Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Bolków: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOLNYCH
W BOLKOWIE
Numer ogłoszenia: 77239 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminno-Miejski Zespół Obsługi Szkół, ul. Bolka 8B, 58-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7413270,211 w. 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOLNYCH W BOLKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynków szkolnych w Bolkowie, tj. budynek Oddziału Zerowego, budynek administracyjny, budynek Szkoły Podstawowej i Gimnazjum. 2. Zakres robót obejmuje: -docieplenie stropodachów przez wdmuchanie warstwy wełny mineralnej grubości 15 [cm] - powierzchnia - 2954,0 [m2], -docieplenie ścian zewnętrznych - system bezspoinowego ocieplania warstwą izolacji ze styropianu grubości 10 [cm], - powierzchnia 7511,40 [m2], -wykonanie elewacji zewnętrznej (tynk akrylowy) - powierzchnia 7511,40 [m2], kolorystyka zgodna z projektem technicznym -docieplenie stropodachu niewentylowanego przez ułożenie warstwy izolacji ze styropianu grubości 14 [cm] - powierzchnia 701,90 [m2], -wymiana drzwi wejściowych na drzwi o współczynniku U = 1,55 [W/(m2K)] - powierzchnia 191,20 [m2], -obróbki blacharskie ścianek ogniowych i kolankowych, instalacja odgromowa, montaż parapetów, -wymiana istniejących okien na okna z PVC o współczynniku U=1,45 [W/(m2K)] - powierzchnia 28 [m2], -wymiana istniejącej instalacji c.o. w budynku Oddziału Zerowego montaż grzejników stalowych płytowych z zaworami termostatycznymi (48 szt.), wymiana orurowania na rury miedziane izolowane, -wymiana pokrycia dachowego budynków szkolnych z użyciem płyt styropianowych laminowanych papą, służących do kształtowania spadków dachów - powierzchnia 2657,50 [m2], 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia nie mniej niż 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 4. Na etapie zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania z podziałem na elementy, które stanowić będzie wraz z kosztorysem powykonawczym podstawę fakturowania za wykonane roboty. Harmonogram rzeczowo- finansowy będzie załącznikiem do umowy na realizację przedmiotowego zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia musi być tak realizowany, aby nie stanowiło to przeszkody w funkcjonowaniu placówki. Przebieg realizacji zadania należy uzgodnić z Zamawiającym. 7. Wykonanie robót: 1) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru i nadzoru autorskiego; 2) wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( Dz.U. z 2003r Nr 120 poz. 1126 ). 8. Wymagania jakościowe i materiałowe 1) Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów pierwszego gatunku, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i siwz, 2) Występujące w dokumentacji i przedmiarach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące, 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem produktów równoważnych do urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze od parametrów materiałów i urządzeń przyjętych w projekcie, 4) Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie; wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), 5) wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wysokość wadium ustala się w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy przesłać na wskazany rachunek bankowy Gminno - Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół w Bolkowie : BS /O Bolków nr 29 8647 1059 0406 4288 2004 0002 i opatrzyć adnotacją : Wadium na Termomodernizację budynków szkolnych w Bolkowie Uwaga Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację r. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 6 maja 2008 r., do godz. 900. Uwaga! Wniesienie wadium w pieniądzu jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium w określonym wyżej terminie. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane termomodernizacyjne, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 50.000,00 zł oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9usatwy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych .(Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 5. Wymagane uprawnienia budowlane osoby mogącej pełnić funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczeniem lub decyzją o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 50.000,00 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz wypełniony załącznik nr 1Oferta. 8. Oświadczenie informujące, czy zamówienia zostanie wykonane siłami własnymi czy przy użyciu podwykonawców - jeżeli tak, to jaka część zamówienia będzie im powierzona (wymienić podwykonawców, jeżeli dotyczy). 9. Kosztorys ofertowy. 10. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bolkow.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminno - Miejski Zespół Obsługi Szkół w Bolkowie ul. Bolka 8b,59-420 Bolków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





