Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-05
Świdnica: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla pojazdów , strażaków OSP Zamawiającego, w tym jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej i wymienionej poniżej jednostki posiadającej osobowość prawną takiej jak:
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4,
których interesy majątkowe jako ubezpieczonych są objęte ubezpieczeniem
Numer ogłoszenia: 77234 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica , ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067 w. 24, faks 074 8521226w.400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla pojazdów , strażaków OSP Zamawiającego, w tym jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej i wymienionej poniżej jednostki posiadającej osobowość prawną takiej jak: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4, których interesy majątkowe jako ubezpieczonych są objęte ubezpieczeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla pojazdów , strażaków OSP Zamawiającego, w tym jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej i wymienionej poniżej jednostki posiadającej osobowość prawną takiej jak: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4, których interesy majątkowe jako ubezpieczonych są objęte ubezpieczeniem - w poniższym zakresie : ZADANIE C - UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym: -Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych -Ubezpieczenie Auto Casco -Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów -Ubezpieczenie Assistance ZADANIE D - UBEZPIECZENIE NNW strażaków OSP..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp do wysokości nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - Ubezpieczyciele posiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. Wykonawca musi wykazać iż posiada: - Zezwolenie Ministra Finansów (jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004r.) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub - potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990r. lub - odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku pełnomocnictw substytucyjnych (kolejnych) należy dołączyć pełnomocnictwo/pełnomocnictwa pierwotne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - warunki ubezpieczenia - 20
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty pod warunkiem, że: 1. Nastąpi zmiana nazwy lub adresu stron umowy, zmiana organizacyjno-prawna działania stron umowy, przekształcenie lub połączenie firmy Ubezpieczyciela, zmiana lokalizacji, połączenie, likwidacja, wyodrębnienie lub utworzenie nowych jednostek organizacyjnych Ubezpieczającego. 2. Zachodzi konieczność zmiany harmonogramu i terminów płatności składki; 3. Zachodzi konieczność zmiany lub aktualizacji oznaczenia lub sposobu identyfikacji przedmiotu ubezpieczenia; 4. Zachodzą zmiany obowiązujących przepisów, powodujące konieczność dostosowania do niej warunków umowy ubezpieczenia, w tym zmiany przepisów podatkowych; 5. Nastąpi zmiana osób nadzorujących realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świdnica, ul. B.Głowackiego 4, 58-100 Świdnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Świdnica, ul. B.Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, parter punkt informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE C - UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym: - Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych - Ubezpieczenie Auto Casco - Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów - Ubezpieczenie Assistance.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochroną ubezpieczenia objęte są pojazdy wskazane w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2019.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. warunki ubezpieczenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie NNW strażaków OSP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia, jest świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Zamawiającego, w tym jego jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, jako Ubezpieczonych, które są objęte ubezpieczeniem od następujących ryzyk: następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków ochotniczych straży pożarnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2019.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. warunki ubezpieczenia - 20
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie Świdnica" - ETAP II
- Sprzątanie pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, terenu wokół posesji, pomieszczeń archiwalnych w SO w Świdnicy oraz pomieszczeń w Ośrodku Kuratorskim nr 1 w Świdnicy i nr 4 w Świebodzicach
- Zakup samochodu osobowego elektrycznego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Świdnicy, położonego przy pl. Św. Małgorzaty 15 w Świdnicy (...).
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOMARADZ
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu leskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 - 31.12.2026.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY MARKUSY
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





