Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Wyszków: Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. I AWP - Matejki ( Prosta) w Wyszkowie w ramach zadania pn. - Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie (ul. I AWP) od ul. Prostej do ul. Komunalnej realizowanego w ramach projektu - Ożywienie gospodarcze terenów zlokalizowanych w sąsiedztwie drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 76970 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego , al. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7420750, faks (029) 742 25 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. I AWP - Matejki ( Prosta) w Wyszkowie w ramach zadania pn. - Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie (ul. I AWP) od ul. Prostej do ul. Komunalnej realizowanego w ramach projektu - Ożywienie gospodarcze terenów zlokalizowanych w sąsiedztwie drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot opracowania projektowego Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przebudowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. I AWP z ul. Matejki ( Prostą ) w Wyszkowie w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie (ul. I AWP) od ul. Prostej do ul. Komunalnej realizowanego w ramach projektu - Ożywienie gospodarcze terenów zlokalizowanych w sąsiedztwie drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45.23.32.94 - 6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej. 2. Zakres opracowania Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera: dokumentacja budowlano -wykonawcza , przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przygotowane przez Zamawiającego. UWAGA ! Projekt elektryczny budowlano-wykonawczy zawiera rozwiązania obejmujące także wykonanie pętli detekcyjnych oraz wideo detekcji. Niniejsze zamówienie nie obejmuje tych rozwiązań. Robót z zakresu detekcji i wideo detekcji ruchu nie uwzględniono w załączonym przedmiarze robót. Ofertę należy sporządzić w oparciu o przedmiar robót. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy projektu, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty, Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów budowlanych, d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia e) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wykonania; - projektu tymczasowej organizacji ruchu, - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - geodezyjnego operatu powykonawczego, - innych prac wymienionych w specyfikacji technicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset złotych ). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie ul. Kościuszki 5 nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: Wadium przetargowe - przebudowa sygnalizacji świetlnej - ul. I AWP ul. Matejki (Prosta) w Wyszkowie. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a.upływie terminu związania ofertą, b.zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c.unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b.który został wykluczony z postępowania, c.którego oferta została odrzucona, 11.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 1.3oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.4aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 1.5aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik Nr 3 do SIWZ ), załączając uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( kierownik robót, kierownik budowy) w specjalności obejmującej przedmiot zamówienia; wraz z aktualnym zaświadczeniem poświadczającym przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 1.7 wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załączyć na własnym formularzu). Wykonawca musi spełniać następujące minimalne wymagania sprzętowe: -dźwig - 1 szt. -podnośnik - 1 szt. -koparko ładowarka - 1 szt. 1.8 wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje referencjami wykonanie co najmniej 2 robót tego rodzaju ( tj. polegających na budowie bądź przebudowie sygnalizacji świetlnej drogowej ) - załącznik Nr 5 SIWZ. 1.9polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 tys. złotych. 1.10Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Al. Róż 2, 07-200 Wyszków, pok 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Al. Róż 2, 07-200 Wyszków, pok 39.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie
- "Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Wyszków."
- "Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej na terenie gminy Wyszków."
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Wyszków w okresie 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r."
- Rozbudowa ulicy Wyszkowskiej i ulicy Przyszłość w miejscowości Natalin
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
- "Budowa oświetlenia dedykowanego wraz z poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 42 w m. Przedbórz w województwie łódzkim"
- POPRAWA BRD NA PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH NA DK ODDZIAŁU W ZIELONEJ GÓRZE Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI: CZ. I: DK32 W M. SMOLNO MAŁE; CZ. II: DK32 W M. KARGOWA (ZADANIE NR 2); CZ. III: DK27 W M. MIELNO.
- Poprawa brd na przejściu dla pieszych na DK29 w m. Drzeniów
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R2)
- Budowa sygnalizacji świetlnej w ciągu DW 120 m. Glinna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





