eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa surowic, odczynników, szkła laboratoryjnego, oraz artykułów laboratoryjnych w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Łódź: Zakup i dostawa surowic, odczynników, szkła laboratoryjnego, oraz artykułów laboratoryjnych w roku 2009
Numer ogłoszenia: 77112 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi , ul. Siewna 13a, 94-250 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6116660, 6339972, faks 042 6338389.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa surowic, odczynników, szkła laboratoryjnego, oraz artykułów laboratoryjnych w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa surowic, odczynników, szkła oraz artykułów laboratoryjnych podzielonego na części (pakiety) tj.: Pakiet I. - surowice wykorzystywane do prowadzenia testów różnicujących w Laboratorium Wojewódzkim w Sieradzu w asortymencie i ilościach wyspecyfikowanych w załączniku nr 1 do SIWZ, Pakiet II. - organiczne i nieorganiczne odczynniki chemiczne wymienione w załączniku nr 2. Pakiet III. - szkło laboratoryjne w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do specyfikacji. Pakiet IV. - drobny sprzęt wykorzystywany w pracach badawczych i elementy wyposażenia laboratoryjnego wymieniony w załączniku nr 4 do specyfikacji. 2. Odczynniki nieorganiczne muszą być chemicznie czyste i spełniać warunek cz.d.a. (czyste do analiz). Odczynniki będące przedmiotem postępowania (nieorganiczne i organiczne) powinny być zaopatrzone w karty charakterystyki oraz świadectwa jakości. Wszystkie instrukcje i zakresy stosowania artykułów na etapie realizacji dostaw muszą być przetłumaczone na język polski. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późń. zm.) W stosunku do surowic i odczynników opatrzonych numerami katalogowymi oraz nazwami producentów (dotyczy Pakietu nr I i II do Specyfikacji) z uwagi na to, iż w Centralnym Laboratorium stosowane są metodyki badań ogólnie przyjęte na forum światowym oraz w EPPO i UE, wymagające zastosowania odczynników chemicznych o określonym standardzie i jakości (użycie konkretnego odczynnika jest wskazane w metodyce), ponadto, konieczne jest zachowanie określonego trybu pracy poprzez zastosowanie materiałów eksploatacyjnych używanych do tej pory (ich zmiana może w istotny sposób wpłynąć na jakość wyników lub spowodować konieczność optymalizacji metody), oraz z uwagi na międzynarodowe uznanie wiarygodności wyników prowadzonych badań, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ilości przedmiotu zamówienia mogą na etapie realizacji umowy być mniejsze do 20 % ilości początkowej każdego pakietu. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadiumn nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: a) spełniający warunki art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 przywołanej powyżej ustawy. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę będzie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. 3. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywać będą członkowie komisji przetargowej zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)na druku ZP - 17 stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (D. U. z 2007 r. nr 202 poz. 1463).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia obok oferty cenowej następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1. oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5. do SIWZ 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień- stan aktualny na dzień ( )przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lun Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu Wykonawcy z płatnościami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenia Wykonawcy, że uważa się związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - wg wzoru zał. nr 6. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr z 2004r. Nr 173 poz. 1807 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VI 1, 2, 3, 4, 5 składa każdy Wykonawca oddzielnie. Niezależnie od tego do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy ją złożyli wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a/ nie ogłoszono upadłości Wykonawcy ani nie zostało wszczęte postępowanie jego likwidacji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O ile w kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę Wykonawca , nie wydaje się w/w dokumentów - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w tym kraju - wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w punkcie VI.2,3,4. Oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione), z tą samą datą co data oferty. W przypadku złożenia kserokopii lub odpisów wymienionych dokumentów wymagane jest poświadczenie osoby uprawnionej za zgodność i okazanie oryginału KOMISJI PRZETARGOWEJ na jej wezwanie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone punkcie V.1 albo po wezwaniu nie uzupełnił w określonym czasie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy - Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/lodz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi ul. Siewna 13a 91-496 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi ul. Siewna 13a 91-496 Łódź (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Surowice do Testu ELISA i Testu IF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Jednostka miary Tomato spotted wilt virus (Loewe) nr kat. 07501S/100 1a100 tests Kontrola pozytywna do TSWV (Loewe) nr kat. 07501PC 4szt. Kontrola negatywna do TSWV (Loewe) nr kat. 07501NC 4szt. PNRSV (Loewe) nr kat. 07052S/100 2 a 100 tests Kontrola pozytywna do PNRSV (Loewe) nr kat. 07052PC 2szt. Kontrola negatywna do PNRSV (Loewe) nr kat. 07052NC 2szt. ApMV (Loewe) nr kat. 07054S/100 2a100 tests Kontrola pozytywna do ApMV (Loewe) nr kat. 07054PC 2szt. Kontrola negatywna do ApMv (Loewe) nr kat. 07054NC 2szt. ACLSV (Loewe) nr kat. 07003S/100 2a100 tests Kontrola pozytywna do ACLSV (Loewe) nr kat. 07003PC 2 szt Kontrola negatywna do ACLSV (Loewe) nr kat. 07003NC 2 szt. PDV (Loewe) nr kat. 07051S/100 2a100 tests Kontrola pozytywna do PDV (Loewe) nr kat. 07051PC 2 szt. Kontrola negatywna do PDV (Loewe) nr kat. 07051NC 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organiczne i nieorganiczne odczynniki chemiczne wymienione w załączniku nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bromek etylu 3 a 1l Na2HPO4 x 12 H2O 1 a 1kg Na3PO4 x 12 H2O 1 a 1kg Na2HPO4 1a 1kg KH2PO4 1 a 100g K2HPO4 1 a 500g K2HPO4 1 a 100g NaCl 3 a 1kg Na2CO3 1 a 500g NaHCO3 1 a 500g NaHCO3 1 a 250g CaCl2 15 a 1kg KCl 2 a 100g KCl 1 a 500g Potasu jodek 1 a 100g Jod krystaliczny 1 a 100g Etanol 96% cz.d.a. 8 a 0,5l Denaturat 10 a 0,5l Lysoformin 3000 4 a 5 l Podchloryn sodu 1 a 1l Trilux 5 a 1l Phosphatase substrate 5 mg tabletes (Sigma), nr kat. S0942-100TAB 1 a 100 tabl. Diethanoloamine 98% C4H11NO2(Sigma) nr kat. D-8885 1 a 1 kg Giberylina 4 a 1g. Formalina 1 a 500ml Tween 20 (Loewe) nr kat. D-83624, 00131 7 a 100 ml Niespecyficzna sonda EUB 338-FITC 5-gct gcc tcc cgt agg agt-3, 1ml o stężeniu 100ng/?l (Symbios) 1a1ml Sonda specyficzna dla Cms CMS-CY3-01 5-ttg cgg ggc gca cat ctc tgc acg-3, 1ml o stężeniu 100ng ?l (Symbios) 1a1ml Vectashield Mounting Medium for fluorescence Vector Laboratories (Biokom) H-1000 2 a 10ml Kinetyna 1 a 4g Glukoza 100g Primaricin (Difco, Merck, Sigma) 1 a 1g Ampicilin (Difco, Merck, Sigma) 1 a 5g Rifampicin (Difco, Merck, Sigma) 1 a 1g Pentachloronitrobenzen (Difco, Merck, Sigma) 1 a 100g Millipore chlorine tablets 2,5g tablets nr kat. ZWCL01F50 (Millipore) 1 a 45 tablets Skala McFarlanda zakres odczytu od 0,5 do 5 nr kat. 70900 (bioMerieux) 1 zestaw Methyl viologen dichloride hydrate 98% (SIGMA-ALDRICH) nr kat. 856177 10g.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szklo laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka podstawowe 10 punktowe do IF z powłoką teflonową 500 Szkiełka diagnostyczne do IF z niebieską powłoką hydrofobową, dziesięcioma wgłębieniami o średnicy 8 mm 400 Szkiełka nakrywkowe rozm. 24 x 60 mm 1000 Szkiełka nakrywkowe rozm. 24 x 40 mm 1000 Szkiełka nakrywkowe rozm. 24 x 24 200 Szalki Petriego o śr. 60 mm 50 Probówki o śr. 10mm, dł. od 60-100 mm 30 Bagietki o dł.200-300 mm 10 Butelki do sterylizacji z niebieską nakrętką poj. 500ml 10 Zlewka poj. 3000 ml 3 Zlewka poj. 2000 ml 3 Zlewka poj. 1500 ml 6 Zlewka poj. 1000 ml 4 Zlewka poj. 500 ml 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły pomocnicze i drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki do testu ELISA o wymiarach ok.. 120 mm x120 mm 3000 szt. Szalki plastikowe sterylne z płaskim dnem do hodowli bakterii, śr. 60 mm, wys. 15 mm, pakowane po 10 szt. 100 opak. Szalki plastikowe sterylne z płaskim dnem do hodowli bakterii, śr. 90mm, wys. 14mm, pakowane po 10szt. 10 opak. Probówki poj. 50 ml z zakrętką z podstawką, z tworzywa sztucznego 500 szt. Probówki do wirówki 50 ml (GREINER lub ROTH), z tworzywa sztucznego 300 szt. Probówki Eppendorfa o poj. 1,5 ml 200 szt. Probówki Eppendorfa o poj. 2 ml 2000 szt. Probówki plastikowe o poj. 5 ml zamykane 200 szt. Pojemniki plastikowe o poj. 100 ml, o śr. 55 mm z przykrywką zakręcaną lub na zatrzask (pojemniki do moczu) 300 szt. Końcówki jednorazowego użytku do pipet poj. do 200 ul (HTL) 2000 szt. Końcówki jednorazowego użytku poj. 200?l (MEDLAB) 6000 szt. Końcówki jednorazowego użytku poj. 5000?l (MEDLAB) 1500 szt. Końcówki jednorazowego użytku do pipet poj. do 5000 ul (HTL) 300 szt. Końcówki jednorazowego użytku do pipet poj. do 1000 ul (HTL) 200szt. Pipety jednorazowe pasteura poj. 3ml 100 szt. Worki do autoklawu rozmiar 200 mm x 300mm (opak. po 100szt.) 1 opak. Worki do autoklawu rozmiar 300 mm x 500 mm 100 szt. Worki do autoklawu rozmiar 600 x 780 mm 100 szt. Strzykawki 2ml z igłami (zwykłe-23Gx11/4 ) 100 szt. Bibuła jakościowa o masie 100-200g/m2 400 kg Folia aluminiowa 20m (szer.29cm) 2 rolki Rękawiczki nitrylowe rozmiar S 2 x 100szt. Rękawiczki jednorazowego użytku lateksowe rozmiar S 10 opak. po 100szt. Rękawiczki jednorazowego użytku lateksowe rozmiar M 80 opak. Po 100 szt. Rękawiczki jednorazowego użytku lateksowe rozmiar L 10 opak. po 100szt. Rękawiczki odporne na temperaturę do 2500C, wykonane z włókien poliamidowych odporne na płomienie i chemikalia, wykonane z tkaniny jersey do prac precyzyjnych, rozmiar 71/2, dł. 350mm 2 pary Filtry do Millipore ProgardTM 1 nr kat. PROG00001 3 szt. Naczynka wagowe jednorazowego użytku, z polistyrenu odporne na kwasy, alkohole, alkalia, biologicznie obojętne bezbarwne, szer.89mm, wys.25mm 1 opak. x 500 szt. Jednorazowe ezy do szczepienia sterylne z oczkiem o obj. 10?l, w opakowaniu po 10szt. 100 opak.x10 szt. Bibuła filtracyjna jakościowa średnia o wymiarach ok. 400 x 600mm, 7 opak. x 100 arkuszy Statyw druciany dwurzędowy na 20 próbówek o śr. 20mm 3 szt. Koszyczek ze stali nierdzewnej odpornej na chemikalia, autoklawowalny o wymiarach 150x150x150mm 3 szt. Koszyczek ze stali nierdzewnej odpornej na chemikalia, autoklawowalny o wymiarach 100x100x100mm 2 szt. Parafilm o szer. rolki 100mm 1szt. Torebki strunowe 10 cm x 17cm 100 szt. Torebki strunowe 16 cm x 29 cm 200 szt. Torebki strunowe 25 cm x 37,5 cm 200 szt. Lignina celulozowa higieniczna szer. rolki 13cm, masa rolki 150g 20 rolek Taśma klejąca papierowa (np. gęsia skórka) (biurowa) 7szt. Pipeta 8-kanałowa poj. od 50-200?l 1szt. Markery laboratoryjne do szkła i plastiku (czarny, zielony, niebieski, czerwony) (po 5szt. z każdego koloru) 20 Markery laboratoryjne do szkła i plastiku cienkopiszące, niezmywalne (czarne) 5 Ręczniki papierowe na rolce z dwuwarstwowej celulozy, niestrzępiące się (50 listków) 325 opak. po 2szt Żarówki do mikroskopu 6V 15W B15d Ni 5szt. Homogenizator ręczny laboratoryjny do rozcierania tkanek roślinnych z uchwytem w kształcie gałki zaopatrzony w metalowe kulki trące osadzone na tarczy 1szt. Elektroda do pH-metru stołowego pH211 (HANNA instruments) HI 1131B szklana elektroda kombinowa 1szt. Pudełka z przeźroczystego plastiku z przykrywką o wymiarach ok..15 cm x 8 cm. 200szt. Lampa UV MCFE 40W/33 (Philips) 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.