eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonywanie Monitoringu Wgłębnego Osuwisk (pomiary inklinometryczne i hydrogeologiczne), Monitoringu Powierzchniowego z opracowaniem raportów dla drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe - Barwinek w podziale na części: Część 1: S19 odcinek węzeł Babica (bez węzła) - Jawornik (wraz z łącznikiem tymczasowym drogi ekspresowej S19 z drogą krajową nr 19) dł. ok. 11,60 km (km ok.: 21+650 - 33+254) Część 2: S19 odcinek węzeł Domaradz (bez węzła) - węzeł Iskrzynia (bez węzła) dł. ok. 12,80 km (km ok.: 45+100 - 57+900)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23



Ogłoszenie nr 770507-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie:

Wykonywanie Monitoringu Wgłębnego Osuwisk (pomiary inklinometryczne i hydrogeologiczne), Monitoringu Powierzchniowego z opracowaniem raportów dla drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe - Barwinek w podziale na części: Część 1: S19 odcinek węzeł Babica (bez węzła) - Jawornik (wraz z łącznikiem tymczasowym drogi ekspresowej S19 z drogą krajową nr 19) dł. ok. 11,60 km (km ok.: 21+650 - 33+254) Część 2: S19 odcinek węzeł Domaradz (bez węzła) - węzeł Iskrzynia (bez węzła) dł. ok. 12,80 km (km ok.: 45+100 - 57+900)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 17511575001220, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 178 534 071
faks: 017 8623915, 8537395
e-mail: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
www: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.gddkia.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej

Adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie 35-959 Rzeszów ul. Legionów 20

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie Monitoringu Wgłębnego Osuwisk (pomiary inklinometryczne i hydrogeologiczne), Monitoringu Powierzchniowego z opracowaniem raportów dla drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe - Barwinek w podziale na części: Część 1: S19 odcinek węzeł Babica (bez węzła) - Jawornik (wraz z łącznikiem tymczasowym drogi ekspresowej S19 z drogą krajową nr 19) dł. ok. 11,60 km (km ok.: 21+650 - 33+254) Część 2: S19 odcinek węzeł Domaradz (bez węzła) - węzeł Iskrzynia (bez węzła) dł. ok. 12,80 km (km ok.: 45+100 - 57+900)

Numer referencyjny: O.RZ.D-3.2413.36.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonywanie Monitoringu Wgłębnego Osuwisk (pomiary inklinometryczne i hydrogeologiczne), Monitoringu Powierzchniowego z opracowaniem raportów dla drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Barwinek w podziale na części:
Część 1: S19 odcinek węzeł Babica (bez węzła) - Jawornik (wraz z łącznikiem tymczasowym drogi ekspresowej S19 z drogą krajową nr 19) dł. ok. 11,60 km (km ok.: 21+650 - 33+254)
Część 2: S19 odcinek węzeł Domaradz (bez węzła) – węzeł Iskrzynia (bez węzła) dł. ok. 12,80 km (km ok.: 45+100 - 57+900)


II.5) Główny kod CPV: 71.35.19.10


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: zamówienie polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, jakie są przewidziane w zamówieniu podstawowym tj. usług związanych z Wykonywaniem Monitoringu Wgłębnego Osuwisk (pomiary inklinometryczne I hydrogeologiczne), Monitoringu Powierzchniowego wraz z opracowaniem raportów z monitoringów dla drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Barwinek w podziale na części. Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w sytuacji wykorzystania kwoty Maksymalnej Wartości Zobowiązania określonej w umowie (110% wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy). Zamówienie podlegające na powtórzeniu podobnych usług może wystąpić w związku z wydłużeniem okresu przewidzianego na procedurę/y przetargową/e i wyłonienie Wykonawcy/ów zamówienia na:
Zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S19 na odcinkach:
odcinek węzeł Babica (bez węzła) - Jawornik (wraz z łącznikiem tymczasowym drogi ekspresowej S19 z drogą krajową nr 19) dł. ok. 11,60 km (km ok.: 21+650 - 33+254),
odcinek węzeł Domaradz (bez węzła) – węzeł Iskrzynia (bez węzła) dł. ok. 12,80 km (km ok.: 45+100 - 57+900).

Zamówienie podstawowe zakłada, że monitoring będzie wykonywany od zawarcia umowy na wykonywanie monitoringu do zawarcia umowy na realizację jednak nie dłużej niż 4 lata od zawarcia umowy na prowadzenie monitoringu. Zamawiający bazując na posiadanym doświadczeniu, przewiduje udzielenie zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt. 6 w przypadku, gdy środki przeznaczone na wykonanie zamówienia podstawowego zostaną wyczerpane a umowa na realizację jeszcze nie zostanie zawarta.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 13

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z § 3 (Terminy Realizacji Umowy) umowy, tj. Realizacja usługi będzie trwała od dnia podpisania umowy przez strony do dnia zawarcia umowy na realizację jednak nie dłużej niż 4 lata od podpisania umowy.
Zakłada się, że Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie:
Dla części 1 do 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
Dla części 2 do 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Nie dotyczy

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Nie dotyczy

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a) Wykonawcy (dotyczy części 1-2):
Wykonawca, musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem:
 min. 1 usługi polegającej na sporządzeniu opinii/raportu dotyczącego monitoringu wgłębnego osuwisk, tj. pomiary inklinometryczne i hydrogeologiczne.
Wyjaśnienia:
* Poprzez sporządzenie opinii należy rozumieć wykonanie opracowania opisującego przeprowadzony monitoring wgłębny osuwisk oraz monitoring hydrologiczny, zawierającego ich opis i interpretację wyników, zakończonego wystawieniem Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.
b) Osób (dotyczy części 1-2):
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się wykształceniem, kwalifikacjami zawodowymi
i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
1) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Głównego Geologa
Wymagana liczba osób: 1 osoba
• Wykształcenie: wyższe geologiczne
• Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia w zakresie wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi tj. kategorie IV lub V lub VI lub VII.
Doświadczenie zawodowe:
• Łącznie 2 lata pracy w firmie i/lub jednostce naukowej prowadzącej działalność w dziedzinie geologii/geotechniki, w której prowadzone jest monitorowanie terenów osuwiskowych,
• Wykonał min 1 opinię tj. opracowanie opisujące przeprowadzony monitoring wgłębny osuwisk oraz monitoring hydrogeologiczny.

Wyjaśnienia:
* Poprzez jednostkę prowadzącą działalność naukową należy rozumieć taką jednostkę, która ma status jednostki naukowej w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki.
* Poprzez sporządzenie opinii należy rozumieć wykonanie opracowania opisującego przeprowadzony monitoring wgłębny osuwisk oraz monitoring hydrologiczny, zawierającego ich opis i interpretację wyników, zakończonego wystawieniem Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.
* Główny Geolog będzie osobą wskazaną w umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym.
c) Zdolność techniczna (dotyczy części 1-2):
Wykonawca musi mieć dostępny na etapie realizacji zamówienia co najmniej jeden system inklinometryczny umożliwiający wykonywanie zleconych monitoringów.
Wyjaśnienia:
* Poprzez SYSTEM INKINOMETRYCZNY należy rozumieć system - składający się z:
- sondy inklinometrycznej,
- przewodów (kabli),
- rejestratora.
Sonda inklinometryczna – urządzenie przenośne do pomiarów nachylenia wewnątrz rur inklinometrycznych połączone za pomocą przewodów z rejestratorem. Sonda inklinometryczna zbudowana jest z korpusu cylindrycznego z rolkami prowadzącymi, służącymi do jej przesuwania w kolumnie inklinometrycznej zainstalowanej w otworze oraz zamontowanego wewnątrz czujnika pomiarowego.
Rejestrator – urządzenie do przetwarzania danych inklinometrycznych dostarczonych z inklinometrów, zapewniającym możliwość tworzenia wykresów.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;

b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3). 5. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów właściwych dokumentów wskazanych w Sekcji III.5 ogłoszenia odpowiednio do udostępnianych zasobów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5), przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
• dla części 1: 2 200,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące dwieście 00/100),
• dla części 2: 1 700,00 PLN (słonie złotych: jeden tysiąc siedemset 00/100),

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Doświadczenie Głównego Geologa:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian są określone w Tomie II SIWZ Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 07.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, w pokoju nr 1 – Kancelaria-Dziennik Podawczy 2. Otwarcie ofert nastąpi w terminie o którym mowa w Sekcji IV.6.2), o godz. 11:10 w siedzibie wskazanej w pkt. 1, w pokoju nr 7. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach o których mowa w Sekcji III.2.2), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Sekcją III.1). 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia 8. Podwykonawstwo: a) Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonywania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę tj. czynności wykonywanych przez następującą osobę:
• Głównego Geologa, którymi są obowiązki wynikające z zapisów zawartych w pkt. 1.5 OPZ Główny Geolog. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie pozostałych (niezastrzeżonych w pkt. a) jako kluczowych) części zamówienia Podwykonawcy.
c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (niekluczowych), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców, zgodnie z pkt 10.9 IDW. d) W odniesieniu do kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. e) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ – IPU. 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w ofercie.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Wykonywanie Monitoringu Wgłębnego Osuwisk (pomiary inklinometryczne i hydrogeologiczne), Monitoringu Powierzchniowego z opracowaniem raportów dla drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Barwinek w podziale na części: Część 1: S19 odcinek węzeł Babica (bez węzła) - Jawornik (wraz z łącznikiem tymczasowym drogi ekspresowej S19 z drogą krajową nr 19) dł. ok. 11,60 km (km ok.: 21+650 - 33+254)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonywanie Monitoringu Wgłębnego Osuwisk (pomiary inklinometryczne i hydrogeologiczne), Monitoringu Powierzchniowego z opracowaniem raportów dla drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Barwinek w podziale na części:
Część 1: S19 odcinek węzeł Babica (bez węzła) - Jawornik (wraz z łącznikiem tymczasowym drogi ekspresowej S19 z drogą krajową nr 19) dł. ok. 11,60 km (km ok.: 21+650 - 33+254)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351910-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Doświadczenie Głównego Geologa:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z § 3 (Terminy Realizacji Umowy) umowy, tj. Realizacja usługi będzie trwała od dnia podpisania umowy przez strony do dnia zawarcia umowy na realizację jednak nie dłużej niż 4 lata od podpisania umowy.
Zakłada się, że Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie:
Dla części 1 do 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
Część nr: 2
Nazwa: Wykonywanie Monitoringu Wgłębnego Osuwisk (pomiary inklinometryczne i hydrogeologiczne), Monitoringu Powierzchniowego z opracowaniem raportów dla drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Barwinek w podziale na części: Część 2: S19 odcinek węzeł Domaradz (bez węzła) – węzeł Iskrzynia (bez węzła) dł. ok. 12,80 km (km ok.: 45+100 - 57+900)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonywanie Monitoringu Wgłębnego Osuwisk (pomiary inklinometryczne i hydrogeologiczne), Monitoringu Powierzchniowego z opracowaniem raportów dla drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Barwinek w podziale na części:
Część 2: S19 odcinek węzeł Domaradz (bez węzła) – węzeł Iskrzynia (bez węzła) dł. ok. 12,80 km (km ok.: 45+100 - 57+900)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351910-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie Głównego Geologa:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z § 3 (Terminy Realizacji Umowy) umowy, tj. Realizacja usługi będzie trwała od dnia podpisania umowy przez strony do dnia zawarcia umowy na realizację jednak nie dłużej niż 4 lata od podpisania umowy.
Zakłada się, że Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie:
Dla części 2 do 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.