To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Gdańsk: Zapewnienie obsługi konferencji w postaci bazy noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej na terenie województwa pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 77251 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94144 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie obsługi konferencji w postaci bazy noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej na terenie województwa pomorskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zapewnienie obsługi konferencji w postaci bazy noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej w dniach 11 - 14 maja 2014 roku, oraz w dniach 26 - 29 maja 2014 roku. Uwaga! Wykonawca powinien zapewnić bazę noclegową, gastronomiczną i konferencyjną spełniającą normę jak w hotelu co najmniej trzygwiazdkowym, położoną na terenie województwa pomorskiego . Standard hotelu powinien być zgodny z wymogami określonymi dla hotelu trzygwiazdkowego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169), załącznik nr 1. Warunki wymagane dotyczące konferencji w dniach 11- 14 maja 2014 roku Noclegi - zapewnienie ogółem w dniach 11 - 14 maja 450 noclegów. W pokojach 1-osobowych (co najmniej 40 pokoi) i 2-osobowych (co najmniej 37 pokoi), pozostałe pokoje mogą być trzyosobowe - wszystkie wyposażone w łazienkę (150 noclegów z 11 na 12 maja 2014 roku, 150 noclegów z 12 na 13 maja 2014 roku i 150 noclegów z 13 na 14 maja 2014 roku); Gastronomia: -zapewnienie 450 śniadań (po 150 śniadań w dniach 12, 13 i 14 maja 2014 roku); -zapewnienie 450 obiadów (po 150 obiadów w dniach 12,13,14 maja 2014 roku); -zapewnienie 300 kolacji (po 150 kolacji w dniach 12 i 13 maja 2014 roku; -zapewnienie bufetu kawowego na salach szkoleniowych dwukrotnie dla 150 osób w dniu 12 maja 2014 roku, trzykrotnie w dniu 13 maja 2014 roku oraz jednokrotnie dla 150 osób w dniu 14 maja 2014 roku; -zapewnienie w trakcie wykładów wody mineralnej w ilości 0,75 litra na osobę każdego dnia konferencji tj. 12, 13 i 14 maja 2014 roku Zaplecze konferencyjne: zapewnienie 1 sali konferencyjnej na 150 osób wyposażonej w nagłośnienie, nieodpłatny, bezprzewodowy dostęp do sieci Internet, projektor multimedialny i klimatyzację w dniach 12, 13 i 14 maja 2014 roku Wykonawca zapewni miejsca parkingowe dla co najmniej 60 samochodów osobowych. Wszystkie pomieszczenia z których będzie korzystał Zamawiający (pokoje, sale konferencyjne, sale konsumpcyjne) znajdować się muszą w obrębie jednej posesji; Ewentualna opłata klimatyczna i parkingowa musi być uwzględniona w całościowej opłacie za usługę. Wykonawca nie może żądać wniesienia opłaty klimatycznej i parkingowej bezpośrednio od uczestników konferencji. Podczas trwania konferencji w dniach 12-14 maja 2014 r Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania wyłączności z korzystania z sal konferencyjnych bez udziału osób postronnych. Inne wymagania: Śniadania (w ilości 3) w formie bufetu szwedzkiego. Menu musi zawierać co najmniej jeden posiłek na ciepło, pieczywo białe i ciemne, nabiał, masło, wędliny, dżem, miód, owoce, świeże warzywa, kawa, herbata (mleko, cukier, cytryna); Obiad (w ilości 3) podawany do stołu. Menu musi zawierać co najmniej zupę, pieczywo, drugie danie (mięsne lub rybne) wraz z surówką, deser w postaci ciasta lub owoców, kompot lub napój niegazowany. Kolacja (w ilości 2) : W dniu 12 maja 2014 r. - uroczysta, zasiadana kolacja serwowana oraz częściowo w formie bufetu szwedzkiego: obejmująca co najmniej: przystawkę, zupę krem, gorące danie główne (potrawa mięsna, ziemniaki w różnej postaci), bukiet jarzyn, kawa, herbata z dodatkami (mleko, cukier, cytryna), woda mineralna, soki, napoje zimne, zakąski mięsne, wędliny - różne rodzaje, sosy, deski serów, sałatki, świeże warzywa, jasne i ciemne pieczywo, masło, danie gorące (np. barszcz z krokietem, boeuf strogonow). W dniu 13 maja 2014 roku - obejmująca minimum jedno danie gorące, wędliny, sery, sałatka warzywna, świeże warzywa, jasne, ciemne pieczywo, masło, herbatę z dodatkami (mleko, cukier, cytryna) Na bufet kawowy serwowany podczas przerw w wykładach powinny się składać co najmniej z kruchych ciastek, jednej porcji ciasta w każdym dniu wykładowym, owoców, soków, kawy, herbaty z dodatkami (mleko, cukier, cytryna); Na 7 dni pracujących przed datą rozpoczęcia konferencji Wykonawca przedstawi menu do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, aby dodatkowo dla zainteresowanych przygotowana została wersja wegetariańska śniadań, obiadów i kolacji. W przypadku zgłoszenia uwag do menu, Wykonawca zobowiązuje się do ich uwzględnienia i ponownego przedłożenia poprawionego menu w ciągu 1 dnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozliczenia noclegów na podstawie faktycznego wykorzystania miejsc noclegowych. Warunki wymagane dotyczące konferencji w dniach 26 - 29 maja 2014 roku Noclegi - zapewnienie ogółem w dniach 26 - 29 maja 210 noclegów. W pokojach 1-osobowych (36 pokoi) i 2- osobowych ( 17 pokoi) - wszystkie wyposażone w łazienkę (70 noclegów z 26 na 27 maja 2014 roku, 70 noclegów z 27 na 18 maja 2014 roku i 70 noclegów z 28 na 29 maja 2014 roku); Gastronomia: -zapewnienie 210 śniadań (po 70 śniadań w dniach 27, 28 i 29 maja 2014 roku); -zapewnienie 210 obiadów (po 70 obiadów w dniach 27, 28, 29 maja 2014 roku); -zapewnienie 140 kolacji (po 70 kolacji w dniach 27 i 28 maja 2014 roku; -zapewnienie bufetu kawowego na salach szkoleniowych dwukrotnie dla 70 osób w dniu 27 maja 2014 roku, trzykrotnie w dniu 28 maja 2014 roku oraz jednokrotnie dla 70 osób w dniu 29 maja 2014 roku; -zapewnienie w trakcie wykładów wody mineralnej w ilości 0,75 litra na osobę każdego dnia konferencji tj. 27, 28 i 29 maja 2014 roku Zaplecze konferencyjne: zapewnienie 1 sali konferencyjnej na 70 osób wyposażonej w nagłośnienie, nieodpłatny, bezprzewodowy dostęp do sieci Internet, projektor multimedialny i klimatyzację w dniach 27, 28 i 29 maja 2014 roku Wykonawca zapewni miejsca parkingowe dla co najmniej 30 samochodów osobowych; Wszystkie pomieszczenia z których będzie korzystał Zamawiający (pokoje, sale konferencyjne, sale konsumpcyjne) znajdować się muszą w obrębie jednej posesji; Ewentualna opłata klimatyczna i parkingowa musi być uwzględniona w całościowej opłacie za usługę. Wykonawca nie może żądać wniesienia opłaty klimatycznej i parkingowej bezpośrednio od uczestników konferencji. Podczas trwania konferencji w dniach 27-29 maja 2014 r Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania wyłączności z korzystania z sali konferencyjnej bez udziału osób postronnych. Inne wymagania: Śniadania (w ilości 3) w formie bufetu szwedzkiego. Menu musi zawierać co najmniej jeden posiłek na ciepło, pieczywo białe i ciemne, nabiał, masło, wędliny, dżem, miód, owoce, świeże warzywa, kawa, herbata (mleko, cukier, cytryna); Obiad (w ilości 3) podawany do stołu. Menu musi zawierać co najmniej zupę, pieczywo, drugie danie (mięsne lub rybne) wraz z surówką, deser w postaci ciasta lub owoców, kompot lub napój niegazowany. Kolacja (w ilości 2) : W dniu 27 maja 2014 r. - uroczysta, zasiadana kolacja serwowana oraz częściowo w formie bufetu szwedzkiego: obejmująca co najmniej: przystawkę, zupę krem, gorące danie główne (potrawa mięsna, ziemniaki w różnej postaci), bukiet jarzyn, kawa, herbata z dodatkami (mleko, cukier, cytryna), woda mineralna, soki, napoje zimne, zakąski mięsne, wędliny - różne rodzaje, sosy, deski serów, sałatki, świeże warzywa, jasne i ciemne pieczywo, masło, danie gorące (np. barszcz z krokietem, boeuf strogonow). W dniu 28 maja 2014 roku - obejmująca minimum jedno danie gorące, wędliny, sery, sałatka warzywna, świeże warzywa, jasne, ciemne pieczywo, masło, herbatę z dodatkami (mleko, cukier, cytryna). Na bufet kawowy serwowany podczas przerw w wykładach powinny się składać co najmniej z kruchych ciastek, jednej porcji ciasta w każdym dniu wykładowym, owoców, soków, kawy, herbaty z dodatkami (mleko, cukier, cytryna); Na 7 dni pracujących przed datą rozpoczęcia konferencji Wykonawca przedstawi menu do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, aby dodatkowo dla zainteresowanych przygotowana została wersja wegetariańska śniadań, obiadów i kolacji. W przypadku zgłoszenia uwag do menu, Wykonawca zobowiązuje się do ich uwzględnienia i ponownego przedłożenia poprawionego menu w ciągu 1 dnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozliczenia noclegów na podstawie faktycznego wykorzystania miejsc noclegowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej. Niniejsze zadanie jest wspierane z programu Unii Europejskiej Herkules II (2007-2013). Program ten jest realizowany przez Komisję Europejską. Został on ustanowiony w celu wspierania działań mających na celu zwalczanie nadużyć finansowych UE, w tym przemytu i podrabiania papierosów. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://ec.europa.eu/anti_fraud/about-us/funding/index_en.htm.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL ORLE K. PODKÓWKA M. ZDANOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL ORLE K. PODKÓWKA M. ZDANOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- HOTEL ORLE CENTRUM KONFERENCYJNE B.ZDANOWSKI, K. PODKÓWKA SP.J., UL. LAZUROWA 8, 80-680 GDAŃSK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166471,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118856,16
Oferta z najniższą ceną: 118856,16 / Oferta z najwyższą ceną: 298780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- DOSTAWA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW EKSPLOATOWANYCH PRZEZ POLICJĘ W WOJ. POMORSKIM
- Przebudowa infrastruktury drogowej w obrębie dojść do szkół zlokalizowanych przy ul.: Czajkowskiego, Matki Polki, Hoene, Azaliowa i Rogalińska
- Usługa zabezpieczenia medycznego podczas prowadzenia badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją- Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
- Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia i sal dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą podczas kursu dla repatriantów i członków ich rodzin prowadzonego w formie obozu stacjonarnego
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.