eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 77277 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Lublin: Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39423-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 43098198200000, ul. Al J. Piłsudskiego  15, 20407   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 815 324 281, faks 815 321 910, e-mail zampub@aqua.mpwik.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpwik.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OZ/241/14/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia. Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacyjnych Składowiska Odpadów w Rokitnie: a)Łączna ilość zamawianego piasku 30000 Mg. b)Dostawy piasku będą odbywać się codziennie w dni robocze w czasie pracy Składowiska (w podstawowym zakresie wagowym, tj. 150 Mg - 200 Mg. Aktualnie Składowisko Odpadów w Rokitnie jest czynne 40 godzin tygodniowo - od poniedziałku do piątku w godzinach 700 - 1500. Zamawiający definiuje dni robocze jako dni od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopanego piasku niesianego i niepłukanego z odkrywki wraz z transportem na miejsce wykorzystania tj. na wypiętrzoną czaszę eksploatowanej niecki nr 2 Składowiska Odpadów w Rokitnie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Piasek wykorzystany będzie do celów: - budowy obwałowań i skarp, - układania warstw izolacyjnych pomiędzy warstwami deponowanych odpadów zgodnie z zatwierdzoną instrukcją prowadzenia składowiska, - budowy dróg dojazdowych. Dostarczony piasek musi być sypkim, mineralnym kruszywem naturalnym, wydobywanym ze złoża koncesjonowanego. Dostawa nie obejmuje przemieszczania piasku na niecce składowiska. 4.Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia: Transport piasku na składowisko musi odbywać się minimum 1 samochodem ciężarowym, samowyładowczym typu - wywrotka. Pojazdy będą musiały poruszać się po całej eksploatowanej niecce składowiska (tj. po zagęszczonych odpadach) niezależnie od pory roku, warunków atmosferycznych czy też w trudnych lub bardzo trudnych warunkach terenowych. Minimalne wymagania dotyczące samochodu ciężarowego do transportu piasku: - podwozie o podwyższonym prześwicie, - podwozie co najmniej trzyosiowe, - co najmniej dwie osie napędowe (zalecana przednia oś napędowa), - sygnał cofania, - masa pojazdu wraz z ładunkiem nie może przekraczać zakresu pomiarowego elektronicznej wagi samochodowej, tj. 400 kg - 40 000 kg, - pojazdy zgłoszone do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badanie techniczne oraz obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC. Za ewentualne awarie / uszkodzenia pojazdów powstałe na terenie składowiska w związku z wykonywaniem usługi Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności. 5. Informacje dodatkowe. 1)Wykonawca musi realizować zamówienie za pomocą nw. sprzętu: - minimum 1 samochodem ciężarowym, o parametrach określonych w pkt.4.4 IDW "Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia". 2)W przypadku awarii samochodu ciężarowego Wykonawca zapewni ciągłość prac poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostki zastępczej w ramach ceny za przedmiot zamówienia i na warunkach określonych w umowie bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o awarii samochodu ciężarowego. 3)Podstawiona jednostka zastępcza, musi posiadać co najmniej takie same parametry jak sprzęt zastępowany, określony w pkt. 4.4 IDW. 4)Podstawienie jednostki zastępczej nastąpi w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, licząc od zgłoszenia przez Wykonawcę niesprawności samochodu ciężarowego do obsługi składowiska. 5)W przypadku podstawienia jednostki niesprawnej technicznie lub o nieodpowiednich parametrach, Zamawiający ma prawo odmówić świadczenia przez Wykonawcę dostawy tym sprzętem. 6)Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu: a)aktualne zestawienie pracowników wykonujących dostawy na co najmniej 3 dni przed przystąpieniem przez nich do pracy, b) przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz przed każdą zmianą środków transportu z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem dane pojazdu, którym Wykonawca będzie dostarczał piasek z podaniem: marki, typu samochodu i numeru rejestracyjnego. 7)Wykonawca zobowiązany jest dostarczać piasek sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 8)Dostawy piasku będą odbywały się równomiernie w ciągu dnia roboczego, z możliwością dokonywania bieżących szczegółowych uzgodnień w tym zakresie z kierownikiem składowiska lub z wyznaczonym przez kierownika pracownikiem składowiska. 9)Miejsce deponowania piasku będzie określane przez kierownika składowiska lub wyznaczonego przez kierownika pracownika składowiska. 10)Średnie dzienne zapotrzebowanie w zakresie dostaw piasku określa się jako 150 Mg -200 Mg. 11)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dziennego zapotrzebowania na dostawy piasku, określonego w pkt. 10 z przyczyn technologicznych bądź organizacyjnych do zakresu 0 Mg - 300 Mg. W takim przypadku ilość zamawianego piasku określona będzie pisemnie, faksem lub e-mailem na co najmniej 3 dni robocze wcześniej. 12)Dostawy piasku każdorazowo będą ważone na elektronicznej wadze samochodowej, której zakres pomiarowy wynosi 400 kg - 40 000 kg i ewidencjonowane w użytkowanym systemie komputerowym Scalex 2000 Eko. 13)Rozliczenia będą prowadzone w okresach miesięcznych na podstawie raportów wagowych. 14) W przypadku awarii po stronie Zamawiającego (awaria wagi samochodowej) dopuszczalne jest rozliczenie na podstawie objętości skrzyni samochodu i przeciętnego ciężaru właściwego, określonego w oparciu o dane literaturowe. 15)Dostawy piasku na składowisku będą się odbywały przy zachowaniu poniższego porządku: a)obowiązkowe zatrzymanie się pojazdu dostarczającego piasek przed budynkiem wagi elektronicznej (przy wjeździe i wyjeździe ze składowiska), b)wjazd na wagę przy zielonym świetle lub po ustnej dyspozycji operatora wagi, c)wyświetlenie wagi brutto na monitorze widocznym dla kierowcy, d)zarejestrowanie wagi brutto pojazdu w komputerowej bazie danych, e)zjazd z wagi po uzyskaniu zgody operatora (sygnał dźwiękowy), f)wyładowanie piasku w miejscu wskazanym przez pracownika składowiska, g)po rozładowaniu pojazd wyjeżdżający przejeżdża przez wagę w celu tarowania pojazdu i zarejestrowania masy piasku w systemie komputerowym (przy zielonym świetle), h)wyświetlenie wagi tara (waga pojazdu) i wagi netto (waga dostarczonego piasku) na monitorze widocznym dla kierowcy, i)zjazd z wagi po uzyskaniu zgody operatora wagi (sygnał dźwiękowy), j)wyjazd ze składowiska odbywa się obowiązkowo przez brodzik dezynfekcyjny. 16)Wykonawca zobowiązany jest do korzystania z infrastruktury składowiska - placów, dróg wewnętrznych nie powodując uszkodzeń i dewastacji mienia. 17)Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dotyczącej niniejszego zamówienia w przypadku zaprzestania przez Zamawiającego pełnienia funkcji zarządzającego Składowiskiem Odpadów w Rokitnie. W takim przypadku Zamawiający będzie miał prawo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 60 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 14211100-4
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 63110000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT210700.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Leszek Smolak, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SMOLKOP",  info@smolkop.pl,  ul. Firlejowska 16 i,  20-306,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 248700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 248700.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306300.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.