eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 771626-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 19168727600000, Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: (058) 3202025
faks: 583 202 025
e-mail: agaicki@zdwgdansk.pl
www: www.zdw-gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zdw-gdansk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zdw-gdansk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej (papierowej).

Adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11 A, 80-778 Gdańsk.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku

Numer referencyjny: 25/DZP/2020/PN/WUDiM

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na następujące części i zadania:
CZĘŚĆ NR I - obejmująca wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Bytowie tj. powiatów bytowskiego i słupskiego:
Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym,
CZĘŚĆ NR II - obejmująca wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnicach tj. powiatów chojnickiego i człuchowskiego:
Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym,
CZĘŚĆ NR III- obejmująca wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku tj. powiatów gdańskiego i nowodworskiego w podziale na zadania:
Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym,
Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym,
Uwaga: Procentowy zakres robót na terenie powiatu nowodworskiego określa się szacunkowo:
- na zadaniu nr 1 max. do 30 % zakresu.
- na zadaniu nr 2 max. do 10% zakresu.
CZĘŚĆ NR IV - obejmująca wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach tj. powiatów kartuskiego i kościerskiego:
Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym,
CZĘŚĆ NR V - obejmująca wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku tj. powiatów lęborskiego, słupskiego i części bytowskiego w podziale na zadania:
Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym,
Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym,
CZĘŚĆ NR VI - obejmująca wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pucku tj. powiatów puckiego i wejherowskiego:
Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym,
CZĘŚĆ NR VII - obejmująca wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim tj. powiatów starogardzkiego i tczewskiego w podziale na zadania:
Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym,
Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym,
CZĘŚĆ NR VIII - obejmująca wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sztumie tj. powiatów malborskiego, sztumskiego i kwidzyńskiego:
Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z ww. części i zadań przedmiotu zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 100% zamówienia podstawowego (dotyczy wszystkich części i zadań).
Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie remontu nawierzchni dróg w zakresie wykonania tego samego asortymentu robót, co w przedmiotowym postępowaniu.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w pkt. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
a) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,
b) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt. 67 ust. 1 pkt 6 w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.
c) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
d) Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia (inne niż określone w pkt. c), o którym mowa w pkt. 67 ust. 1 pkt 6 będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 20.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Remont cząstkowy betonem asfaltowym od daty zawarcia umowy:
- 70% zakresu zamówienia sukcesywnie do 15 czerwca 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy,
- 30% zakresu zamówienia sukcesywnie do 31 października 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Remont cząstkowy asfaltem lanym od daty zawarcia umowy:
- sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do dnia 20 grudnia 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu robót, w zależności od tego który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: - Zdolność zawodowa Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn.:
- dla remontu cząstkowego betonem asfaltowym roboty polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie nawierzchni bitumicznej w ilości min. 2500 m2 w ramach jednej umowy
- dla remontu cząstkowego asfaltem lanym roboty polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie nawierzchni bitumicznej w ilości min. 200 m2 w ramach jednej umowy.
- Zdolność zawodowa personelu Wykonawcy:
- Wykonawca musi wykazać, ze skieruje do realizacji zamówienia osobę legitymującą się uprawnieniami, doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej:
Kierownik Robót: Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne. Min. 12 miesięcy praktyki zawodowej jako kierownik robót branży drogowej lub kierownik budowy.
Dopuszcza się pełnienie funkcji kierownika robót przez tę samą osobę na wszystkich częściach i zadaniach.

Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika robót powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) w specjalności właściwej do powierzonej funkcji lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz przynależność do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zgodnie z obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa krajowego, osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, na warunkach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117):
- mogą ubiegać się i uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, po przeprowadzeniu postępowania przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej,
- jeżeli posiadają kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa i prowadzą zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE, mają prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu inżyniera budownictwa, tj. do świadczenia usług transgranicznych, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, po złożeniu pisemnego oświadczenia o zamiarze świadczenia danej usługi wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskaniu tymczasowego wpisu do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; świadczenie usług trans granicznych podlega każdorazowo indywidualnej ocenie dokonywanej przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej.

Wykazane w ofercie doświadczenie powinno obejmować tylko te zadania, które określają wymagania Zamawiającego.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art.
24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1, 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody
na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w
szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem
skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody,
wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie
konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom ub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu
postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy,
będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o
udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego
zakazu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (zgodnego z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II SIWZ),
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnego z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału II SIWZ).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z
oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą, o ile prawo do
podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść
pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których
pełnomocnik jest upoważniony; 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium
wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub
poręczenia; 4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza
zamieszczonego w załączniku nr 2 Rozdziału II SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
a) Część nr I Zadanie 1 – 13 600,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy sześćset 00/100),
b) Część nr II Zadanie 1 – 13 400,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy czterysta 00/100),
c) Część nr III Zadanie 1 – 8 800,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy osiemset 00/100),
d) Część nr III Zadanie 2 – 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100),
e) Część nr IV Zadanie 1 – 24 600,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące sześćset 00/100),
f) Część nr V Zadanie 1 – 10 800,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy osiemset 00/100),
g) Część nr V Zadanie 2 – 1 800,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset 00/100),
h) część nr VI Zadanie 1 – 8 800,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy osiemset 00/100),
i) Część nr VII Zadanie 1 – 6 400,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy czterysta 00/100),
j) Część nr VII Zadanie 2 – 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100),
k) Część nr VIII Zadanie 1 – 8 800,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy osiemset 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących
formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w:
Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234; b) poręczeniach bankowych; c)
poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowokredytowych; d) gwarancjach
bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia
przez Wykonawcę wadium w innej formie niż pieniądz beneficjentem gwarancji/poręczenia jest
Województwo Pomorskie – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku. 4. Wadium musi obejmować
cały okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Doświadczenie kierownika robót:20,00
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 20.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta, oświadczenia i dokumenty powinny być sporządzone w formie pisemnej (papierowej), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność treści.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 25/DZP/2020/PN/WUDiM. Wykonawcy
zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszelkich kontaktach z
Zamawiającym. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11a, 80-778 Gdańsk, email:
sekretariat@zdwgdansk.pl. 2. Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@zdwgdansk.pl. 3.Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku(znak sprawy: 25/DZP/2020/PN /WUDiM), prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy Pzp; 4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6.
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez 10 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia lub 25 lat w przypadku realizacji programów finansowanych ze środków Unii
Europejskiej oraz z innych źródeł zagranicznych. 7.Ma Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: RDW w Bytowie Zadanie 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie
remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Bytowie tj. powiatów
bytowskiego i słupskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Cena:60,00
Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy betonem asfaltowym od daty zawarcia umowy: - 70% zakresu zamówienia sukcesywnie do 15 czerwca 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy, - 30% zakresu zamówienia sukcesywnie do 31 października 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Część nr: 2
Nazwa: RDW w Chojnicach Zadanie 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnicach tj. powiatów chojnickiego i człuchowskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Cena:60,00
Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy betonem asfaltowym od daty zawarcia umowy: - 70% zakresu zamówienia sukcesywnie do 15 czerwca 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy, - 30% zakresu zamówienia sukcesywnie do 31 października 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Część nr: 3
Nazwa: RDW w Gdańsku Zadanie 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie
remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku tj. powiatów
gdańskiego i nowodworskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym.
Uwaga: Procentowy zakres robót na terenie powiatu nowodworskiego określa się szacunkowo max. do 30
% zakresu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Cena:60,00
Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy betonem asfaltowym od daty zawarcia umowy: - 70% zakresu zamówienia sukcesywnie do 15 czerwca 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy, - 30% zakresu zamówienia sukcesywnie do 31 października 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Część nr: 4
Nazwa: RDW w Gdańsku Zadanie 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie
remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku tj. powiatów
gdańskiego i nowodworskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym. Uwaga:
Procentowy zakres robót na terenie powiatu nowodworskiego określa się szacunkowo max. do 10 %
zakresu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 20.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie kierownika robót:20,00
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy asfaltem lanym
od daty zawarcia umowy: - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do dnia 20 grudnia 2021 roku lub do
czasu wyczerpania przewidywanego zakresu robót, w zależności od tego który z warunków zostanie
spełniony jako pierwszy.
Część nr: 5
Nazwa: RDW w Kartuzach Zadanie 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie
remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach tj. powiatów
kartuskiego i kościerskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie kierownika robót:20,00
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy betonem asfaltowym od daty zawarcia umowy: - 70% zakresu zamówienia sukcesywnie do 15 czerwca 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy, - 30% zakresu zamówienia sukcesywnie do 31 października 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Część nr: 6
Nazwa: RDW w Lęborku Zadanie 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie
remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku tj. powiatów
lęborskiego, słupskiego i części bytowskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem
asfaltowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Cena:60,00
Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy betonem asfaltowym od daty zawarcia umowy: - 70% zakresu zamówienia sukcesywnie do 15 czerwca 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy, - 30% zakresu zamówienia sukcesywnie do 31 października 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Część nr: 7
Nazwa: RDW w Lęborku Zadanie 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie
remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku tj. powiatów
lęborskiego, słupskiego i części bytowskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltem
lanym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 20.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie kierownika robót:20,00
Cena:60,00
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy asfaltem lanym od daty zawarcia umowy: - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do dnia 20 grudnia 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu robót, w zależności od tego który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Część nr: 8
Nazwa: RDW w Pucku Zadanie 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie
remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pucku tj. powiatów puckiego i
wejherowskiego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Doświadczenie kierownika robót:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy betonem asfaltowym od daty zawarcia umowy: - 70% zakresu zamówienia sukcesywnie do 15 czerwca 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy, - 30% zakresu zamówienia sukcesywnie do 31 października 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Część nr: 9
Nazwa: RDW w Starogardzie Gdańskim Zadanie 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie
remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim tj.
powiatów starogardzkiego i tczewskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem
asfaltowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie kierownika robót:20,00
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy betonem asfaltowym od daty zawarcia umowy: - 70% zakresu zamówienia sukcesywnie do 15 czerwca 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy, - 30% zakresu zamówienia sukcesywnie do 31 października 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Część nr: 10
Nazwa: RDW w Starogardzie Gdańskim Zadanie 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim tj. powiatów starogardzkiego i tczewskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 20.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Doświadczenie kierownika robót:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy asfaltem lanym od daty zawarcia umowy: - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do dnia 20 grudnia 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu robót, w zależności od tego który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
Część nr: 11
Nazwa: RDW w Sztumie Zadanie 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontu cząstkowego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sztumie tj. powiatów malborskiego, sztumskiego i kwidzyńskiego. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie kierownika robót:20,00
Dysponowanie dodatkową brygadą:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia. Remont cząstkowy betonem asfaltowym od daty zawarcia umowy: - 70% zakresu zamówienia sukcesywnie do 15 czerwca 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy, - 30% zakresu zamówienia sukcesywnie do 31 października 2021 roku lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia w zależności, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.