Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Ogłoszenie nr 770324-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2021 roku w podziale na następujące części/zadania: Część I - obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Bytów - usługi samochodem ciężarowym samowyładowczym, samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką, koparką obrotową i podnośnikiem koszowym. Część II - obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Chojnice - usługi samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką i podnośnikiem koszowym. Część III - obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Gdańsk: Zadanie 1 - usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką; Zadanie 2- usługi samochodem ciężarowym i koparko-ładowarką na terenie BM Stegna. Część IV- obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Kartuzy: Zadanie 1 - usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką; Zadanie 2- usługi podnośnikiem koszowym. Część V- obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Lębork - usługi samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką i podnośnikiem koszowym. Część VI - obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Sztum - usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (058) 3202025
faks: 583 202 025
e-mail: agaicki@zdwgdansk.pl
www: www.zdw-gdansk.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zdw-gdansk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zdw-gdansk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej (papierowej)
Adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11 A, 80-778 Gdańsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 112/DZS/2020/PN/WZTiA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług sprzętowo-transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2021 roku, w podziale na następujące części/zadania
Część I – obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Bytów - usługi samochodem ciężarowym samowyładowczym, samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką, koparką obrotową i podnośnikiem koszowym.
Część II – obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Chojnice - usługi samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką i podnośnikiem koszowym.
Część III – obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Gdańsk:
Zadanie 1 - usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką;
Zadanie 2- usługi samochodem ciężarowym i koparko-ładowarką na terenie BM Stegna.
Część IV− obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Kartuzy:
Zadanie 1 - usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką;
Zadanie 2- usługi podnośnikiem koszowym.
Część V− obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Lębork - usługi samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką i podnośnikiem koszowym.
Część VI − obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Sztum - usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z ww. części i zadań przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 60.18.20.00
Dodatkowe kody CPV:
60.18.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości:
- część I - 100% wartości zamówienia podstawowego;
- część II - 50% wartości zamówienia podstawowego;
- część III zadanie 1 - 100% wartości zamówienia podstawowego;
- część III zadanie 2 - 100% wartości zamówienia podstawowego;
- część IV zadanie 1 - 100% wartości zamówienia podstawowego;
- część IV zadanie 2 - 100% wartości zamówienia podstawowego;
- część V - 50% wartości zamówienia podstawowego;
- część VI - 50% wartości zamówienia podstawowego.
Zakres zamówienia podobnego obejmuje świadczenie usług sprzętowo-transportowych.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w pkt. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
1)Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,
2)Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt. 67 ust. 1 pkt 6 w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.
3)W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4)Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia (inne niż określone w pkt. 3)),o którym mowa w pkt. 67 ust. 1 pkt 6 będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
Część I - od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2021r.
Część II, Część III zadanie 1, Część III zadanie 2, Część IV zadanie 1, Część IV zadanie 2, Część V - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r.
Część VI - od dnia zawarcia umowy do dnia 10.12.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony;
3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia;
4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w załączniku nr 2 Rozdziału II SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
a) część 2 - 1 910,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset dziesięć 00/100),
b) część 6 - 1 170,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt 00/100),
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
w Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234;
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
3. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w innej formie niż pieniądz beneficjentem gwarancji/poręczenia jest Województwo Pomorskie – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku.
4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta, oświadczenia i dokumenty powinny być sporządzone w formie pisemnej, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność treści.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 112/DZS/2020/PN/WZTiA. Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszelkich kontaktach z Zamawiającym.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11a, 80-778 Gdańsk, email: sekretariat@zdwgdansk.pl.
Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@zdwgdansk.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Świadczenie usług sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2021 roku w podziale na części/zadania”(znak sprawy: 112/DZS/2020/PN/WZTiA), prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub 25 lat w przypadku realizacji programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz z innych źródeł zagranicznych.
Ma Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Część 1:Rejon Dróg w Bytowie-usługi samochodem ciężarowym samowyładowczym, samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką, koparką obrotową i podnośnikiem koszowym.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych samochodem ciężarowym samowyładowczym, samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką, koparką obrotową i podnośnikiem koszowym z przeznaczeniem do wykorzystania przy robotach prowadzonych siłami własnymi w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Rejon Dróg w Bytowie w ramach bieżącego utrzymania dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60182000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2021 r.
Nazwa: Część 2:Rejon Dróg w Chojnicach-usługi samochodem ciężarowym z HDS, koparko - ładowarką i podnośnikiem koszowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych samochodem ciężarowym z HDS oraz koparko-ładowarką i podnośnikiem koszowym z przeznaczeniem do wykorzystania przy robotach prowadzonych siłami własnymi w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Rejon Dróg w Chojnicach w ramach bieżącego utrzymania dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60182000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r.
Nazwa: Część 3 zadanie 1:Rejon Dróg w Gdańsku-usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych samochodem ciężarowym z HDS oraz koparko-ładowarką z przeznaczeniem do wykorzystania przy robotach prowadzonych siłami własnymi w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Rejon Dróg w Gdańsku w ramach bieżącego utrzymania dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60182000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r.
Nazwa: Część 3 zadanie 2:Rejon Dróg w Gdańsku-usługi samochodem ciężarowym i koparko-ładowarką na terenie BM Stegna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych samochodem ciężarowym oraz koparko-ładowarką z przeznaczeniem do wykorzystania przy robotach prowadzonych siłami własnymi w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Rejon Dróg w Gdańsku BM Stegna w ramach bieżącego utrzymania dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60180000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.
Nazwa: Część 4 zadanie1:Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach-usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych samochodem ciężarowym z HDS oraz koparko-ładowarką z przeznaczeniem do wykorzystania przy robotach prowadzonych siłami własnymi w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Rejon Dróg w Kartuzach w ramach bieżącego utrzymania dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60182000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.
Nazwa: Część 4 zadanie 2:Rejon Dróg w Kartuzach-usługi podnośnikiem koszowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych podnośnikiem koszowym z przeznaczeniem do wykorzystania przy robotach prowadzonych siłami własnymi w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Rejon Dróg w Kartuzach w ramach bieżącego utrzymania dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60182000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.
Nazwa: Część 5:Rejon Dróg w Lęborku-usługi samochodem ciężarowym z HDS, koparko - ładowarką i podnośnikiem koszowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką i podnośnikiem koszowym z przeznaczeniem do wykorzystania przy robotach prowadzonych siłami własnymi w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Rejon Dróg w Lęborku w ramach bieżącego utrzymania dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60182000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.
Nazwa: Część 6:Rejon Dróg w Sztumie-usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko - ładowarką
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką z przeznaczeniem do wykorzystania przy robotach prowadzonych siłami własnymi w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Rejon Dróg w Sztumie w ramach bieżącego utrzymania dróg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60182000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od daty podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





