Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Ogłoszenie nr 772435-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Na dostawy mięsa i wędlin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 483 783 500
faks: 483 783 663
e-mail: 1400081@zoz.org.pl
www: www.szpitallipsko.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://szpitallipsko.pl/?page_id=4101
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://szpitallipsko.pl/?page_id=4101
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/19/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 1:
1 Ćwiattka z kurczaka tylna świeża kg 2500
2 Filet z kurczaka kg 1400
3 Filet z indyka kg 30
4 Karkówka wieprzowa bez kości kg 50
5 Kości wieprzowe schabowe surowe kg 1300
6 "Łopatka wieprzowa bez skóry, kosci i widocznej
warstwy tłuszczu" kg 500
7 Mięso gulaszowe wieprzowe (extra) kg 30
8 Schab bez kości kg 250
9 Słonina bez skóry kg 100
10 "Szynka wieprzowa cała bez skóry, kosci i
widocznej warstwy tłuszczu" kg 2500
11 Wątróbka drobiowe kg 100
12 Wątróbka wieprzowa kg 200
13 Wołowina bez kości z łopatki kg 50
14 "Żeberka wieprzowe -
pasy z warstwą mięsa 1.5 do 2.5 cm" kg 50
Zadanie nr 2
1 Baleron wędzony, parzony, bezosłonkowy kg 70
2 Baton szynkowy drobiowy o zawartości mięsa min. 65% oraz tłuszczu poniżej 15 % kg 130
Fil;et królewski z indykiem kg 150
3 Indyk w galarecie kg 30
4 Kaszanka gryczana w długim jelicie lub osłonce kg 100
5 Kiełbasa krakowska parzona o zawartości mięsa min. 75% kg 500
6 Kiełbasa śląska kg 100
7 Kiełbasa podwawelska o zawartości mięsa min. 75% kg 200
8 Kielbasa szynkowa o zawartości mięsa min. 75% kg 200
9 Kiełbasa zwyczajna o zawartości mięsa min. 65% kg 200
10 Kiełbasa tatrzańska wieprzowa o zawartości mięsa min. 70% kg 200
11 Kości wieprzowe schabowe wędzone kg 150
12 "Pierś z kurczaka gotowana niemielona
o zawartości miesa min 60 %" kg 60
13 Mielonka tyrolska prasowana o zawartości mięsa min. 50% kg 140
14 Ogonówka kg 80
15 Mortadela wędzona parzona o zawartości mięsa min. 50% kg 250
16 Pasztetowa drobiowa kg 120
17 Pasztetowa wieprzowa w jelicie naturalnym kg 150
18 Pasztet mięsny pieczony o zawartości mięsa min. 45% kg 200
19 Pieczeń rzymska o zawartości mięsa min 45% kg 50
20 "Parówki wieprzowe o zawartości mięsa min. 50%,
waga jednostkowa 70-80 g" kg 250
21 Pierś wędzona z indykiem, o zawartości mięsa min. 40% kg 150
22 Polędwica sopocka bezosłonkowa o zawartości mięsa min. 75%, o zawartosci tłuszczu poniżej 10 % kg 80
23 Salceson włoski w folii kg 130
24 Schab pieczony b/k o zawartości mięsa min. 85%, bez azotanów i azotynów, bezoslonkowy kg 30
25 Schab drobiowy w majeranku kg 230
26 Smalec kg 70
27 Szynka wieprzowa gotowana w osłonce sztucznej o zawartości mięsa min. 75%, oraz zawartosci tłuszczu poniżej 20 % kg 60
28 Szynka konserwowa wieprzowa kg 160
29 Szynka wieprzowa wędzona bez osłonki o zawartości mięsa min. 75%, bez widocznej zewnętrznej warstwy tłuszczu kg 60
30 Szynkówka wieprzowa kg 70
II.5) Główny kod CPV: 15.13.11.30
Dodatkowe kody CPV:
15.11.30.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załącznik nr 5 )
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
b. oświadczenie, że posiada aktualne zezwolenie właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności pochodzenia zwierzęcego (zgodnie z ustawą z 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego) lub aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia) - wzór załącznik nr 6 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a. druk oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
b. wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
c. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.
2. Ilości są szacunkowe, mogą ulegać zmianom w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego z tym zastrzeżeniem że minimalna ilość zamówionego asortymentu to 30 %.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, które to ograniczenie nie uznaje się za odstąpienie od umowy – nawet częściowe.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu, po uprzednim uzgodnieniu między stronami, na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie,
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia wartości zamówienia brutto.
6. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta.
7. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
8. Ceny jednostkowe brutto towarów objętych niniejszą umową określone w załączniku nr 1 – formularza asortymentowo - cenowego obejmują koszty transportu wraz z rozładunkiem.
9. Ceny jednostkowe brutto towarów objętych niniejszą umową określone w załącznikach nr 1 – formularza asortymentowo - cenowego będą niezmiennie obowiązywały przez okres 6 miesięcy od daty obowiązywania umowy.
10. Po tym okresie zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen ujętych w umowie (załącznik nr 1), nie częściej jednak niż raz na kwartał, w formie pisemnego aneksu. Prawo do sporządzania aneksu przysługuje obu stronom umowy
11. Projekt aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem i udokumentowaniem zasadności zmiany cen sporządza występująca strona.
12. Wysokość podwyżki cen o której mowa w pkt. 6 nie może przekroczyć wysokości wskaźnika waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez GUS.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Mieso
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Ćwiattka z kurczaka tylna świeża kg 2500
2 Filet z kurczaka kg 1400
3 Filet z indyka kg 30
4 Karkówka wieprzowa bez kości kg 50
5 Kości wieprzowe schabowe surowe kg 1300
6 "Łopatka wieprzowa bez skóry, kosci i widocznej
warstwy tłuszczu" kg 500
7 Mięso gulaszowe wieprzowe (extra) kg 30
8 Schab bez kości kg 250
9 Słonina bez skóry kg 100
10 "Szynka wieprzowa cała bez skóry, kosci i
widocznej warstwy tłuszczu" kg 2500
11 Wątróbka drobiowe kg 100
12 Wątróbka wieprzowa kg 200
13 Wołowina bez kości z łopatki kg 50
14 "Żeberka wieprzowe -
pasy z warstwą mięsa 1.5 do 2.5 cm" kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15113000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Baleron wędzony, parzony, bezosłonkowy kg 70
2 Baton szynkowy drobiowy o zawartości mięsa min. 65% oraz tłuszczu poniżej 15 % kg 130
Fil;et królewski z indykiem kg 150
3 Indyk w galarecie kg 30
4 Kaszanka gryczana w długim jelicie lub osłonce kg 100
5 Kiełbasa krakowska parzona o zawartości mięsa min. 75% kg 500
6 Kiełbasa śląska kg 100
7 Kiełbasa podwawelska o zawartości mięsa min. 75% kg 200
8 Kielbasa szynkowa o zawartości mięsa min. 75% kg 200
9 Kiełbasa zwyczajna o zawartości mięsa min. 65% kg 200
10 Kiełbasa tatrzańska wieprzowa o zawartości mięsa min. 70% kg 200
11 Kości wieprzowe schabowe wędzone kg 150
12 "Pierś z kurczaka gotowana niemielona
o zawartości miesa min 60 %" kg 60
13 Mielonka tyrolska prasowana o zawartości mięsa min. 50% kg 140
14 Ogonówka kg 80
15 Mortadela wędzona parzona o zawartości mięsa min. 50% kg 250
16 Pasztetowa drobiowa kg 120
17 Pasztetowa wieprzowa w jelicie naturalnym kg 150
18 Pasztet mięsny pieczony o zawartości mięsa min. 45% kg 200
19 Pieczeń rzymska o zawartości mięsa min 45% kg 50
20 "Parówki wieprzowe o zawartości mięsa min. 50%,
waga jednostkowa 70-80 g" kg 250
21 Pierś wędzona z indykiem, o zawartości mięsa min. 40% kg 150
22 Polędwica sopocka bezosłonkowa o zawartości mięsa min. 75%, o zawartosci tłuszczu poniżej 10 % kg 80
23 Salceson włoski w folii kg 130
24 Schab pieczony b/k o zawartości mięsa min. 85%, bez azotanów i azotynów, bezoslonkowy kg 30
25 Schab drobiowy w majeranku kg 230
26 Smalec kg 70
27 Szynka wieprzowa gotowana w osłonce sztucznej o zawartości mięsa min. 75%, oraz zawartosci tłuszczu poniżej 20 % kg 60
28 Szynka konserwowa wieprzowa kg 160
29 Szynka wieprzowa wędzona bez osłonki o zawartości mięsa min. 75%, bez widocznej zewnętrznej warstwy tłuszczu kg 60
30 Szynkówka wieprzowa kg 70
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131130-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania "Wzmocnienie potencjału ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Lipsko"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa gazu propan-butan 34.000 litrów do celów grzewczych
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Wieprzowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





