Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-28
Og³oszenie nr 772718-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Renowacja m³yna w Budrach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: W drodze kultury i rzemios³a – SAKIAI - BUDRY
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 874 278 003
faks: 874 278 017
e-mail: ug@budry.pl
www: https://bipbudry.warmia.mazury.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, https://bipbudry.warmia.mazury.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://bipbudry.warmia.mazury.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe ((t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Adres: Urz±d Gminy w Budrach, Aleja Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry pokój nr 4 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BO.271.8.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegaj±cej na kompleksowym remoncie budynku m³yna w miejscowo¶ci Budry, dzia³ka nr ew. 1029/1, obrêb 02 Budry, Gmina Budry, powiat
wêgorzewski. Zakres robót w szczególno¶ci obejmuje:
1) wykonanie niezbêdnych dla realizacji projektu rozbiórek (m. in. istniej±cego pokrycia, stolarki okiennej/drzwi owej itp.),
2) wykonanie rozbiórki ¿elbetowych elementów fundamentowych podstawy po by³ym wiatraku metalowym,
3) wymianê pokrycia dachowego z uwzglêdnieniem deskowania i lat,
4) wymianê stolarki okiennej na okna drewniane,
5) renowacjê istniej±cych drzwi,
6) wykonanie ¶cianek dzia³owych i monta¿ drzwi wewn±trz budynku,
7) monta¿ o¶wietlenia zewnêtrznego oraz wewnêtrznego zgodnie z za³±cznikiem do dokumentacji projektowej
8) remont ³azienek wraz z wymian± armatury, monta¿em brodzików, baterii i sedesów,
9) wykonanie posadzek i pod³óg,
10) obróbkê kominów,
11) skucie uszkodzonych tynków i uzupe³nienie ich,
12) malowanie ¶cian wewn±trz budynku (w kolorze bia³ym),
13) tynkowanie i malowanie obiektu na zewn±trz (kolory jasne pastelowe w odcieniach be¿u, ¿ó³ci, ecru, itp.),
14) monta¿ rynien i rur spustowych,
15) oczyszczenie i impregnacja elementów drewnianych (pod³óg, stropów, s³upów itp.),
16) przebudowy istniej±cych instalacji wewnêtrznych (elektrycznej i wodnokanalizacyjnej),
17) remont elewacji budynku wraz z odtworzeniem uszkodzonych elementów (m. in. ozdobnych gzymsów) oraz malowaniem,
18) przeciwwilgociowa izolacja pionowa zewnêtrznych ¶cian piwnicznych,
19) monta¿ platformy dla osób niepe³nosprawnych,
20) remont schodów zewnêtrznych waz z porêczami,
21) naprawa zadaszenia wej¶cia do budynku oraz przybudówki obiektu,
22) wymiana drewnianych schodów wewnêtrznych pomiêdzy poziomem piwnicy a parterem.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowi±ca Za³±cznik nr 10 do SIWZ. UWAGA: Za³±czone przedmiary robót, s± materia³em pomocniczym do wyliczenia ceny
rycza³towej oferty.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.45.30.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 29.10.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ co do potwierdzenia spe³nienia tego warunku. Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca wyka¿e ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 1.000.000,00 z³ (s³ownie: jeden milion 00/100 z³otych)
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca wyka¿e ¿e.:
1. nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem up³ywu terminu sk³adania ofert – a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane polegaj±ce na remoncie lub renowacji tj. robotê polegaj±c± na remoncie lub przebudowie wraz z robotami instalacyjnymi budynku, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 PLN brutto. Ocenê spe³niania warunku udzia³u w
postêpowaniu zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty wykazu us³ug i dowodów.
2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadaj±cymi uprawnienia do pe³nienia funkcji:
2.1. Kierownik budowy (pe³ni±cy jednocze¶nie rolê Kierownika robót)- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i mo¿e pe³niæ funkcjê kierownika budowy w my¶l obowi±zuj±cych przepisów prawa. Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. Je¿eli wykonawca dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoba ta musi legitymowaæ siê kwalifikacjami odpowiadaj±cymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, je¶li takie w tym kraju obowi±zuj± z uwzglêdnieniem prawa do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska kierownika budowy wraz z informacj± o jego kwalifikacjach zawodowych (wg Za³±cznika nr 7 do SIWZ).
2.2. Kierownik robót sanitarnych – osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (wg Za³±cznika nr 7 do SIWZ) – zgodnie z unormowaniami w pkt. 2.1;
2.3. Kierownik robót elektrycznych – osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (wg Za³±cznika nr 7 do SIWZ) – zgodnie z unormowaniami w pkt. 2.1.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca sk³ada O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 3 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Wykaz wykonanych robót budowlanych (Rozdzia³ VII ust. 1 pkt 3) ppkt 3.1), w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w Rozdziale VII (Za³±cznik nr 6 do SIWZ);
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (Rozdzia³ VII ust. 1 pkt 3) ppkt 3.2), odpowiedzialnych za wykonanie projektów budowlanych, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w Rozdziale VII (Za³±cznik nr 7 do SIWZ);
3. o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ (zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SIWZ).
4. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 1.000 000,00 z³.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie: – 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy 00/100 z³otych);
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowi±ca formê wniesienia wadium, winna spe³niaæ co najmniej nastêpuj±ce wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy):
a) ustalaæ beneficjenta gwarancji, tj. Gminê Budry,
b) okre¶laæ kwotê gwarantowan± w z³otych polskich (ustalon± w SIWZ),
c) okre¶laæ termin wa¿no¶ci (wynikaj±cy z SIWZ),
d) okre¶laæ przedmiot gwarancji (wynikaj±cy z SIWZ),
e) byæ gwarancj± nieodwo³ywan±, bezwarunkow±, p³atn± na ka¿de ¿±danie.
Uwaga! Z tre¶ci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikaæ uprawnienie Zamawiaj±cego do zatrzymania wadium je¿eli wyst±pi± przes³anki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
Do wadium wniesionego w formie porêczenia wymagania opisane w pkt 3 stosuje siê odpowiednio 4. W przypadku wyboru pieni±dza jako formy wadium, ¶rodki wp³aciæ nale¿y na nastêpuj±cy rachunek
bankowy Urzêdu Gminy w Budrach: Bank Spó³dzielczy w Wêgorzewie/O Budry Nr konta 83 9348 0000 0260 0130 2000 0010 z adnotacj±:
"Wadium w postêpowaniu pn.: „Renowacja m³yna w Budrach”.
5. Wadium w pozosta³ych formach nale¿y wnie¶æ wraz z ofert±, przy czym nale¿y je do³±czyæ w sposób umo¿liwiaj±cy pó¼niejszy zwrot.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin obowi±zywania gwarancji: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy, przewiduje zmianê postanowieñ niniejszej Umowy w przypadku:
1) zmiany formy prawnej prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej przez Wykonawcê, w szczególno¶ci po³±czenie, przejêcie lub innego przekszta³cenia Wykonawcy, jak równie¿ w razie og³oszenia upad³o¶ci lub likwidacji Wykonawcy;
2) zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych w trakcie realizacji umowy;
3) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy je¿eli dotyczy to podmiotu, na którego zasoby wykonawca siê powo³ywa³ na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca obowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub dalszy podwykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca siê powo³ywa³ w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) wstrzymania robót budowlanych w wyniku dzia³ania si³y wy¿szej, potwierdzonego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres bêdzie skutkowaæ wyd³u¿eniem terminu wykonania zamówienia – o czas tego wstrzymania robót. Pod pojêciem si³y wy¿szej rozumie siê wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W szczególno¶ci s± to zdarzenia i okoliczno¶ci takie jak: klêska ¿ywio³owa, dzia³ania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie zwi±zane z realizacj± inwestycji;
5) osób posiadaj±cych wymagane uprawnienia w zakresie zaistnienia zdarzeñ losowych (w takim przypadku Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zaproponowania osoby legitymuj±cej siê uprawnieniami wymaganymi w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia).
6) wyst±pienia robót dodatkowych – skutkuj±ce uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
7) wyst±pienia robót zamiennych – skutkuj±ce uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
8) rezygnacji z czê¶ci robót budowlanych – skutkuj±ce mo¿liwo¶ci± zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
9) konieczno¶ci zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej – skutkuj±ce mo¿liwo¶ci± zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
10) zg³oszenia przez Wykonawcê gotowo¶ci do odbioru koñcowego robót przed umownym terminem ich wykonania – skutkuj±ce mo¿liwo¶ci± skrócenia przez Strony terminu wykonania przedmiotu umowy, zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
11) zmiany materia³ów gwarantuj±cych realizacjê robót w zgodzie z uzyskan± decyzj± pozwolenia na budowê oraz zapewniaj±cych uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w
dokumentacji projektowej – uprawniaj±ce Strony do zmiany zakresu przedmiotu umowy,
12) wyst±pienia obiektywnych czynników uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniaj±cych Strony do zmiany terminu wykonania umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
13) wyst±pienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczno¶ci uzasadniaj±cych dokonanie u¶ci¶leñ/uzupe³nieñ/zmian postanowieñ umownych korzystnych dla Zamawiaj±cego; w powy¿szej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiêkszone.
2. Zmiana umownego terminu zakoñczenia przedmiotu niniejszej Umowy jest mo¿liwa w nastêpuj±cych przypadkach:
1) okresowego zawieszenia robót, gdy: roboty zostan± rozpoczête, a warunki atmosferyczne nie bêd± pozwala³y na ich kontynuacjê zgodnie ze specyfikacjami,
2) wyst±pienia awarii technicznych, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ. Tym samym Wykonawca jest zobowi±zany do wykonywania wykopów kontrolnych,
3) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego, skutkuj±cych czasowym zawieszeniem realizacji umowy w wyniku dzia³añ osób trzecich, napotkanych nieprzewidzianych,
4) w przypadku wyst±pienia warunków atmosferycznych i warunków gruntowych, które ze wzglêdów obiektywnych bêd± uniemo¿liwia³y wykonanie robót budowlano – monta¿owych, zgodnie z normami techniczno –budowlanymi,
5) czasowego wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarz±dzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie czê¶ci.
- Remont pomieszczeñ w budynku Zespo³u Szkó³ Rolniczych w Zduñskiej D±browie
- Rozbiórki obiektów budowlanych wraz z robotami towarzysz±cymi
- Dostawa okien i parapetów zewnêtrznych, wraz z demonta¿em istniej±cych, utylizacj± oraz monta¿em nowych w miejsce zdemontowanych na zachodniej elewacji budynku MCB UJ ul. Gronostajowa 7A w Krakowie.
- Roboty budowlane polegaj±ce na rozbudowie i przebudowie budynków OSP w £ukawcu wraz z przebudow± wiaty.
- Modernizacja zabytkowych budynków w Serocku.
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





