Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Ogłoszenie nr 769711-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Usługa odbioru, transport i unieszkodliwianie odpadów z SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 943 471 670,
faks: 943 411 697
e-mail: poliklinika@pro.onet.pl,
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.poliklinika.koszalin.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.poliklinika.koszalin.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: M-2373-21/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest:
- Zadanie nr 1 - Usługa odbioru, transportu i przekazania do zagospodarowania lub unieszkodliwiania niesegregowanych (zmieszanych) i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z placówki Zamawiającego w Koszalin, ul. Szpitalna 2;
- Zadanie nr 2 - usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych z placówki Zamawiającego zlokalizowanej Koszalin, ul. Szpitalna 2;
- Zadanie nr 3 - usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych z placówki Zamawiającego zlokalizowanej w Połczynie Zdroju Pl. Wolności 10;
- Zadanie nr 4 - usługa odbioru i utylizacja leków z placówki w Koszalinie, ul. Szpitalna 2;
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
Dodatkowe kody CPV:
90.51.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 36
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2024
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zadanie nr 1:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj:
- Aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych wydany zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r poz. 1439) lub wpis do rejestru
o którym mowa w art.49 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r. (tj. Dz.U. 2020 poz. 797);
- Wpis do rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych o produktach
i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o której mowa w ustawie
o odpadach w zakresie podmiotu transportującego odpady – posiada zezwolenie na transport odpadów;
- Zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub koncesję na podziemne składowanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, decyzję zatwierdzającą program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwolenie na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – na podstawie odrębnych przepisów lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt 5 ustawy o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797).
- Zawarta umowa z instalacją komunalną zapewniająca przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach na przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.
Zadanie nr 2,3,4:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
- posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem (zezwolenie na odbiór, transport, utylizację odpadów medycznych
i niebezpiecznych oraz ich składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami);
- dysponuje instalacją do unieszkodliwiania odpadów na terenie województwa zachodniopomorskiego - opcjonalnie umowa z podwykonawcą;
- posiada wpis do rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych
o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o której mowa
w ustawie o odpadach w zakresie podmiotu transportującego odpady - posiada zezwolenie na transport odpadów;
- posiada ADR na przewóz towarów i ładunków niebezpiecznych – klasa 6.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zadanie nr 1:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie roczne od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 15.000,00 zł. Okres ubezpieczenia musi obejmować minimum okres związania ofertą przez Wykonawcę. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę będzie zobowiązany do kontynuacji ubezpieczenia na w/w sumę gwarancyjną przez cały okres trwania umowy.
Zadanie nr 2,3,4:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada roczne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł. Okres ubezpieczenia musi obejmować minimum okres związania ofertą przez Wykonawcę. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę będzie zobowiązany do kontynuacji ubezpieczenia na w/w sumę gwarancyjną przez cały okres trwania umowy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zadanie nr 1:
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej 3 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia
- posiada środki transportu spełniające wymagania przewidziane przepisami dla transportu odpadów
Zadanie 2,3,4:
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej 3 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia
- posiada środki transportu spełniające wymagania przewidziane przepisami dla transportu odpadów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Tak
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena ofert brutto: | 60,00 |
| Częstotliwość mycia i dezynfekcji pojemników: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Usługa odbioru, transportu i przekazania do zagospodarowania lub unieszkodliwiania niesegregowanych (zmieszanych) i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z placówki Zamawiającego w Koszalin, ul. Szpitalna 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Usługa odbioru, transportu i przekazania do zagospodarowania lub unieszkodliwiania niesegregowanych (zmieszanych) i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z placówki Zamawiającego w Koszalin, ul. Szpitalna 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2024
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| częstotliwość mycia i dezynfekcji pojemników: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
Nazwa: usługa odbioru i unieszkodliwianie odpadów medycznych z placówki w Koszalinie (województwo zachodniopomorskie)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Usługa odbioru i unieszkodliwianie odpadów medycznych z placówki w Koszalinie (województwo zachodniopomorskie)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2024
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| certyfikat zgodności funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania: | 38,00 |
| Cena: | 60,00 |
Nazwa: usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych z placówki Zamawiającego zlokalizowanej w Połczynie Zdroju Pl. Wolności 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych z placówki Zamawiającego zlokalizowanej w Połczynie Zdroju Pl. Wolności 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2024
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| certyfikat zgodności funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
Nazwa: usługa odbioru i utylizacja leków z placówki w Koszalinie, ul. Szpitalna 2;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
usługa odbioru i utylizacja leków z placówki w Koszalinie, ul. Szpitalna 2;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2024
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| certyfikat zgodności funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz z PSZOK w Skopaniu i zimnego popiołu z wyznaczonych miejsc na terenie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





