Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Ogłoszenie nr 770285-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Przebudowa dróg osiedlowych w Karbowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 564 941 612
faks: 564 941 640
e-mail: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
www: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.brodnica.ug.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.brodnica.ug.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Urząd Gminy Brodnica, ul. Mazurska 13, 87-300 Brodnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PPOŚI.271.10.2020.JK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych nr 080566C – ul. Liliowa o długości 121 m, nr 080568C – ul. Goździkowa o długości 152 m, nr 080569C – ul. Frezjowa o długości 228 m, nr 080558C – ul. Konwaliowa o długości 187 m, nr 080559C – ul. Bratkowa o długości 156 m oraz nr 080565C – ul. Chryzantemowa o długości 185 m w Karbowie.
2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na dwie następujące części:
1) Cześć I – Przebudowa dróg gminnych – ulic Liliowej, Goździkowej i Frezjowej w Karbowie,
2) Cześć II – Przebudowa dróg gminnych – ulic Konwaliowej, Bratkowej i Chryzantemowej w Karbowie.
3. Część I zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
1) Branża sanitarna – sieć kanalizacji deszczowej w ul. Liliowej, Goździkowej, Frezjowej i Północnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci w ul. Żmijewskiej, złożona z następujących elementów:
a) Kanalizacja deszczowa o średnicy 200, 300, 400 i 800 mm o łącznej długości 1.507,7 m,
b) Studnie rewizyjne żelbetowe Ø1000 mm, Ø1200 mm, Ø1500 mm z włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym D400 (w wybranych miejscach z osadnikiem) – 38 szt.,
c) Studnie wpustowe betonowe Ø500 mm z wpustem deszczowym, żeliwnym, kołnierzowym 600x400 D400 z osadnikiem – 39 szt.,
d) Odtworzenie nawierzchni dróg.
2) Branża drogowa:
a) Jezdnia o szerokości 5,5 m z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z betonu Rm=6,0-9,0 MPa o grubości 20 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm,
b) Zjazdy do posesji z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z betonu Rm=6,0-9,0 MPa o grubości 20 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm.
c) Ograniczenie jezdni i zjazdów krawężnikami i opornikami betonowymi, ustawionymi na ławie z betonu C12/15 35x35 cm i podsypce cementowo piaskowej o grubości 5 cm.
d) Pobocza o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego.
e) Oznakowanie pionowe.
f) Wysiew trawy.
4. Wykonawca własnym staraniem i kosztem dokonuje wszelkich formalności związanych z prowadzeniem prac w pasach drogowych (czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego).
5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania uzgodnień dokumentacji projektowej, zabezpieczenia terenu budowy, zapewnienia dostępności do posesji dla mieszkańców, służb ratowniczych i firmy odbierającej odpady komunalne z uwzględnieniem ewentualnych innych prac budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego w tym samym rejonie. O czasowych przerwach w dostępności o jakiej mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest poinformować mieszkańców i zamawiającego z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem.
6. Część II zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
1) Branża sanitarna – sieć kanalizacji deszczowej w ul. Konwaliowej, Bratkowej, Chryzantemowej i Północnej wraz z włączeniem do sieci projektowanej dla części I zamówienia, złożona z następujących elementów:
a) Kanalizacja deszczowa o średnicy 200, 300, 500 i 600 mm o łącznej długości 607,5 m,
b) Studnie rewizyjne żelbetowe Ø1000 mm, Ø1200 mm, Ø1500 mm z włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym D400 (w wybranych miejscach z osadnikiem) – 21 szt.,
c) Studnie wpustowe betonowe Ø500 mm z wpustem deszczowym, żeliwnym, kołnierzowym 600x400 D400 z osadnikiem – 25 szt.,
d) Odtworzenie nawierzchni dróg.
2) Branża drogowa:
a) Jezdnia o szerokości 5,5 m z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z betonu Rm=6,0-9,0 MPa o grubości 20 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm,
b) Zjazdy do posesji z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z betonu Rm=6,0-9,0 MPa o grubości 20 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm.
c) Ograniczenie jezdni i zjazdów krawężnikami i opornikami betonowymi, ustawionymi na ławie z betonu C12/15 35x35 cm i podsypce cementowo piaskowej o grubości 5 cm.
d) Pobocza o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego.
e) Oznakowanie pionowe.
f) Wysiew trawy.
7. Wykonawca własnym staraniem i kosztem dokonuje wszelkich formalności związanych z prowadzeniem prac w pasach drogowych (czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego).
8. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania uzgodnień dokumentacji projektowej, zabezpieczenia terenu budowy, zapewnienia dostępności do posesji dla mieszkańców, służb ratowniczych i firmy odbierającej odpady komunalne z uwzględnieniem ewentualnych innych prac budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego w tym samym rejonie. O czasowych przerwach w dostępności o jakiej mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest poinformować mieszkańców i zamawiającego z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 10 - 13 do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 – przebudowa ul. Fiołkowej w Karbowie o długości około 160 m poprzez wykonanie jezdni z kostki brukowej o szerokości 5,5 m wraz ze zjazdami na podbudowie jak dla zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy cz. I zamówienia w przypadku dysponowania przez Zamawiającego środkami finansowymi przy zastosowaniu cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego dla zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Wskazana data zakończenia, tj. 30.09.2021 dotyczy części I i II zamówienia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Dla części I zamówienia wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 800.000,00 PLN. 2. Dla części II zamówienia wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 800.000,00 PLN. 3. W przypadku składania oferty na wszystkie części Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę stanowiąca co najmniej sumę kwot określonych dla poszczególnych części. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą kwotę dla danej części zamówienia
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) dla części I zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał utwardzenie terenu kostką brukową o powierzchni co najmniej 2.500 m2 oraz kanalizację deszczową o długości co najmniej 1.000 m, przy czym wskazany zakres robót objęty był maksymalnie dwoma robotami budowlanymi wykonanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończonymi,
b) dla części II zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał utwardzenie terenu kostką brukową o powierzchni co najmniej 3.000 m2 oraz kanalizację deszczową o długości co najmniej 400 m, przy czym wskazany zakres robót objęty był maksymalnie dwoma robotami budowlanymi wykonanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończonymi
c) dla części I i II zamówienia dysponuje osobami, które będą pełniły następujące funkcje i które posiadają następujące uprawnienia budowlane: kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, przy czym zamawiającymi dopuszcza uprawnienia równoważne w danej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane oraz uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej;
d) w przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia Zamawiający dopuszcza dysponowanie jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz dysponowanie jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w danej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: 1) w przypadku określonym w pkt 1 lit a)-b) warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wykonał wymagane roboty budowlane lub takie roboty wykonali łącznie, 2) w przypadkach określonych w pkt 1 c) – d) warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców (podwykonawców, podmiotów) będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane lub takimi osobami będą dysponować łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w SIWZ. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ), 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium:
1) Dla części I zamówienia w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy, 00/100),
2) Dla części II zamówienia w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100).
2. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części.
3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. „Przebudowa dróg osiedlowych w Karbowie” – cz. I lub cz. II.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ,
b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ,
c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie terminu wykonania zamówienia, gdy wystąpią następujące okoliczności: a) niekorzystne warunki atmosferyczne, trwające dłużej niż 10 dni, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlanych z powodu technologii realizowania prac, określonej normami i innymi przepisami technicznymi, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem w dziennik budowy lub protokołem, b) natrafianie na niewypały i niewybuchy, c) natrafienie na wykopaliska archeologiczne, d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym nieterminowe przekazanie terenu (placu) budowy, wstrzymanie robót przez Zamawiającego powyżej 2 tygodni, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji remontu, e) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym: brak wydania decyzji lub innego dokumentu w terminie ustawowym lub 30 dni od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie stosownego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, mimo, iż wystąpienie Wykonawcy spełniało wszystkie warunki formalne, wydanie decyzji administracyjnej zmieniającej decyzję, na podstawie której realizowany jest przedmiot umowy, odmowa wydania przez właściwy organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy. f) przyczyny niezależne od działania Stron, których nie można uniknąć, ani im zapobiec, w szczególności: protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, wystąpiły kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi pracami, których nie sposób uniknąć, a ich wystąpienie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, wystąpiły środki ochrony prawnej wg ustawy Prawo zamówień publicznych, g) działanie siły wyższej. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 2, termin wykonania zamówienia ulega wydłużeniu o czas ich trwania
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Przebudowa dróg gminnych – ulic Liliowej, Goździkowej i Frezjowej w Karbowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Część I zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
1) Branża sanitarna – sieć kanalizacji deszczowej w ul. Liliowej, Goździkowej, Frezjowej i Północnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci w ul. Żmijewskiej, złożona z następujących elementów:
a) Kanalizacja deszczowa o średnicy 200, 300, 400 i 800 mm o łącznej długości 1.507,7 m,
b) Studnie rewizyjne żelbetowe Ø1000 mm, Ø1200 mm, Ø1500 mm z włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym D400 (w wybranych miejscach z osadnikiem) – 38 szt.,
c) Studnie wpustowe betonowe Ø500 mm z wpustem deszczowym, żeliwnym, kołnierzowym 600x400 D400 z osadnikiem – 39 szt.,
d) Odtworzenie nawierzchni dróg.
2) Branża drogowa:
a) Jezdnia o szerokości 5,5 m z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z betonu Rm=6,0-9,0 MPa o grubości 20 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm,
b) Zjazdy do posesji z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z betonu Rm=6,0-9,0 MPa o grubości 20 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm.
c) Ograniczenie jezdni i zjazdów krawężnikami i opornikami betonowymi, ustawionymi na ławie z betonu C12/15 35x35 cm i podsypce cementowo piaskowej o grubości 5 cm.
d) Pobocza o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego.
e) Oznakowanie pionowe.
f) Wysiew trawy.
2. Wykonawca własnym staraniem i kosztem dokonuje wszelkich formalności związanych z prowadzeniem prac w pasach drogowych (czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego).
3. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania uzgodnień dokumentacji projektowej, zabezpieczenia terenu budowy, zapewnienia dostępności do posesji dla mieszkańców, służb ratowniczych i firmy odbierającej odpady komunalne z uwzględnieniem ewentualnych innych prac budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego w tym samym rejonie. O czasowych przerwach w dostępności o jakiej mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest poinformować mieszkańców i zamawiającego z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| okres gwarancji: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
Nazwa: Przebudowa dróg gminnych – ulic Konwaliowej, Bratkowej i Chryzantemowej w Karbowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Część II zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
1) Branża sanitarna – sieć kanalizacji deszczowej w ul. Konwaliowej, Bratkowej, Chryzantemowej i Północnej wraz z włączeniem do sieci projektowanej dla części I zamówienia, złożona z następujących elementów:
a) Kanalizacja deszczowa o średnicy 200, 300, 500 i 600 mm o łącznej długości 607,5 m,
b) Studnie rewizyjne żelbetowe Ø1000 mm, Ø1200 mm, Ø1500 mm z włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym D400 (w wybranych miejscach z osadnikiem) – 21 szt.,
c) Studnie wpustowe betonowe Ø500 mm z wpustem deszczowym, żeliwnym, kołnierzowym 600x400 D400 z osadnikiem – 25 szt.,
d) Odtworzenie nawierzchni dróg.
2) Branża drogowa:
a) Jezdnia o szerokości 5,5 m z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z betonu Rm=6,0-9,0 MPa o grubości 20 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm,
b) Zjazdy do posesji z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z betonu Rm=6,0-9,0 MPa o grubości 20 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm.
c) Ograniczenie jezdni i zjazdów krawężnikami i opornikami betonowymi, ustawionymi na ławie z betonu C12/15 35x35 cm i podsypce cementowo piaskowej o grubości 5 cm.
d) Pobocza o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego.
e) Oznakowanie pionowe.
f) Wysiew trawy.
2. Wykonawca własnym staraniem i kosztem dokonuje wszelkich formalności związanych z prowadzeniem prac w pasach drogowych (czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego).
3. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania uzgodnień dokumentacji projektowej, zabezpieczenia terenu budowy, zapewnienia dostępności do posesji dla mieszkańców, służb ratowniczych i firmy odbierającej odpady komunalne z uwzględnieniem ewentualnych innych prac budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego w tym samym rejonie. O czasowych przerwach w dostępności o jakiej mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest poinformować mieszkańców i zamawiającego z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| okres gwarancji: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Usługa opracowania PFU dla zad. inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynków edukacyjnych w Powiecie Brodnickim
- Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2026
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i modernizacją nawierzchni - ulica Zielona w Koźminie Wielkopolskim
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





