzegi na większości swojego obwodu co ułatwia ułożenie jej po wprowadzeniu przez trokar. Średnica włókna polipropylenowego 0,18mm. Dolna przyśrodkowa część obwodu nie jest wzmocniona, dzięki czemu w tym obszarze siatka jest bardziej miękka, łatwiej dopasowuje się do struktur anatomicznych; część ta jest jednocześnie wydłużona, aby dodatkowo zabezpieczyć przed ew. nawrotami. Siatka w rozmiarze 15x10 cm. szt. 20
2 Siatka polipropylenowa, makroporowa (rozmiar pora około 1,1x1,6mm), o ciężarze pow. 90 g/m2, do laparoskopowej naprawy przepuklin pachwinowych o trójwymiarowym kształcie, z oznaczeniem części przyśrodkowej. Siatka o anatomicznym kształcie na lewą stronę. Siatka posiada wzmocnione brzegi na większości swojego obwodu co ułatwia ułożenie jej po wprowadzeniu przez trokar. Średnica włókna polipropylenowego 0,18mm. Dolna przyśrodkowa część obwodu nie jest wzmocniona, dzięki czemu w tym obszarze siatka jest bardziej miękka, łatwiej dopasowuje się do struktur anatomicznych; część ta jest jednocześnie wydłużona, aby dodatkowo zabezpieczyć przed ew. nawrotami. Siatka w rozmiarze 15x10 cm. szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto oferty: | 100,00 |
Nazwa: Zadanie 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Instrument jednorazowego użytku do mocowania siatek przepuklinowych z 30 wchłanialnymi wkrętami, wysokość aktywna 4,1 mm, średnica aplikatora 5mm, długość 36cm ( 1 op.= 6 szt.) szt. 24
2 Urządzenie jednorazowego użytku do szycia nacięć po wprowadzeniu trokarów (1 op.=12 szt) szt. 24
3 Igła insuflacyjna jednorazowego użytku długość 150 mm szt. 24
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto oferty: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego dla PSSE w Radomiu 2024r.
- ZP/16/2024 "Dostawy produktów leczniczych oraz płynu do hemofiltracji z podziałem na 4 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi" ZP/16/2024
- NA SUKCESYWNĄ SPRZEDAŻ ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DOPOSAŻENIEM DO KLASYFIKACJI GRUP KRWI METODĄ KOLUMNOWO - ŻELOWĄ DO WIRÓWKI ID CENTRIFUGE 6S
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO ZGRZEWARKI COMPODOCK NA OKRES 24 MIESIĘCY DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.