eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Świadczenie usług transportu publicznego po terenie gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu gminy Pabianice w 2021 roku- trasa nr 1 i trasa nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770579-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Gmina Pabianice:

Świadczenie usług transportu publicznego po terenie gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu gminy Pabianice w 2021 roku- trasa nr 1 i trasa nr 2

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice, krajowy numer identyfikacyjny 47205780400000, Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 042 2139660, 2139676,
faks: 422 139 660
e-mail: gmina@pabianice.gmina.pl, sekretarz@pabianice.gmina.pl
www: www.bip.pabianice.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.pabianice.gmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Bezpośrednie dostarczenie lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej, w formie pisemnej.

Adres: Urząd Gminy Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportu publicznego po terenie gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu gminy Pabianice w 2021 roku- trasa nr 1 i trasa nr 2

Numer referencyjny: DPP.271.6.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: dwie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2021 roku. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1) Część I zamówienia - trasa Nr 1. Rydzyny-Pabianice
a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu:
- Rydzyny las - krańcówka,
- Rydzyny – sklep,
- Rydzyny - skrzyżowanie Jadwinin,
- Rydzyny tzw. Biesaga,
- Pawlikowice II – kościół,
- Pawlikowice II - szkoła,
- Pawlikowice II - krzyżówka,
- Pawlikowice II - Mini Market,
- Róża,
- Pawlikowice I - ogrody działkowe,
- Pawlikowice I (przy nr 68),
- Pawlikowice I - krzyżówka,
- Terenin,
- Władysławów,
- Bychlew 77/Bychlew 78 ,
- Bychlew szkoła,
- Pabianice ul. Kilińskiego stadion/cmentarz,
- Pabianice ul. Kilińskiego/SDH,
b) długość trasy: 19 km (38 km – długość kursu);
c) minimalna ilość kursów: 5, w dni robocze;
d) godziny kursowania: 5.00 – 18.00;
Uwaga: Wykonawca może zobowiązać się do wykonywania dodatkowego jednego kursu w każdy dzień roboczy i dodatkowych kursów w soboty w ramach ustanowionego przez Zamawiającego kryterium oceny ofert. Szczegóły określone w rozdziale XIV SIWZ.

Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Rydzyn do Pabianice i od Pabianic do Rydzyn (2 x trasa).





2) Część II zamówienia - trasa Nr 2. Konin-Pabianice
a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu:
- Konin – OSP;
- Konin – skrzyżowanie z drogą gminną do Woli Żytowskiej,
- Kudrowice – sklep/krańcówka MZK,
- Kudrowice 2,
- Petrykozy - Gminny Ośrodek Zdrowia,
- Górka Pabianicka - OSP,
- Górka Pabianicka 26/25,
- Górka Pabianicka dk nr 71/bar,
- Górka Pabianicka – kościół,
- Szynkielew - za przejazdem kolejowym,
- Szynkielew - przy skrzyżowaniu z drogą powiatową,
- Szynkielew - przy granicy miasta,
- Pabianice ul. św. Jana-ul. Partyzancka/ul. św. Jana przy ZS nr 2,
- Pabianice ul. Zamkowa/ul. Kościuszki,
b) długość trasy: 14 km (28 km – długość kursu);
c) minimalna ilość kursów: 4, w dni robocze;
d) godziny kursowania: 6.30 – 19.00;

Uwaga: Wykonawca może zobowiązać się do wykonywania dodatkowego jednego kursu w każdy dzień roboczy i dodatkowych kursów w soboty w ramach ustanowionego przez Zamawiającego kryterium oceny ofert. Szczegóły określone w rozdziale XIV SIWZ.

Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Konina do Pabianic i z Pabianic do Konina(2 x trasa).

3.2. Obowiązujący koszt biletu na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 3 do 6 zł.
3.3. Obowiązujący koszt biletu miesięcznego na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 80 do 120 zł.
3.4. Szczegółowy opis zamówienia określony jest także na mapach linii - załącznik Nr 7 do SIWZ (trasa nr 1), załącznik Nr 8 do SIWZ (trasa nr 2).
3.5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy i przed jej podpisaniem, Wykonawca złoży zaakceptowane przez Zmawiającego: rozkłady jazdy i regulaminy przewozów pasażerskich,
3.6. Nomenklatura wg CPV
60112000-6


II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego; zamówienie podobne zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe tj. świadczeniu usług transportu publicznego po terenie gminy Pabianice na wyznaczonej przez Zamawiającego trasie w razie wystąpienia takiej konieczności po stronie Zamawiającego;

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę ( w oparciu o umowę o pracę w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
-kierowca pojazdu (kierowanie pojazdem) z uprawnieniami do przewozu osób, z prawem jazdy kat. D1 lub D (w zależności od rodzaju obsługiwanego pojazdu) – przez cały okres realizacji zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie lub licencję na przewóz osób wydane na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 06 września 2001 roku o trans-porcie drogowym.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie;

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie;

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia: wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1:
-Aktualne zezwolenie lub licencję (według wymagań określonych w rozdziale VI ust. 6.1 pkt 2) lit a) SIWZ) tj. aktualne zezwolenie lub licencję na przewóz osób wydane na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (według wzoru wskazanego w załączniku 4 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Informacje dodatkowe: Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej.

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

Informacje dodatkowe: Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
1) Cena „C”-:60,00
3) Dodatkowe kursy na danej linii w soboty „S":20,00
2) Dodatkowy jeden kurs na danej linii każdego dnia roboczego „R”:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy, według którego zostanie podpisana umowa z wykonawcą stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Integralną częścią umowy wykonawczej jest umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wszystkie istotne postanowienia umowy, w tym dopuszczalność zmian w umowie i kary umowne zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje postanowienia umowy.

W szczególności par 12 wzoru umowy przewiduje:
"§ 12
1. W przypadku wystąpienia siły wyższej, w szczególności wprowadzenia zakazów i ograniczeń związanych ze zwalczaniem wirusa COVID 19, Strony zgodnie ustalają, że:
1) możliwe będzie całkowite lub częściowe ograniczenie wykonywania przedmiotu umowy;
2) zmianie może ulec ilość wykonywanych kursów, przebieg trasy lub godzin rozkładu jazdy.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne, o którym mowa w §4 ust. 2, pomniejszone o 70% za każdy dzień ograniczenia wykonywania przedmiotu umowy.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne, o którym mowa w §4 ust. 2:
1) w niezmienionej wysokości, o ile skrócenie lub wydłużenie trasy nie przekroczy 10% umownej długości trasy;
2) zwiększone lub zmniejszone, o ile skrócenie lub wydłużenie trasy przekroczy 10% umownej długości trasy.
4. Zmniejszenie lub zwiększenie miesięcznego wynagrodzenia obliczone zostanie jako iloczyn kilometrów i stawki obliczonej w sposób następujący: iloraz miesięcznego wynagrodzenia, o którym mowa w §4 ust. 2 i sumy kilometrów wyliczonych z liczby kursów zaplanowanych do wykonania w danym miesiącu z uwzględnieniem ilości dni, w których zmiana wystąpiła".


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 30.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Gmina Pabianice, z siedzibą: 95-200 Pabianice, ul. Torowa 21;
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Pabianice poprzez e-mail: iod@pabianice.gmina.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Świad-czenie usług transportu publicznego na terenie gminy Pabianice z dofinansowa-niem z budżetu gminy Pabianice w 2021 roku- trasa nr 1 i trasa nr 2”, prowadzo-nym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostęp-niona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji plus okres przedawnienia rosz-czeń;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana do-tyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związa-nym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w spo-sób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana doty-czących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wy-niku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia prze-twarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naru-sza przepisy RODO;
1) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso-bowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żąda-nia, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publiczne-go lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ograni-cza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamó-wień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wy-konywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacje zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale VI ust. 6.1 podpunkt 2) niniejszej SIWZ zostaną spełnione jeżeli Wykonawcy spełniają te wymagania łącznie.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 grudnia 2020 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego (ul. Torowa 21. 95-200 Pabianice).

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: 1) Część I zamówienia - trasa Nr 1. Rydzyny-Pabianice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2021 roku. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
Część I zamówienia - trasa Nr 1. Rydzyny-Pabianice
a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu:
- Rydzyny las - krańcówka,
- Rydzyny – sklep,
- Rydzyny - skrzyżowanie Jadwinin,
- Rydzyny tzw. Biesaga,
- Pawlikowice II – kościół,
- Pawlikowice II - szkoła,
- Pawlikowice II - krzyżówka,
- Pawlikowice II - Mini Market,
- Róża,
- Pawlikowice I - ogrody działkowe,
- Pawlikowice I (przy nr 68),
- Pawlikowice I - krzyżówka,
- Terenin,
- Władysławów,
- Bychlew 77/Bychlew 78 ,
- Bychlew szkoła,
- Pabianice ul. Kilińskiego stadion/cmentarz,
- Pabianice ul. Kilińskiego/SDH,
b) długość trasy: 19 km (38 km – długość kursu);
c) minimalna ilość kursów: 5, w dni robocze;
d) godziny kursowania: 5.00 – 18.00;
Uwaga: Wykonawca może zobowiązać się do wykonywania dodatkowego jednego kursu w każdy dzień roboczy i dodatkowych kursów w soboty w ramach ustanowionego przez Zamawiającego kryterium oceny ofert. Szczegóły określone w rozdziale XIV SIWZ.

Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Rydzyn do Pabianice i od Pabianic do Rydzyn (2 x trasa).





3.2. Obowiązujący koszt biletu na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 3 do 6 zł.
3.3. Obowiązujący koszt biletu miesięcznego na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 80 do 120 zł.
3.4. Szczegółowy opis zamówienia określony jest także na mapach linii - załącznik Nr 7 do SIWZ (trasa nr 1),
3.5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy i przed jej podpisaniem, Wykonawca złoży zaakceptowane przez Zmawiającego: rozkłady jazdy i regulaminy przewozów pasażerskich,
3.6. Nomenklatura wg CPV
60112000-6


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
3) Dodatkowe kursy na danej linii w soboty „S”:20,00
1) Cena „C”:60,00
2) Dodatkowy jeden kurs na danej linii każdego dnia roboczego „R”:20,00
Część nr: 2
Nazwa: Część II zamówienia - trasa Nr 2. Konin-Pabianice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2021 roku. Zamówienie podzielone jest na 2 części:

2) Część II zamówienia - trasa Nr 2. Konin-Pabianice
a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu:
- Konin – OSP;
- Konin – skrzyżowanie z drogą gminną do Woli Żytowskiej,
- Kudrowice – sklep/krańcówka MZK,
- Kudrowice 2,
- Petrykozy - Gminny Ośrodek Zdrowia,
- Górka Pabianicka - OSP,
- Górka Pabianicka 26/25,
- Górka Pabianicka dk nr 71/bar,
- Górka Pabianicka – kościół,
- Szynkielew - za przejazdem kolejowym,
- Szynkielew - przy skrzyżowaniu z drogą powiatową,
- Szynkielew - przy granicy miasta,
- Pabianice ul. św. Jana-ul. Partyzancka/ul. św. Jana przy ZS nr 2,
- Pabianice ul. Zamkowa/ul. Kościuszki,
b) długość trasy: 14 km (28 km – długość kursu);
c) minimalna ilość kursów: 4, w dni robocze;
d) godziny kursowania: 6.30 – 19.00;

Uwaga: Wykonawca może zobowiązać się do wykonywania dodatkowego jednego kursu w każdy dzień roboczy i dodatkowych kursów w soboty w ramach ustanowionego przez Zamawiającego kryterium oceny ofert. Szczegóły określone w rozdziale XIV SIWZ.

Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Konina do Pabianic i z Pabianic do Konina(2 x trasa).

3.2. Obowiązujący koszt biletu na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 3 do 6 zł.
3.3. Obowiązujący koszt biletu miesięcznego na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 80 do 120 zł.
3.4. Szczegółowy opis zamówienia określony jest także na mapach linii - załącznik Nr 8 do SIWZ (trasa nr 2).
3.5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy i przed jej podpisaniem, Wykonawca złoży zaakceptowane przez Zmawiającego: rozkłady jazdy i regulaminy przewozów pasażerskich,
3.6. Nomenklatura wg CPV
60112000-6


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
3) Dodatkowe kursy na danej linii w soboty „S”:20,00
2) Dodatkowy jeden kurs na danej linii każdego dnia roboczego „R”:20,00
1) Cena „C”:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.