eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopotwykonanie robót polegających na wymianie instalacji elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Sopot: wykonanie robót polegających na wymianie instalacji elektrycznej
Numer ogłoszenia: 77139 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sopocka Szkoła Muzyczna, ul. Obr. Westerplatte 18/20, 81-706 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5512628, fax 058 5512628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/szkoly

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sopocka Szkoła Muzyczna I St..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót polegających na wymianie instalacji elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie i wykonaniu instalacji obejmujących: 1. Wymianę rozdzielnic i WLZ. 2. Wymianę instalacji oświetleniowej. 3. Wymianę gniazd wtyczkowych. 4. Wykonanie obwodów gniazd wtyczkowych. 5. Wykonanie połączeń wyrównawczych. 6. Wykonanie sieci teletechnicznej 7. Wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych. 8. Wykonanie robót budowlanych po robotach elektrycznych. 9. Utylizacja odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628) a zaświadczenie dołączyć do protokółu odbioru końcowego. Uwagi ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przyjęte przez Wykonawcę materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych. 2.Przed montażem osprzętu Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na jego montaż. 3. Wykonawca zapewni bezprzerwowe zasilanie instalacji alarmowej oraz przełączenie ze starej instalacji na nową. 4. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej. 5. Zainteresowany wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z przedmiotem zamówienia na obiekcie. 6. Inwestor przewiduje prowadzenie części prac w trybie ciągłym - w tym również w godzinach nocnych, udostępniając pomieszczenia. 7.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4600 PLN przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 50 1160 2202 0000 0000 6195 0312 z dopiskiem (wadium). Kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. W okresie ostatnich 2 lat wykonali roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości powyżej 50.000,00 zł , w tym co najmniej jedną pracę na obiekcie zabytkowym. 6. Spełniają wymogi wynikające z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzoru umowy. 7. Zakres działalności Wykonawcy zawarty w aktualnym krajowym rejestrze sądowym lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej obejmuje czynności związane z przedmiotem zamówienia. 8. Złożą wymagane dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87,poz.605 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 24 maja 2006 r.). Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia następujących dokumentów, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych : 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (kierownik budowy - robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczeń o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (na dzień otwarcia oferty). 3. Zaświadczenia właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1, składa odpowiedni dokument (dokumenty), wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 5. Wykaz robót z ostatnich 2 lat zgodnie z załącznikiem do niniejszej specyfikacji o wartości powyżej 50 000,00 zł. w tym co najmniej jedna praca na obiekcie zabytkowym. 6. Zamawiający żąda, żeby w składanej ofercie Wykonawca przedstawił następujące oświadczenia: - Oświadczenia oferenta wynikające z treści art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru załącznika do formularza oferty), że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - Oświadczenia, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do specyfikacji oraz, że zapoznał się i uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty. - Oświadczenia, że oferent złożył ofertę równoważną - o ile jest to oferta równoważna. - Oświadczenia, że w przypadku wyboru oferty przez Zamawiającego, zastosowane będą materiały spełniające wymagania Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I. ppkt. 5 lit. a , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Doświadczenie - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl/szkoly; www.sopot.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sopocka Szkoła Muzyczna I St. im. S.Moniuszki 81-706 Sopot ul.Obr.Westerplatte 18/20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Sopocka Szkoła Muzyczna I St. im. S.Moniuszki 81-706 Sopot ul.Obr.Westerplatte 18/20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.