eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa dróg na terenie Powiatu Krotoszyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-18

Krotoszyn: Przebudowa dróg na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
Numer ogłoszenia: 77002 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Powiatu Krotoszyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje:Zadanie częściowe nr 1 : Zakończenie przebudowy drogi w miejscowości Rębiechów ; Zadanie częściowe nr 2 : Kontynuacja przebudowy drogi Bożacin -Lutogniew w miejscowości Bożacin ;Zadanie częściowe nr: 3 Kontynuacja przebudowy drogi Gościejew-Skałów ;Zadanie częściowe nr 4: Przebudowa dróg na terenie gminy Zduny w miejscowości Baszków ;Zadanie częściowe nr 5: Przebudowa drogi w miejscowości Grębów. Zadanie częściowe nr 1 : dokończenie przebudowy drogi na długości 190,00 mb , i szerokości 6,00 mb ; roboty krawężnikowe na długości 239,00 mb ; wjazdy do posesji na powierzchni 42,50 m2 ; roboty chodnikowe na powierzchni 260,75 m2 ; odwodnienie drogi - przykanaliki na długości 42,00 mb ; studzienki ściekowe uliczne o średnicy 500 mm -szt. 5 ; ścieki uliczne z kostki betonowej 2 rzędy 20x10x10 na płask - 202,00 mb ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowa o grubości 6 cm (warstwa wiażąca) - 1307,66 m2 ; nawierzchni bitumiczna (warstwa scieralna) grubości 5 cm - 1293,30 m2 ; oczyszczenie rowów przydroznych na długości 154,00 mb ; Zadanie częściowe nr 2: kontynuacja przebudowy drogi na długości 195 mb i szerokości 5,60 mb; roboty krawężnikowe na długości 390,00mb , przykanaliki z rur PCV na długości 27,00 mb ; studzienki ściekowe uliczne typu ciężkiego o średnicy 500 mm - szt. 6 ; ściek uliczny z kostki betonowej 2 rzędy 20x10x10 na płask - 390,00 mb ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowa o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) - 1092,00 m2 ; nawierzchnia bitumiczna(warstwa ścieralna) grubości 5 cm - 1092,00 m2 ; wjazdy do posesji na powierzchni 10,00 m2 ; Zadanie częściowe nr 3: kontynuacja przebudowy drogi na długości 275,00 mb i szerokości 5,50 mb ; poszerzenie drogi na powierzchni 495,00 m2 ; wykonanie podbudowy na powierzchni 495,00 m2 ; warstwa wyrównawcza w ilości 118,56 t ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowa o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) w ilości 231,00 t ; nawierzchnia bitumiczna(warstwa ścieralna) grubości 5 cm na powierzchni 1512,50 m2 ; Zadanie częściowe nr 4 : przebudowa drogi w Baszkowie na długości 497,00 mb i szerokości od 5,50 mb do 6,00 mb ; roboty krawężnikowe na długości 634 mb ; studzienki ściekowe uliczne typu ciężkiego o średnicy 500 mm - szt. 12 ; przykanaliki z rur PCV o długości 30,00 mb , kolektor kanalizacyjny z rur karbowanych z polietylenu o średnicy 400 mm na długości 460,00 mb ; studnie rewizyjne z rur żelbetowych o średnicy 1000 mm z włazem typu ciężkiego w ilości 10,00 szt. ; obrzeża betonowe na długości 797,40 mb ; chodniki z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm ( szara) w ilości 762,0 m2 ; wjazdy do posesji z kostki betonowej typu polbruk grub. 8 cm (czerwona) w ilości 389,00 m2; Zadanie częściowe nr 5:kontynuacja przebudowy drogi na długości 110,00 mb i szerokości od 5,50 mb do 6,00 mb ;ustawienie krawężnika na długości 166,00 mb ; ściek uliczny z kostki betonowej 2 rzędy szerokości 20 cm na długości 166,00 mb ;nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 6 cm (warstwa wiażąca) - 626,80 m2 ; nawierzchnia bitumiczna 9 warstwa scieralna) grubości 5 cm - 626,80 m2 ; studnie rewizyjne z kregów żelbetonowych o średnicy 1500 mm z włazem typu cieżkiego D-400 - 3,00 szt ; przykanaliki z rur PCV o średnicy 200 mm - 24,00 mb ; kanały z rur karbowanych kanalizacyjnych z politylenu o średnicy 600 mm - 77,90 mb ; wjazdy do posesji z kostki brukowej grubości 8 cm - 49,00 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 34.95.33.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta częściowa musi być zabezpieczona wadium i tak dla : Zadanie częściowe nr 1: w wysokości : 6.557,00 zł ; Zadanie częściowe nr 2: w wysokości 3.279,00 zł ; Zadanie częściowe nr 3 : w wysokości 4.098,00 zł ; Zadanie częściowe nr 4: w wysokości 6.557,00 zł ; Zadanie częściowe nr 5: w wysokości 4.098,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony,jeżeli wykonawca wykaże ,że w okresie ostarnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał przynajmniej 3 zadania dotyczące budowy lub przebudowy ulic ,dróg o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto każde.Każde z zadań należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi,że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadamin sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów o ktróych mowa w pkt IX siwz przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże ,że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował minimum żądanego sprzętu przez Zamawiającego takiego jak:1. walec drogowy wibracyjny szt. 1 ; 2.równiarka samojezdna szt. 1; 3.samochód cięż.samowyładowczy>8 t-szt 2 ; 4 płyta wibracyjna typu lekkiego szt.1 ;5.płyta wibracyjna typu ciężkiego szt.1 ;6.stopa wibracyjna szt.1 ;7.piła spalinowa do cięcia betonu i asfaltu szt. 1 ; 8.koparka podsiębierna o poj. łyżki>0,25 m3 szt. 1 ; 9.młot pneumatyczny - szt.1 ; 10.niwelator szt. 1 ; 11.teodolit szt. 1 ; 12.wytwórnia mas bitumicznych o wydajności pozwalającej na nieprzerwaną pracę układarki przy warstwie ścieralnej szt.1 ; 13. układarka mas bitumicznych szt.1; 14.transport samochodowy przystosowany do przewozu masy bitumicznej w ilości zależnej od odległości,tak aby zachować ciągłość robót ; 15.skarpiarka szt. 1 ;16.szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni szt. 1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów o ktróych mowa w pkt IX siwz przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże ,że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia Kierownik budowy branży drogowej/inżynier lub technik budownictwa drogowego do kierowania robotami drogowymi . Wykaże także minimum pozostałego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia takiego jak: 1.bitumiarze -4 osoby ;2.operator układarki -1 osoba ; 3.operator walca statycznego -1 osoba ;4. operator walca wibracyjnego-1 osoba ;5.operator równiarki -1 osoba ;6.operator koparki- 1 osoba ;7.brukarze (dot. tylko zadania częściowego nr 1 ,2 ,4 ,5 w którym występują roboty brukarskie) -4 osoby ;8.robotnicy niewykwalifikowani (wg potrzeb) -4 osoby Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów o ktróych mowa w pkt IX siwz przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony,jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przyapadku złożenia oferty przez podmioty wystepujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt IX siwz składa każdy z podmiotów oddzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. w przypadku: a) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót ( np.klęski żywiołowe, strajki); b) wystąpienia nieprzewidzianych robót mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w robót; c) wystąpienie rozbieżności między dokumentacją projektową, a stanem rzeczywistym w terenie, powodujących konieczność wstrzymania robót potwierdzoną przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy; d) wystąpienie ewentualnych robót zamiennych lub nie wykonanych Zamawiający dokona zmiany wartości umowy wg wskaźników podstawowego kosztorysu umownego; e)zmiany kluczowego personelu zamawiającego lub wykonawcy, w tym zmiana kierownika robót- spełniającego wymagania zawarte w siwz / po uzgodnieniu z Zamawiającym/; f)gdy zmiany będą korzystne dla zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym; g) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzoną przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia o ilość dni w których te warunki wystąpią. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku,jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają,że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ul. Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ;ul. Transportowa 1 ,63-700 Krotoszyn pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 : Zakończenie przebudowy drogi w miejscowości Rębiechów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 : dokończenie przebudowy drogi na długości 190,00 mb , i szerokości 6,00 mb ; roboty krawężnikowe na długości 239,00 mb ; wjazdy do posesji na powierzchni 42,50 m2 ; roboty chodnikowe na powierzchni 260,75 m2 ; odwodnienie drogi - przykanaliki na długości 42,00 mb ; studzienki ściekowe uliczne o średnicy 500 mm -szt. 5 ; ścieki uliczne z kostki betonowej 2 rzędy 20x10x10 na płask - 202,00 mb ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowa o grubości 6 cm (warstwa wiażąca) - 1307,66 m2 ; nawierzchni bitumiczna (warstwa scieralna) grubości 5 cm - 1293,30 m2 ; oczyszczenie rowów przydroznych na długości 154,00 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 34.95.33.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 : Kontynuacja przebudowy drogi Bożacin -Lutogniew w miejscowości Bożacin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 2: kontynuacja przebudowy drogi na długości 195 mb i szerokości 5,60 mb; roboty krawężnikowe na długości 390, 00mb , przykanaliki z rur PCV na długości 27,00 mb ; studzienki ściekowe uliczne typu ciężkiego o średnicy 500 mm - szt. 6 ; ściek uliczny z kostki betonowej 2 rzędy 20x10x10 na płask - 390,00 mb ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowa o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) - 1092,00 m2 ; nawierzchnia bitumiczna(warstwa ścieralna) grubości 5 cm - 1092,00 m2 ; wjazdy do posesji na powierzchni 10,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 34.95.33.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr: 3 Kontynuacja przebudowy drogi Gościejew-Skałów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kontynuacja przebudowy drogi na długości 275,00 mb i szerokości 5,50 mb ; poszerzenie drogi na powierzchni 495,00 m2 ; wykonanie podbudowy na powierzchni 495,00 m2 ; warstwa wyrównawcza w ilości 118,56 t ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowa o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) w ilości 231,00 t ; nawierzchnia bitumiczna(warstwa ścieralna) grubości 5 cm na powierzchni 1512,50 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 34.95.33.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4: Przebudowa dróg na terenie gminy Zduny w miejscowości Baszków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa drogi w Baszkowie na długości 497,00 mb i szerokości od 5,50 mb do 6,00 mb ; roboty krawężnikowe na długości 634 mb ; studzienki ściekowe uliczne typu ciężkiego o średnicy 500 mm - szt. 12 ; przykanaliki z rur PCV o długości 30,00 mb , kolektor kanalizacyjny z rur karbowanych z polietylenu o średnicy 400 mm na długości 460,00 mb ; studnie rewizyjne z rur żelbetowych o średnicy 1000 mm z włazem typu ciężkiego w ilości 10,00 szt. ; obrzeża betonowe na długości 797,40 mb ; chodniki z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm ( szara) w ilości 762,0 m2 ; wjazdy do posesji z kostki betonowej typu polbruk grub. 8 cm (czerwona) w ilości 389,00 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 34.95.33.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5: Przebudowa drogi w miejscowości Grębów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kontynuacja przebudowy drogi na długości 110,00 mb i szerokości od 5,50 mb do 6,00 mb ;ustawienie krawężnika na długości 166,00 mb ; ściek uliczny z kostki betonowej 2 rzędy szerokości 20 cm na długości 166,00 mb ;nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 6 cm (warstwa wiażąca) - 626,80 m2 ; nawierzchnia bitumiczna 9 warstwa scieralna) grubości 5 cm - 626,80 m2 ; studnie rewizyjne z kregów żelbetonowych o średnicy 1500 mm z włazem typu cieżkiego D-400 - 3,00 szt ; przykanaliki z rur PCV o średnicy 200 mm - 24,00 mb ; kanały z rur karbowanych kanalizacyjnych z politylenu o średnicy 600 mm - 77,90 mb ; wjazdy do posesji z kostki brukowej grubości 8 cm - 49,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 34.95.33.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.