eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23



Ogłoszenie nr 771027-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.

Gmina Lipno:

Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipno, krajowy numer identyfikacyjny 41105076400000, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 655 340 127
faks: 655 340 109
e-mail: m.wolnik@lipno.pl
www: www.lipno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://lipno.biuletyn.net/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://lipno.biuletyn.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej

Adres: Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wlkp. 9, 64-111 lipno pokój nr 6 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach

Numer referencyjny: ZP.271.10.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia pn.: „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach” obejmuje:
-budowę hali sportowej o wymiarach areny 24,34 x 44,19 m i wysokości 9 m wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, salą fitness i siłownią
-zagospodarowanie terenu
-budowę łącznika stanowiącego połączenie hali sportowej z istniejącym budynkiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wilkowicach.
Lokalizacja przedmiotu zamówienia: działki oznaczone nr ewid. 456/5, 460/1. 456/1 obręb Wilkowice gmina Lipno.

UWAGA: Przedmiot umowy będzie rozliczany częściowo w następujący sposób:
a) do dnia 20 grudnia 2021r. Zamawiający zapłaci max.40% kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust. 2. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 5 faktur częściowych.
b) do dnia 20 grudnia 2022r. Zamawiający zapłaci max. 30% kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust. 2. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 4 faktur częściowych.
c) pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po dokonaniu końcowego odbioru robót. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 2 faktur częściowych i jednej końcowej.
W przypadku gdy wartość wykonanych robót w danym okresie będzie wyższa, roboty te za zgodą Zamawiającego, mogą zostać rozliczone.
-zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.

UWAGA: W terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego przedmiotu zamówienia sporządzonego na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagać akceptacji Zamawiającego.

Inwestycja współfinansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska 2020 – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2020

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
1. projekt budowlany Tom I i Tom II „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa istniejącego budynku szkoły”: projekt zagospodarowania terenu, drogi wewnętrzne, chodniki, place, instalacje zewnętrzne, uprawnienia, zaświadczenia, oświadczenia, informacja BiOZ, część architektoniczno-budowlana (architektura, konstrukcja, instalacje wewnętrzne) [załącznik nr 6 do SIWZ]
Autorem dokumentacji budowlanej jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

2. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – konstrukcja [załącznik nr 7 do SIWZ]
Autorem dokumentacji budowlanej jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

3. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – przyłącza wod-kan [załącznik nr 8 do SIWZ]
Autorem dokumentacji budowlanej jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

4. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – instalacje telekomunikacyjne [załącznik nr 9 do SIWZ]
Autorem dokumentacji budowlanej jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

5. projekt budowlany – Usunięcie kolizji telekomunikacyjnej „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” [załącznik nr 10 do SIWZ]
Autorem opinii jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

6. Dokumentacja badań podłoża gruntowego pod projektowaną halę sportową [załącznik nr 11 do SIWZ]
Opracowana przez:
Pracownia Dokumentacji Hydrogeologicznych
Mgr Piotr Wołcyrz
Upr. MŚ kat. VII-nr 1460
Dąbcze, ul. Jarzębinowa 1
64-130 Rydzyna

7. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 12 do SIWZ]:
a)Roboty budowlane
b)Instalacje sanitarne
c)Instalacje elektryczne
d) Roboty drogowe
e) Instalacje telekomunikacyjne
Autorem STWIOR jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

8. Decyzja nr 125/2019 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.07.2019r. [załącznik nr 13 do SIWZ]

9. Ponadto załączono przedmiary robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego:
Przedmiar bud. [zał. nr 14 do SIWZ]
Przedmiar elektr. [zał. nr 15 do SIWZ]
Przedmiar sanit. [zał. nr 16 do SIWZ]
Przedmiar telekom.. [zał. nr 17 do SIWZ]
Przedmiar kolizja teletechn. [zał. nr 18 do SIWZ]
Przedmiar zagosp. terenu [zał. nr 19 do SIWZ]

Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) koszty wykonania wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych;
2) wszelkie koszty związane z utworzeniem, utrzymaniem, wyposażeniem i ochroną zaplecza budowy oraz terenu budowy;
3) koszty związane z utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy;
4) koszty użycia energii elektrycznej i wody;
5) koszty zgłoszeniem do oddziału UDT zamiaru eksploatacji kotłowni i wentylacji mechanicznej;
6) koszty dokonania wymiany gruntu w zakresie większym niż wynika to z przedmiaru robót i dokumentacji przetargowej;
7) koszty wszelkich kar administracyjnych (mandaty itp.), wynikających z winy Wykonawcy;
8) koszty związane z ewentualnym pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji przedmiotu umowy, a wynikających z winy wykonawcy
9) wszystkie koszty związane z pracami towarzyszącymi i robotami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia;
10) koszty uporządkowania terenu robót po wykonaniu robót;
11) koszty zabezpieczenia robót;
12) koszty eksploatacji wszelkiego sprzętu budowlanego, niezbędnego do wykonania robót, obejmujące również koszty sprowadzenia jak i odprowadzenia sprzętu na teren robót, jego montaż i demontaż po zakończeniu robót, koszty paliw;
13) koszty wyposażenia obiektu w podstawowy sprzęt p.poż., wraz z jego oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych;
14) koszty dokonania uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonywania robót;
15) koszty wykonania dokumentacji powykonawczej;
16) koszty przygotowania i prowadzenia dokumentacji formalno-prawnej wynikającej z Prawa budowlanego w tym dziennika budowy;
17) koszty sporządzenia Planu BIOZ;
18) koszty opracowania instrukcji obsługi wykonanych instalacji/urządzeń oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego;
19) koszty odtworzenia zniszczonych w trakcie prowadzonych robót budowlanych przez Wykonawcę istniejących układów dróg lokalnych oraz zagospodarowania terenu w tym rejonie i terenu zaplecza budowy;
20) koszty realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w dni wolne od pracy;
b) w godzinach popołudniowych.
21) koszty wykonania na budowie prototypu próbek zastosowanych rozwiązań, systemów, użytych materiałów i elementów wyposażenia;
22) koszty związane z koordynacją prac realizowanych przez ewentualnych podwykonawców;
23) koszty związane z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z realizacja przedmiotu umowy;
24) Koszty wykonania badań archeologicznych, o których mowa w Decyzji nr 125/2019 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.07.2019r.;
25) obsługę geodezyjną w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 kpl.

2.Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. nie gorsze lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych oraz do przedstawienia dokumentów wymienionych we „wzorze umowy” – załącznik nr 5 do siwz.

3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz

4.Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.


II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 28.07.2023

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: W celu wykazania przez wykonawcę spełniania warunku zamawiający uzna, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową [lub obie formy łącznie] w kwocie nie mniejszej niż 1 000.000,00 PLN

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna, iż wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o kubaturze min. 10 000 m3,, która obejmowała roboty budowlane branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
i
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna, iż wykonawca posiada zasoby kadrowe gwarantujące realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tzn. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą kierowały pracami i posiadają wymagane prawem uprawnienia:
a) 1 osobą [skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia] pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
b) 1 osobą [skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia] pełniącą funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
c) 1 osobą [skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia] pełniącą funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć funkcje kierownika budowy i kierownika robót.
Przez uprawnienia należy rozumieć, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej musza legitymować się decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą izbą.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów lub oświadczeń.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 1 000.000,00 PLN, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
b) wykaz robót budowlanych [wg. wzoru załącznika nr 3 do SIWZ] wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie budynku o kubaturze min. 10 000 m3, która obejmuje roboty budowlane branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Do przedkładanych dowodów zastosowanie mają przepisy paragrafu 2 ust. 4 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia /Dz. U. z 2020 r. poz. 1282/
c) wykaz osób [wg. wzoru załącznika nr 3a do SIWZ] skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zawierający co najmniej:
-1 osobę [skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia] pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
-1 osobę [skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia] pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
-1 osobę [skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia] pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć funkcje kierownika budowy i kierownika robót.

Przez uprawnienia należy rozumieć, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej musza legitymować się decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą izbą.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i pod rygorem nieważności składany [wraz z ewentualnymi załącznikami] w oryginale w formie pisemnej. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę.
b) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa.
c) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie
potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa.
d) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. Kosztorys ofertowy dla Zamawiającego będzie stanowił jedynie funkcję pomocniczą. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł sprawdzić poziom przyjętych cen i ilości przedmiarowych w celu ewentualnego częściowego odbioru robót i ich rozliczenia na etapie realizacji inwestycji oraz rozliczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w przypadku rozwiązania umowy, lub w przypadku określonym w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto kosztorys będzie pełnił funkcję kontrolną w przypadku zawierania umowy przez wykonawcę z podwykonawcą. Kosztorys ofertowy nie będzie elementem podlegającym ocenie i porównywaniu ofert.
W kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszelkie rodzaje i ilości robót, których wykonanie uzna za niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji przedmiarowych oraz tabelę elementów scalonych.
Brak kosztorysu nie będzie podstawą odrzucenia oferty.
Ponadto Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z wymogami rozdziału XI pkt. 5
e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP składa dokument/dokumenty zawierające informacje,
o których mowa w par. 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia [Dz.U. z 2020 poz. 1282 ] tj. informacje, które określają w szczególności :
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu,
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, w tym informację czy podmiot ten zrealizuje roboty budowlane – w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach innego podmiotu w odniesieniu do warunków dot. kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.
Ponadto: Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ,w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego: www.lipno.biuletyn.net informacji z otwarcia ofert [informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP] zgodne z zał. nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Kwota wadium wynosi 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.pieniądzu
2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym
3.gwarancjach bankowych
4.gwarancjach ubezpieczeniowych
5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy:
Gmina Lipno
Poznański Bank Spółdzielczy Oddział w Lesznie
Punk Kasowy w Lipnie
42 9043 1083 2832 0045 9169 0006
z dopiskiem: / Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach/
Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty.
Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium musi zostać zaksięgowana na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty.
W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy PZP. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta.
Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.
Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci gwarancji/poręczenia musi w swojej treści wymieniać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena ofertowa brutto:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia, dotyczące warunków umowy zawarte są we „wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do siwz

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 20.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: ofertę należy złożyć w języku polskim

IV.6.3) Termin związania ofertą: do 18.02.2021

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.