Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 772614-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 261 548 500
faks: 261 548 555
e-mail: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) materiałów ogólnobudowlanych, zgodnych z parametrami zawartymi w załączniku nr 5 – form. cenowym.
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.31blt.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.31blt.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. Silniki 1 61-325 Poznań
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP 75/XI/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) materiałów ogólnobudowlanych, zgodnych z parametrami zawartymi w załączniku nr 5 – form. cenowym, na potrzeby:
Zadanie 1 - 3 – Służba Infrastruktury, do magazynów służby znajdującego się na terenie:
- 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu,
- Zespołu Zabezpieczenia Sekcji Infrastruktury, ul. Sienkiewicza 2 Leszno,
- Zespołu Zabezpieczenia Sekcji Infrastruktury, ul. Sikorskiego 2 Śrem,
w godzinach od 8:00 do 13:00, od poniedziałku do piątku.
Zadanie 4 - 8 – Zespół ZLT do magazynów służby znajdujących się na terenie:
- 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu,
w godzinach od 8:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku.
Zadanie 9 – MPS do magazynów służby znajdujących się na terenie:
- 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu,
w godzinach od 8:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku.
Zadanie 10 – SUiE do magazynów służby znajdujących się na terenie:
W godzinach od 8:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku.
Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy.
Wykonawca ma obowiązek rozładunku materiału do magazynu Zamawiającego oraz musi posiadać odpowiedni sprzęt do jego rozładunku (np. mały wózek widłowy, HDS do wyładunku cementu, piasku, itp.).
II.5) Główny kod CPV: 44.31.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 1: do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
w zakresie zadania nr 2- 3: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
w zakresie zadania nr 4-8: do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
w zakresie zadania nr 9: do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
w zakresie zadania nr 10: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji dla zadania nr 1- 3 będzie realizowane do 30.11.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT.
2. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników, z tym zastrzeżeniem, że zamienniki nie mogą posiadać gorszych aniżeli towar objęty umową parametrów oraz cena zamienników nie może być wyższa. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji umowy z powodu okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, działając z należytą starannością w szczególności w przypadku zaistnienia klęsk żywiołowych, epidemii, kataklizmów, na pisemnie umotywowany wniosek Wykonawcy.
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla infrastruktury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla infrastruktury - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 1: do 45dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji dla zadania nr 1- 3 będzie realizowane do 30.11.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 u PZP do wysokości kwoty brutto:
zadanie nr 1 – 46.459,61 zł,
Nazwa: dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla infrastruktury lotniskowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla infrastruktury lotniskowej - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 2 - 3: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji dla zadania nr 1- 3 będzie realizowane do 30.11.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 u PZP do wysokości kwoty brutto:
zadanie nr 2 – 19.500,01 zł,
Nazwa: dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla infrastruktury lotniskowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla infrastruktury lotniskowej - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 2 - 3: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji dla zadania nr 1- 3 będzie realizowane do 30.11.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 u PZP do wysokości kwoty brutto:
zadanie nr 3 – 8.313,31 zł.
Nazwa: drut spawalniczy ZZLT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
drut spawalniczy ZZLT - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 4-8: do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Nazwa: obejmy i opaski ZZLT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
obejmy i opaski ZZLT - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 4-8: do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Nazwa: kłódka mosiężna ZZLT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
kłódka mosiężna ZZLT - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 4-8: do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Nazwa: podkładki, śruby, nakrętki ZZLT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
podkładki, śruby, nakrętki ZZLT - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 4-8: do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Nazwa: plomby ZZLT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
plomby ZZLT - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 4-8: do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Nazwa: plomby i drut MPS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
plomby i drut MPS - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 9: do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Nazwa: plomby SUiE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
plomby SUiE - Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr 10: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.