eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby UMiG Olkusz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Olkusz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby UMiG Olkusz
Numer ogłoszenia: 77192 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32194 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby UMiG Olkusz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby UMiG Olkusz ujętych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawa materiałów i sprzętu następować będzie do siedziby Zamawiającego: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1. Dostawy będą odbywać się systematycznie, do 5 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia ( pisemnie lub emailem) zapotrzebowania na daną partię towaru przez Zamawiającego. 1. Wykonawca na dostarczone materiały eksploatacyjne zapewnia następujące gwarancję: a) min. 3 miesiące na: Listwy antyprzepięciowe, myszki, klawiatury, kable; b) min. 6 miesięcy na: Tusze (zamienniki), tonery (zamienniki), tasiemki; c) min. 1 rok na: Tonery (oryginalne), tusze (oryginalne), głowice (oryginalne), bębny, penDrive, karty sieciowe, zasilacze; d) min. 2 lata na: Dyski twarde, Pamięci RAM, przełączniki PS/2 KVM, przełączniki sieciowe, drukarka, Notebook; e) min. 3 lata na: Monitor LCD, Komputer; f) min. 5 lat na: Switch HP E4210-48G (JF845A). 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne straty i szkody wynikłe z powodu złej jakości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu. 3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie tj. muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 4. Jeżeli w trakcie trwania okresu gwarancyjnego Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń drukujących Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany wkładów drukujących na nowe w przypadku wysypywania lub wylewania się czynnika drukującego (toner lub tusz). 6. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia drukującego, gdy jej uszkodzenie powstałe w wyniku materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki - Naprawa drukarki wykonana zostanie w ciągu 10 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga aby wszelkie zamienniki tj. tusze, tonery, tasiemki były produktami w 100% nowymi - nie regenerowanymi. 8. Pod pojęciem zamienników fabrycznie nowych Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak ich odpowiedników oryginalnych. 9. Pod pojęciem zamiennik Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 10. Zamawiający pod pojęciem oryginalne rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. 11. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany sprzętu oraz materiałów eksploatacyjnych na miejscu u Zamawiającego lub ewentualnie do odebrania go i odesłania na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Łączny czas naprawy/wymiany od momentu odbioru sprzętu od Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjęcia dysku twardego z uszkodzonego komputera lub notebooka przed oddaniem go do serwisu Wykonawcy bez konsekwencji wynikających z utraty gwarancji poprzez naruszenie plomb gwarancyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.32.00.00 - Kabel i podobne wyroby 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 39.83.00.00 - Środki czyszczące 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.72.30 - Pamięci 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Informatyczny Pascom, Krzysztof Perek, ul. Krakowska 18, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98289,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100524,06

  • Oferta z najniższą ceną: 94432,02 / Oferta z najwyższą ceną: 105655,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.