eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa aparatury medycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29



Ogłoszenie nr 771265-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu:

Dostawa aparatury medycznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Poprawa dostępności i podniesienie jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19 ”,współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020, nr RPDS.06.02.00-02-0001/20
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 97789300000000, ul. H. Kamieńskiego, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 254 375
faks: 713 270 425
e-mail: zp@wssk.wroc.pl
www: http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne

adres profilu nabywcy: http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma pisemna

Adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, bud. 10, ul. H. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej

Numer referencyjny: Szp/FZ–48A/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego aparatury medycznej określonej poniżej:
1) Kardiomonitor - różne rodzaje (Oddział Kardiologiczny) – 4 szt., w tym:
Poz. nr 1 kardiomonitor – kompaktowo-modułowy 2 szt.
Poz. nr 2 kardiomonitor – kompaktowo-modułowy z modułem transportowym 2 szt.
2) Kardiomonitor (Oddział Transplantologiczny) - 1 szt.
3) Kardiomonitor (Oddział Angiologiczny) - 1 szt.
4) Kardiomonitor (Oddział Chirurgii Onkologicznej) - 1 szt.
5) Kardiomonitor (Oddział Nefrologiczny) - 1 szt.
6) ECMO (Oddział Kardiologiczny) - 1 szt.
7) Tor wizyjny z wideobronchoskopem (Oddział AiIT) -1 szt.
8) Pompa infuzyjna (Oddział Angiologiczny) - 6 szt.
9) Laryngoskop (Oddział Kardiologiczny) - 1 szt.
10) Dozowniki tlenu, reduktor tlenowy, w tym:
poz. 1 dozownik tlenu - 10 szt.,
poz. 2 reduktor tlenowy- 2 szt.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1 do 1.10 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10,
2) instalację oraz uruchomienie aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9,
3) udzielenia instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym,


II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 44

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,
2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 5 pkt 1) Wykonawca przedkłada: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Informacja: w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokument z ogólnodostępnych baz danych tj: KRS lub CEDIG, korzystając z informacji zawartej w tym zakresie przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedkłada:
1. opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
2. oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. OFERTA WSPÓLNA:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
II. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby;
3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
2) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy do formularza ofertowego,
3) wypełnione zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – użytkowych odpowiednio do wybranych części zamówienia, stanowiące załącznik nr 1.1 do 1.10 do SIWZ,
4) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ,
5) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 5 rozdziału IX SIWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Oferowany okres gwarancji:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji
i warunków płatności.
2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji.
3. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków:
1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są one powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób,
2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
3) podjęto, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: 1. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
2. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 13.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Kardiomonitor - różne rodzaje (Oddział Kardiologiczny) – 4 szt

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1.1 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 44

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Oferowany okres gwarancji:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,
2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Kardiomonitor (Oddział Transplantologiczny) - 1 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1.2 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 44

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Oferowany okres gwarancji:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,
2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Kardiomonitor (Oddział Angiologiczny) - 1 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1.3 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 44

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Oferowany okres gwarancji:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,

2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Kardiomonitor (Oddział Chirurgii Onkologicznej) - 1 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1.4 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 44

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Oferowany okres gwarancji:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,

2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Kardiomonitor (Oddział Nefrologiczny) - 1 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1.5 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 44

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Oferowany okres gwarancji:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,

2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - ECMO (Oddział Kardiologiczny) - 1 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1.6 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 44

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Oferowany okres gwarancji:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,

2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.
Część nr: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - Tor wizyjny z wideobronchoskopem (Oddział AiIT) - 1 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1.7 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 44

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Oferowany okres gwarancji:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,

2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.
Część nr: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 - Pompa infuzyjna (Oddział Angiologiczny) - 6 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1.8 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 44

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Oferowany okres gwarancji:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,

2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.
Część nr: 9
Nazwa: Zadanie nr 9 - Laryngoskop (Oddział Kardiologiczny) - 1 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1.9 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 44

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Oferowany okres gwarancji:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,

2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.
Część nr: 10
Nazwa: Zadanie nr 10 - Dozowniki tlenu, reduktor tlenowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniku nr 1.10 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Oferowany okres gwarancji:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) dostawa aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 10 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,
2) instalacja, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatury medycznej określonej w Zadaniach nr 1 do 9 w terminie do 30 dni od daty dostawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.