eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzepin › Papier do drukowania i kserograficzny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Rzepin: Papier do drukowania i kserograficzny
Numer ogłoszenia: 77124 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Rzepinie , ul. Dworcowa 5, 69-110 Rzepin, woj. lubuskie, tel. 095 7509301, faks 095 7596442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icrzepin.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Papier do drukowania i kserograficzny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania i kserograficznego A4/500ark. w ilości 6350 ryz i A3/500ark. w ilości 170 ryz. (CPV-30197644-2, 30197630-1). Papier musi posiadać następujące parametry: -Gramatura - min. 80?2 g/m2, -Białość - min. 161 ?2 CIE, -Nieprzezroczystość - min. mniejszy równy 90%, -Grubość - min. 108?3?m, -Gładkość(szorstkość) wg Bendtsena - min. 180?50 cm3/min, -Wilgotność - max. 3-6% Papier musi nadawać się do użytkowania w urządzeniach wysokonakładowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W licytacji mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zwanej dalej uPzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki te spełniają łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do wniosku dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. O wykluczeniu z postępowania Wykonawcy zostaną powiadomieni niezwłocznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, zgodnie z poniższym wzorem; 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych dokumentów, wymaga się złożenie dokumentu (upoważnienie, pełnomocnictwo) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty, z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), z wyjątkiem pełnomocnictwa, które winno być złożone w formie oryginału lub odpisu notarialnego. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, określonego powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wzór oświadczenia: miejscowość, data...................................... OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Nazwa wykonawcy: .................................................................................................... .................................................................................................... Siedziba wykonawcy: .................................................................................................... Oświadczamy, że: 1) posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz //dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia*// przedstawimy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*//; 3) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na każde żądanie zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu. Oświadczamy, że wszystkie podane wyżej informacje, załączone dokumenty oraz przedstawione oświadczenia są zgodne z prawdą. Ponadto oświadczamy, że jesteśmy w pełni świadomi odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1007 r. Kodeks karny (Dz. U. nr 88, poz. 553 z późniejszymi zmianami), za składanie fałszywych oświadczeń i dokumentów w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego. * (niepotrzebne skreślić) ............................................................................. (podpisy osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Zamawiający nie rozszerza opisu przedmiotu zamówienia ponad określony w niniejszym ogłoszeniu.

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wymagania formalne: Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Wymagania techniczne Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto, za wykonanie całego zamówienia, wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100.00zł. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Licytacja elektroniczna na dostawę papieru kserograficznego będzie licytacją jednoetapową. Czas trwania: etap zakończy się jeżeli w ciągu 15 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Osobiście (w pok. 115 Izby Celnej w Rzepinie) lub przesłać pocztą zwykłą na adres:Izba Celna w Rzepinie, Wydział Logistyki - Zamówienia Publiczne, ul. Dworcowa 5, 69-110 Rzepin zabezpieczo.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert o godz. 10:00..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 15 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 15 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie..

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: jak wyżej.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Sposób przekazania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji: Wniosek należy złożyć w oryginale wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami określonymi powyżej, osobiście (w pok. 115 Izby Celnej w Rzepinie) lub przesłać pocztą zwykłą w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach). Koperta ma być zaadresowana na Zamawiającego: Izba Celna w Rzepinie, Wydział Logistyki - Zamówienia Publiczne, ul. Dworcowa 5, 69-110 Rzepin i zawierać oznaczenie: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ NA DOSTAWĘ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO - NIE OTWIERAĆ PRZED KOMISYJNYM OTWARCIEM WNIOSKÓW. Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający odczytanie jej zawartości i być oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy. Wnioski złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania. Opis sposobu przygotowania wniosku: Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny. Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie poprawki muszą być naniesione czytelnie (jednokrotne skreślenie) oraz parafowane przez te osoby. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Zamawiający urzęduje w następujących dniach (roboczych) i godzinach: od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500. Inne, niż złożone z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. przekazywane są na piśmie, za pomocą poczty elektronicznej lub pisemnie - osobiście, lub pocztą zwykłą. Każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji w formie elektronicznej. Brak potwierdzenia otrzymania lub wyjaśnienia treści otrzymanego pisma nieczytelnego Zamawiający traktuje jako skuteczne doręczenie. Korespondencja przesłana drogą elektroniczną po godzinach urzędowania, zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia. Zaproszenia zostaną przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej.. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Wojciech Żeleźniak - e-mail wojciech.zelezniak@rze.mofnet.gov.pl - tel. 095 7509255. Wzór wniosku: miejscowość, data...................................... Dane wykonawcy: Nazwa: ............................................................................................ Siedziba: ............................................................................................ Numer telefonu: .......................................... Adres e-mailowy .......................................... Numer REGON: .......................................... Numer NIP: .......................................... WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ Izba Celna w Rzepinie ul. Dworcowa 5 69-110 Rzepin Odpowiadając na ogłoszenie o uruchomieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę papieru do drukowania i kserograficznego, prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej, wyrażam/y* chęć przystąpienia do udziału w przedmiotowym postępowaniu. Informuję, że zapoznałem/liśmy* się z wymaganiami Zamawiającego określonymi w tym ogłoszeniu i zaproponujemy papier odpowiadający tym wymogom, za cenę zadeklarowaną w toku prowadzonej licytacji. Jednocześnie przekazuję swój login __________, który uzyskałem/liśmy* po zarejestrowaniu się na portalu http://licytacje.uzp.gov.pl , i który identyfikuje mnie jako Wykonawcę składającego ofertę. Poprzez złożenie oferty zobowiążę się do zawarcia umowy, według poniższego wzoru, w terminie związania ofertą. Do wniosku dołączam/y*: ................................................................................................................. ............................................................................................................ * (niepotrzebne skreślić) ............................................................................. (podpisy osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy) Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Relacje umowne: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, przedstawi Zamawiającemu: formularz cenowy, w którym poda: ceny jednostkowe netto i brutto za ryzę - odrębnie papieru A4 i A3 oraz przedłoży certyfikat produktu określający: markę papieru, nazwę producenta, parametry techniczne papieru wraz z potwierdzeniem zastosowania do urządzeń wysokonakładowych. Dokumenty te będą stanowić załączniki do umowy. Przedkładane dokumenty mogą być sporządzone w dowolnej formie, byleby zawierały żądane przez Zamawiającego informacje. Certyfikat produktu musi być wystawiony przez producenta lub dystrybutora. Wzór umowy: U M O W A NR ___/09 410000-ILGW-057-___/09 zawarta dnia __________ 2009 r. Przedmiotowa umowa jest następstwem wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę papieru do drukowania i kserograficznego dla Izby Celnej w Rzepinie, prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej. Stronami umowy są : Wykonawca: .................................................. ul. ..............., ....................., wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w .............., pod numerem KRS .............., // wpisany do ewidencji działalności gospodarczej, Urzędu Miasta (Gminy) ..................., pod nr ...............// Regon ...................., NIP ..................... reprezentowany przez: ............................................................ Zamawiający: Izba Celna w Rzepinie ul. Dworcowa 5, 69-110 Rzepin Regon 000143834, NIP 598-00-05-568, reprezentowany przez: Pana ............................ Dyrektora Izby Celnej § 1 1. Przedmiotem umowy jest dostawa papieru do drukowania i kserograficznego. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu papieru, zgodnego z wymogami określonymi przez Zamawiającego w ogłoszeniu, co potwierdza przedłożony przez Wykonawcę załączony do umowy certyfikat. § 2 1. Strony ustalają cenę papieru zgodnie z ofertą Wykonawcy, złożoną w toku licytacji elektronicznej. 2. Wartość całości zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą wynosi .............. zł. brutto (słownie: ...........................................00/100) - co potwierdza wynik licytacji. § 3 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację zamówienia zgodnie ze złożoną przez siebie ofertą oraz za terminowe wykonanie zamówienia; 2. Wykonawca będzie dostarczać papier partiami, po uprzednim powiadomieniu go przez Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia powiadomienia; 3. Wykonawca dostarczy papier do siedziby Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych (w Rzepinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wlkp., Olszynie i Świecku) na swój koszt. 4. Dostarczany papier musi być oznaczony w sposób umożliwiający jego identyfikację z certyfikatem o którym mowa w §1 ust.2 umowy. 5. Każda dostawa musi być potwierdzona przez pracownika Zamawiającego przyjmującego towar - ilościowo i jakościowo. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych wyrobów i pokrycia kosztów z tym związanych w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia. § 4 1. Wykonawca i zamawiający ustalają osoby i ich dane kontaktowe dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2. Przedstawicielem zamawiającego do spraw wykonania niniejszej umowy jest Pan Krzysztof Przybylski, tel. 0957509379, e-mail krzysztof.przybylski@rze.mofnet.gov.pl, 3. Ze strony wykonawcy, dostawę będącą przedmiotem niniejszej umowy nadzorować będzie Pan/Pani __________________, tel. ________________, e-mail: ____________________. § 5 1. Strony ustalają, że rozliczenie nastąpi, na podstawie faktury za dostarczoną partię towaru, zgodnie z formularzem cenowym dostarczonym przez Wykonawcę i załączonym do umowy. 2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności na konto Wykonawcy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 3. Za dzień zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4. W przypadku zwłoki w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci ustawowe odsetki. § 6 Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas określony - 12 miesięcy od dnia jej podpisania lub do wykorzystania kwoty o której mowa w §2 ust. 2. § 7 W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strony zobowiązują się zapłacić kary umowne w następujących wypadkach i wysokościach: 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: 1) w wysokości 10% wartości umownej wyrobów, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, 2) w wysokości 0,1% wartości umownej wyrobów nie dostarczonych w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne: 1) w wysokości 10% wartości umownej wyrobów w razie odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z powodu okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, z zastrzeżeniem, o którym mowa w § 8. 3. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego. § 8 1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. § 9 1. Poza przypadkiem, o którym mowa w § 8, stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach: 1) Zamawiającemu, gdy: a) zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, b) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, c) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie. 2) Wykonawcy, jeżeli: a) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury w terminie 4 tygodni od upływu terminu zapłaty określonego w niniejszej umowie, b) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec niego. 2. Postanowienie § 8 ust.2 stosuje się odpowiednio. § 10 W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej, a w sprawach procesowych - przepisy Kodeksu postępowania cywilnego. § 11 Sprawy sporne rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. § 12 Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY: ................................. ............................................ (pieczęć i podpis) (pieczęć i podpis).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.