eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-22

Ogłoszenie nr 510424134-N-2021 z dnia 2021-03-22 r.
Gmina Lipno:

Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771027-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540395271-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lipno, krajowy numer identyfikacyjny 41105076400000, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 655 340 127
faks: 655 340 109
e-mail: m.wolnik@lipno.pl
www: www.lipno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia pn.: „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach” obejmuje:
-budowę hali sportowej o wymiarach areny 24,34 x 44,19 m i wysokości 9 m wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, salą fitness i siłownią
-zagospodarowanie terenu
-budowę łącznika stanowiącego połączenie hali sportowej z istniejącym budynkiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wilkowicach.
Lokalizacja przedmiotu zamówienia: działki oznaczone nr ewid. 456/5, 460/1. 456/1 obręb Wilkowice gmina Lipno.

UWAGA: Przedmiot umowy będzie rozliczany częściowo w następujący sposób:
a) do dnia 20 grudnia 2021r. Zamawiający zapłaci max.40% kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust. 2. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 5 faktur częściowych.
b) do dnia 20 grudnia 2022r. Zamawiający zapłaci max. 30% kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust. 2. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 4 faktur częściowych.
c) pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po dokonaniu końcowego odbioru robót. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 2 faktur częściowych i jednej końcowej.
W przypadku gdy wartość wykonanych robót w danym okresie będzie wyższa, roboty te za zgodą Zamawiającego, mogą zostać rozliczone.
-zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.

UWAGA: W terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego przedmiotu zamówienia sporządzonego na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagać akceptacji Zamawiającego.

Inwestycja współfinansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska 2020 – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2020

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
1. projekt budowlany Tom I i Tom II „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa istniejącego budynku szkoły”: projekt zagospodarowania terenu, drogi wewnętrzne, chodniki, place, instalacje zewnętrzne, uprawnienia, zaświadczenia, oświadczenia, informacja BiOZ, część architektoniczno-budowlana (architektura, konstrukcja, instalacje wewnętrzne) [załącznik nr 6 do SIWZ]
Autorem dokumentacji budowlanej jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

2. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – konstrukcja [załącznik nr 7 do SIWZ]
Autorem dokumentacji budowlanej jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

3. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – przyłącza wod-kan [załącznik nr 8 do SIWZ]
Autorem dokumentacji budowlanej jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

4. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – instalacje telekomunikacyjne [załącznik nr 9 do SIWZ]
Autorem dokumentacji budowlanej jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

5. projekt budowlany – Usunięcie kolizji telekomunikacyjnej „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” [załącznik nr 10 do SIWZ]
Autorem opinii jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

6. Dokumentacja badań podłoża gruntowego pod projektowaną halę sportową [załącznik nr 11 do SIWZ]
Opracowana przez:
Pracownia Dokumentacji Hydrogeologicznych
Mgr Piotr Wołcyrz
Upr. MŚ kat. VII-nr 1460
Dąbcze, ul. Jarzębinowa 1
64-130 Rydzyna

7. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 12 do SIWZ]:
a)Roboty budowlane
b)Instalacje sanitarne
c)Instalacje elektryczne
d) Roboty drogowe
e) Instalacje telekomunikacyjne
Autorem STWIOR jest:
KALDO Agencja Budowlana
Paweł Jędraś
ul. Antonińska 6
64-100 Leszno

8. Decyzja nr 125/2019 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.07.2019r. [załącznik nr 13 do SIWZ]

9. Ponadto załączono przedmiary robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego:
Przedmiar bud. [zał. nr 14 do SIWZ]
Przedmiar elektr. [zał. nr 15 do SIWZ]
Przedmiar sanit. [zał. nr 16 do SIWZ]
Przedmiar telekom.. [zał. nr 17 do SIWZ]
Przedmiar kolizja teletechn. [zał. nr 18 do SIWZ]
Przedmiar zagosp. terenu [zał. nr 19 do SIWZ]

Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) koszty wykonania wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych;
2) wszelkie koszty związane z utworzeniem, utrzymaniem, wyposażeniem i ochroną zaplecza budowy oraz terenu budowy;
3) koszty związane z utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy;
4) koszty użycia energii elektrycznej i wody;
5) koszty zgłoszeniem do oddziału UDT zamiaru eksploatacji kotłowni i wentylacji mechanicznej;
6) koszty dokonania wymiany gruntu w zakresie większym niż wynika to z przedmiaru robót i dokumentacji przetargowej;
7) koszty wszelkich kar administracyjnych (mandaty itp.), wynikających z winy Wykonawcy;
8) koszty związane z ewentualnym pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji przedmiotu umowy, a wynikających z winy wykonawcy
9) wszystkie koszty związane z pracami towarzyszącymi i robotami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia;
10) koszty uporządkowania terenu robót po wykonaniu robót;
11) koszty zabezpieczenia robót;
12) koszty eksploatacji wszelkiego sprzętu budowlanego, niezbędnego do wykonania robót, obejmujące również koszty sprowadzenia jak i odprowadzenia sprzętu na teren robót, jego montaż i demontaż po zakończeniu robót, koszty paliw;
13) koszty wyposażenia obiektu w podstawowy sprzęt p.poż., wraz z jego oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych;
14) koszty dokonania uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonywania robót;
15) koszty wykonania dokumentacji powykonawczej;
16) koszty przygotowania i prowadzenia dokumentacji formalno-prawnej wynikającej z Prawa budowlanego w tym dziennika budowy;
17) koszty sporządzenia Planu BIOZ;
18) koszty opracowania instrukcji obsługi wykonanych instalacji/urządzeń oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego;
19) koszty odtworzenia zniszczonych w trakcie prowadzonych robót budowlanych przez Wykonawcę istniejących układów dróg lokalnych oraz zagospodarowania terenu w tym rejonie i terenu zaplecza budowy;
20) koszty realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w dni wolne od pracy;
b) w godzinach popołudniowych.
21) koszty wykonania na budowie prototypu próbek zastosowanych rozwiązań, systemów, użytych materiałów i elementów wyposażenia;
22) koszty związane z koordynacją prac realizowanych przez ewentualnych podwykonawców;
23) koszty związane z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z realizacja przedmiotu umowy;
24) Koszty wykonania badań archeologicznych, o których mowa w Decyzji nr 125/2019 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.07.2019r.;
25) obsługę geodezyjną w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 kpl.

2.Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. nie gorsze lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych oraz do przedstawienia dokumentów wymienionych we „wzorze umowy” – załącznik nr 5 do siwz.

3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz

4.Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2: 540403463-N-2021 z dnia 15.01.2021r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9285825.77 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 14

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Adamietz Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Br. Prankel 1
Kod pocztowy: 47-100
Miejscowość: Strzelce Opolskie
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9778500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9778500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14337462.61
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.