eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › LEASING FINANSOWY DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH RESPIRATORÓW NA ODDZIAŁ TOKSYKOLOGII INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Łódź: LEASING FINANSOWY DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH RESPIRATORÓW NA ODDZIAŁ TOKSYKOLOGII INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY.
Numer ogłoszenia: 77096 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52732 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LEASING FINANSOWY DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH RESPIRATORÓW NA ODDZIAŁ TOKSYKOLOGII INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing finansowy wraz z dostawą oraz montażem przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego aparatury medycznej tj.2 szt. respiratorów o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w załączniku nr 6 -wymagania techniczne, będącego załącznikiem do oferty. 2.Leasing finansowy na okres 36 miesięcy, szczegółowe warunki zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ 3.Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (i nie używany wcześniej, np. jako wersja demonstracyjna, testowa.), całkowicie sprawny - rok produkcji nie wcześniej niż 2013 r. 4.Oferowane respiratory będą kompletne i po uruchomieniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 5.Dostarczone Zamawiającemu urządzenia spełniać będą właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej. (w szczególności: normy, atesty). 6.Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowe terminy: dostawy, montażu oraz szkolenia. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 7.Dostarczenie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: Kartę gwarancyjną w języku polskim, Instrukcję użytkowania w języku polskim; Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, paszport aparatu 9.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 10.Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto: a.Opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek, wniesienie na Oddział Toksykologii na koszt i ryzyko Wykonawcy. b.Montaż (instalacja) oraz pierwsze uruchomienie (przekazanie do eksploatacji) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Oddział Toksykologii) c.Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji aparatury. Szkolenia zostaną przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane zostaną stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. Pierwsze przeszkolenie personelu: w dniu dostawy respiratora, dodatkowe 2 szkolenia w ciągu kolejnych 3 tygodni oraz ostatnie szkolenie po 3 miesiącach użytkowania celem wyjaśnienia powstałych w trakcie pracy wątpliwości. d.Wykonawca ustali terminy przeglądów i konserwacji z Użytkownikiem, a harmonogram dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Czas przeglądów i konserwacji wynikający z harmonogramu nie będzie wliczany w czas przestoju sprzętu. e.Za terminową realizacje przeglądów i konserwacji zgodnie z harmonogramem odpowiada Wykonawca. Przeglądy gwarancyjne odbywać się będą zgodnie z dokumentacją producenta, na koszt Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie karta pracy serwisu podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Po przeglądzie Wykonawca wystawi certyfikat dopuszczający sprzęt do eksploatacji klinicznej oraz dokona wpisu do Paszportu aparatu. - Wykonawca zobowiązany jest założyć dokument - Paszport aparatu - dla danego urządzenia. f.Czas reakcji firmy serwisowej na zgłoszenie usterki respiratora - 48 godzin. g.W przypadku awarii respiratora, uniemożliwiającej jego naprawę w ciągu 24 godzin od momentu zapoznania się z rodzajem usterki przez przedstawiciela firmy serwisowej, konieczność wstawienia na Oddział Toksykologii respiratora zastępczego. Respirator powinien zostać wstawiony niezwłocznie po zdiagnozowaniu usterki przez przedstawiciela firmy serwisowej, nie później jednak niż w terminie 48 godzin. h.Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas przestoju aparatu.i.W przypadku wykonania naprawy gwarancyjnej - potwierdzeniem wykonania usługi będzie karta pracy serwisu podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz wystawienie przez autoryzowany serwis certyfikatu dopuszczenia sprzętu do eksploatacji klinicznej oraz wpis do Paszportu aparatu;j.W przypadku trzykrotnej uzasadnionej reklamacji tej samej części aparatury, wykonawca zapewni wymianę tej część na nową nie później niż 48 godzin od rozpatrzenia reklamacji, a w przypadku 5-ciu uzasadnionych reklamacji tej samej części zapewni wymianę aparaturę na nową. k.Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych przez okres co najmniej 7 lat od podpisania umowy. l.Konsultacje w sprawach reklamacji odbywać się będą poprzez bezpośredni kontakt z wyznaczonym inżynierem serwisowym. UBEZPIECZENIE SPZRĘTU: 1.Zamawiający zobowiązany jest do ubezpieczenia przedmiotu umowy na cały okres trwania umowy i przekazania na żądanie Wykonawcy polisy (kserokopii potwierdzonej za zgodności z oryginałem) potwierdzającej zawarcie umowy ubezpieczenia. 2.Ubezpieczenie Przedmiotu Leasingu w całym okresie obowiązywania Umowy dokonuje Zamawiający we własnym zakresie, w wybranym przez siebie towarzystwie ubezpieczeniowym. Zamawiający oświadcza, iż z chwilą, doręczenia mu warunków ubezpieczenia na piśmie będzie się do nich stosować. 3.Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie informować Ubezpieczyciela o wszelkich zdarzeniach prawnych i faktycznych, które mają lub mogą mieć wpływ na wykonanie umowy ubezpieczenia przez Ubezpieczyciela oraz postępować zgodnie z warunkami umowy ubezpieczenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 44.61.12.00 - Respiratory 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDFINANCE S.A., ul. Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139980,57

  • Oferta z najniższą ceną: 139980,57 / Oferta z najwyższą ceną: 139980,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.