Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-22
Og³oszenie nr 770483-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Dostawy multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "M³odzi interaktywni Orzeszanie"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 - Europejski Fundusz Spo³eczny.
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48323248800
faks: +48323248826
e-mail: rzp@orzesze.pl
www: www.orzesze.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http://bip.orzesze.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.orzesze.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Urz±d Miejski Orzesze ul. ¦w. Wawrzyñca 21. 43-180 Orzesze Biuro Podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WRZP.271.36.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Rodzaj zamówienia: dostawa
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia s± dostawy multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, SP nr 5, SP nr 6, SP nr 7, SP nr 8 i SP nr 10 w Orzeszu w ramach realizacji projektu „M³odzi interaktywni Orzeszanie” na potrzeby uczniów.
MULTIMEDIA DO SP2, SP3, SP4, SP5, SP6, SP7, SP8 I SP10
Wyposa¿enie Pracowni Matematycznej w SP nr 3 i SP nr 7, SP nr 8, SP nr 2 - materia³y na tablice interaktywn± i projektor - po 1 komplecie dla ka¿dej z 4 szkó³
Wyposa¿enie Pracowni Matematycznej w SP nr 3 i SP nr 7, SP nr 8- zestaw programów - po 1 komplecie dla ka¿dej z 3 szkó³
Wyposa¿enie Pracowni Przyrodniczej SP nr 7, SP nr 8, SP nr 10- programy do nauki fizyki
Wyposa¿enie Pracowni Przyrodniczej SP nr 10 - programy do nauki chemii
Wyposa¿enie Pracowni Przyrodniczej SP nr 7 i SP nr 8 - programy do nauki chemii
Wyposa¿enie Pracowni Przyrodniczej w szko³ach: SP nr 4, SP nr 8, SP nr 10, SP nr 7 - programy do nauki biologii i geografii - po 1 komplecie dla ka¿dej z 4 szkó³
Wyposa¿enie pracowni matematycznej/przyrodniczej SP3, SP5, SP6- zestaw programów do matematyki - po 1 komplecie dla ka¿dej z 3 szkó³
Wyposa¿enie pracowni matematycznej/przyrodniczej SP3, SP10 - CPK – Æwiczenia pamiêci krótkotrwa³ej lub równowa¿ny - po 1 komplecie dla ka¿dej z 2 szkó³
Wyposa¿enie pracowni matematycznej w SP3, SP5 -Ju¿ umiem. Matematyka dla klasy 4-6 lub równowa¿ny
Wyposa¿enie Pracowni Przyrodniczej SP nr 8 - do nauki fizyki, chemii
Wyposa¿enie Pracowni Przyrodniczej w szkole: SP nr 4 - do nauki biologii i geografii
Wyposa¿enie Pracowni Przyrodniczej w szkole: SP nr 10 - do nauki biologii i geografii
Wyposa¿enie Pracowni Przyrodniczej w szkole: SP nr 4 - programy do nauki biologii
Wyposa¿enie Pracowni matematycznej w SP nr 8 - sprzêty multimedialne do nauki
Kod CPV:
30230000-0 Sprzêt zwi±zany z komputerami
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
38652100-1 Projektory
1. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ fabrycznie nowe multimedia szczegó³owo okre¶lone w niniejszym opisie do siedziby odpowiednio: Szko³y Podstawowej nr 2 (SP2) w Orzeszu przy ul. Bukowina 19-21, Szko³y Podstawowej nr 3 (SP3) w Orzeszu przy ul. Szkolnej 44, Szko³y Podstawowej nr 4 (SP4) w Orzeszu przy ul. Stuska 10, Szko³y Podstawowej nr 5 (SP5) w Orzeszu przy ul. ¯orskiej 101, Szko³y Podstawowej nr 6 (SP6) w Orzeszu przy ul. 1000-lecia 3, Szko³y Podstawowej nr 7 (SP7) w Orzeszu przy ul. Uczniowskiej 1, Szko³y Podstawowej nr 8 (SP8) w Orzeszu przy ul. Chrobrego 64 i Szko³y Podstawowej nr 10 (SP10) w Orzeszu przy ul. Norwida 2 wraz z wykonaniem monta¿u, instalacji, uruchomieniem sprzêtu oraz przeprowadzeniem szkolenia – co najmniej 1 osoby w dniu dostawy w odpowiednich siedzibach szkó³ lub najpó¼niej do 3 dni od dnia dostawy.
2. Dostarczane multimedia winny byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, niepoddawane ¿adnym naprawom i posiadaæ pe³n± dokumentacjê sprzêtu w jêzyku polskim. Urz±dzenia winny odpowiadaæ warunkom bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadaæ standardom jako¶ciowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie okre¶li³ Zamawiaj±cy.
3. Wykonawca wyda Zamawiaj±cemu dokumenty, które dotycz± multimediów, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obs³ugi sprzêtu.
4. Przez dostawê multimediów rozumie siê dostarczenie transportem Wykonawcy, na jego koszt do miejsca wskazanego w pkt. 1 oraz wniesienie go do wyznaczonego miejsca.
5. Wykonawca dokona monta¿u, instalacji, uruchomienia multimediów oraz przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego w zakresie jego obs³ugi.
6. Co najmniej 2 dni przed planowan± dostaw± Wykonawca zg³osi (telefonicznie lub faksem) gotowo¶æ do dostarczenia multimediów.
7. Dostawê multimediów nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, ppo¿., aktualn± wiedz± techniczn± oraz na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie.
8. Wymagane jest, aby multimedia odpowiada³y, co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w obiektach o¶wiaty. Zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach (Dz.U.2020.1604 z dnia 2020.09.17) § 9 ust.3 „Szko³y i placówki nabywaj± wyposa¿enie posiadaj±ce odpowiednie atesty lub certyfikaty”. Wyposa¿enie to powinno posiadaæ certyfikaty zgodno¶ci z odpowiednimi normami uwzglêdniaj±cymi wymagania ergonomii i bezpieczeñstwa. W¶ród wyrobów, które s± objête wymogiem posiadania certyfikatu znajduj± siê: meble szkolne i przedszkolne – krzes³a, ³awki, stoliki, biurka a tak¿e rega³y, szafy itp. – przeznaczone do wszystkich pomieszczeñ dydaktycznych u¿ytkowanych przez dzieci i m³odzie¿ oraz pomoce dydaktyczne. Multimedia musz± posiadaæ certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm± - PN-EN 1729-1 oraz PN-EN 1729-2. Musz± byæ fabrycznie nowe. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego – Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu dokument – odpowiednio certyfikat lub atest w stosunku do wskazanych materia³ów, potwierdzaj±cy, ¿e zastosowany wyrób lub element spe³nia okre¶lone wymagania.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ z tytu³u uszkodzenia lub utraty multimediów, a¿ do chwili potwierdzenia odbioru przez osoby wskazane w §12 umowy.
10. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu minimum 24 miesiêcznej gwarancji i rêkojmi (o ile w opisie szczegó³owym nie zaznaczono inaczej) multimedia licz±c od dnia odbioru. Bieg terminu gwarancji i rêkojmi rozpoczyna siê w dniu dokonania przez Zamawiaj±cego odbioru bez zastrze¿eñ.
11. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej wystêpuj± odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjêtym przez polskie prawodawstwo. Wszêdzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, przy opisie zastosowanych materia³ów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje siê, ¿e mog± byæ zastosowane materia³y równowa¿ne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przyk³adowy i u¿yty jest w celu okre¶lenia standardów jako¶ciowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materia³ów. W przypadku, gdy powo³ywane normy i przepisy s± pañstwowe lub odnosz± siê do konkretnego kraju lub regionu, mog± byæ równie¿ stosowane inne odpowiednie normy zapewniaj±ce równy lub wy¿szy poziom wykonania ni¿ powo³ane normy lub przepisy.
Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisanym.
12. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Równowa¿no¶æ pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególno¶ci zapewniæ uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SIWZ. Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na dokumentacjê przetargow± wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji.
13. Zamawiaj±cy - bior±c pod uwagê zindywidualizowane potrzeby zrekrutowanych uczniów z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci uczestnicz±cych w projekcie „M³odzi interaktywni Orzeszanie”- nie wymaga dodatkowego dostosowania zamawianych multimediów do potrzeb osób niepe³nosprawnych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w za³±czniku nr 1 i 2 do SIWZ.
2.Podwykonawcy:
1). Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
2). Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
3). Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
3. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracê: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiaj±cy nie okre¶la czynno¶ci, przy realizacji, których wymagane jest od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osoby/osób na podstawie umowy o pracê. Wymóg ten dotyczy postêpowañ, których przedmiotem zamówienia s± us³ugi lub roboty budowalne. Nie dotyczy przedmiotowego zamówienia w zakresie dostaw.
II.5) G³ówny kod CPV: 30.23.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: max. do 30 dni kalendarzowych od dnia nastêpnego po dniu z zawarcia umowy.
Rozpoczêcie realizacji dostaw ustalane bêdzie indywidualnie z wybranym Wykonawc±.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IV pkt 7 i 8 SIWZ – je¿eli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowi±zany do przekazania zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
4. Formularz Ofertowy (za³±cznik nr 2) sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego odpowiedni za³±czniki do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin realizacji dostawy: | 30,00 |
Aspekty spo³eczne: | 10,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem ust. 2.
2. W zwi±zku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ (Dz.U. z 2019 roku, poz.1843 z pó¼niejszymi zmianami) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
• konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy,
• gdy zmiana postanowieñ umownych jest korzystna dla Zamawiaj±cego,
• w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na wspó³finansowanie zamówienia na dostawê.
• w przypadku wyst±pienia „si³y wy¿szej”. „Si³a wy¿sza” oznacza wydarzenie zewnêtrzne, nieprzewidywalne i poza kontrol± stron niniejszej umowy, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu,
• w przypadku zmiany stanu prawnego, który bêdzie wnosi³ nowe wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy,
• zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeñ losowych lub innych okoliczno¶ci.
• aktualnej sytuacji epidemicznej zwi±zanej z wyst±pieniem COVID-19 maj±cej wp³yw na nale¿yte wykonanie umowy, zmiany bêd± mo¿liwe do wprowadzenia zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym: 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Orzesze z siedzib± w Orzeszu, ul. ¦w. Wawrzyñca 21, e-mail: um@orzesze.pl.
2. W Urzêdzie Miejskim Orzesze zosta³ powo³any Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ telefonuj±c pod numer: 784-690-446 w godzinach pracy UM Orzesze, b±d¼ pisz±c na adres mailowy: iod@orzesze.pl.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu dope³nienia obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± te podmioty, którym mamy obowi±zek przekazywania danych na gruncie obowi±zuj±cych przepisów prawa b±d¼ wynikaj±cy z zawartych umów.
5. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani organizacji miêdzynarodowych.
6. Pañstwa dane osobowe bêd± przez UM Orzesze przetwarzane przez okres okre¶lony w przepisach dot. obowi±zku archiwizowania dokumentacji.
7. Maj± Pañstwo prawo:
a) do dostêpu do swoich danych osobowych - Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pañstwa wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania dostêpu do danych, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
b) do poprawiania swoich danych osobowych,
c) prawo do ¿±dania od UM Orzesze ograniczenia przetwarzania danych - wyst±pienie z tym ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Je¿eli uznaj± Pañstwo, ¿e dane osobowe bêd± przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, maj± Pañstwo prawo wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie przez Pañstwa danych wynika z obowi±zku narzuconego w przepisach prawa i jest niezbêdne do jego realizacji.
10. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.
2. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu w ramach prowadzonego postêpowania i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W tym celu Zamawiaj±cy wymaga³ bêdzie z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z tre¶ci± ujêt± w druku oferty.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Przebudowa odcinka ul. Wis³awy Szymborskiej w Orzeszu-Zazdro¶ci
- Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego przy Miejskim ¯³obku w Orzeszu w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025
wiêcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposa¿enia do projektu pn. "Adaptacja starego przedszkola na bibliotekê"
- "Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek i niszczarek, serwera, plotera i skanera".
- Zakup i dostawa sprzêtu do O¶rodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Bydgoszczy
- "Dostawa sprzêtu, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do klubu dzieciêcego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do 3 lat "Aktywny Maluch" 2022-2029 ".
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz zabawek dla Przedszkola Publicznego nr 1 we W³adys³awowie oraz ¯³obka Samorz±dowego nr 1 we W³adys³awowie
- Dostawa elementów sieci LAN i WiFi oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: Sprzêt zwi±zany z komputerami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.