eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Lublin: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 7726 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 229436 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Lublinie, ul. Tomasza Zana, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, fax 081 5357402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru xero, papieru komputerowego, materiałów biurowych oraz kopert w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. 2. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 25.24.70.0-5 artykuły biurowe z tworzyw sztucznych; 30.19.00.00-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe; 21.00.00.00-3 różnego rodzaju masa papierowa, papier i wyroby z papieru; 25.00.00.00-1 - produkty z gumy i tworzyw sztucznych oraz taśmy; 21.23.22.00-0 - koperty. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość niżej opisanych części zamówienia: Część I - Dostawa papieru xero A-4,A-3 oraz papieru komputerowego dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część II - Dostawa Materiałów biurowych (A) dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część III - Dostawa Materiałów biurowych (B) dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część IV - Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji określone są w Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 21.23.22.00 - Czyste karty pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.20 - Czyste karty pocztowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 295319,62 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa papieru xero A-4,A-3 oraz papieru komputerowego dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., 23-235 Annopol, ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 166903.48
  • Oferta z najniższą ceną: 166903.48 / oferta z najwyższą ceną: 178301.97
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa Materiałów biurowych (A) dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX sp. z o.o., 23-235 Annopol, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 43334.25
  • Oferta z najniższą ceną: 43334.25 / oferta z najwyższą ceną: 49880.33
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa Materiałów biurowych (B) dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus L.A. Koptyra sp.j., 37-450 Stalowa Wola, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12739.89
  • Oferta z najniższą ceną: 12739.89 / oferta z najwyższą ceną: 12739.89
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK Sp. z o.o., 20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 72342.00
  • Oferta z najniższą ceną: 72342.00 / oferta z najwyższą ceną: 75861.88
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.