Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-07
Wierzchlas: Przebudowa dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 76966 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzchlas , ul. Szkolna 7, 98-324 Wierzchlas, woj. łódzkie, tel. 043 8866112, faks 043 8866113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchlas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 3 dróg gminnych w miejscowościach Kraszkowice, Mierzyce i Toporów znajdujących się na terenie Gminy Wierzchlas. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania: a) ZADANIE NR 1 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kraszkowice ul. Sportowa na działce ewidencyjnej nr 1042 o długości 321 m. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac: 1) wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni, 2) wykonanie warstwy odcinającej z piasku, 3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, 4) wykonanie dolnej warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego, 5) wykonanie górnej warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego, 6) utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, 7) utwardzenie istniejących zjazdów do posesji kruszywem łamanym, 8) roboty porządkowe. b) ZADANIE NR 2 - Przebudowa drogi gminnej Mierzyce - Parcela Północna na działce ewidencyjnej nr 402 o długości 706,5 m. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac: 1) odtworzenie osi drogi w celu wykonania robót w granicach istniejącego pasa drogowego, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm gr. 17 cm, 3) ułożenie dolnej warstwy (wiążącej) z betonu asfaltowego gr. 4 cm, 4) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, 5) utwardzenie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm gr. 10 cm, 6) uzupełnieniem kruszywem nawierzchni na istniejących skrzyżowaniach w ramach istniejącego pasa drogowego. c) ZADANIE NR 3 - Przebudowa drogi gminnej Nr 117258E w Toporowie na działce ewidencyjnej nr 391 o długości 367 m. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac: 1) odtworzenie osi drogi w celu wykonania robót w granicach istniejącego pasa drogowego, 2) rozebranie istniejącego zniszczonego i zamulonego przepustu z rur betonowych O50 o dł. 12 m w km 0+166,50, 3) wykonanie nowego przepustu z rur HDPE O50 dł. 12 m w miejscu starego przepustu w km 0+166,50 (remont), 4) wyrównanie istniej podbudowy kruszywem łamanym niesortowanym o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm gr. 17 cm, 5) ułożenie dolnej warstwy (wiążącej) z betonu asfaltowego gr. 4 cm, 6) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, 7) utwardzenie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm gr. 10 cm, 8) uzupełnienie kruszywem nawierzchni na istniejących skrzyżowaniach i zjazdach do posesji w ramach istniejącego pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącego zadania 1, 2, i 3 zawiera dokumentacja projektowa załączona do siwz-u..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie większej niż 5 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 3 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 2000 zł, słownie: dwa tysiące zł, 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 2000 zł, słownie: dwa tysiące zł, 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 2000 zł, słownie: dwa tysiące zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 300.000 PLN każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania co najmniej dwoma kierownikami robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umów w następujących przypadkach: 1. Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych. 2. Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem. 3. Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem: 3.1 Zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, 3.2 Wstrzymania robot budowlanych przez uprawniony organ, 3.3 Napotkania w trakcie budowy na niezinwentaryzowane urządzenia techniczne, 3.4 Zaistnienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4. Zmiany osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazanych w ofercie, za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchlas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wierzchlas, ul. Szkolna 7, 98-324 Wierzchlas, pokój nr 12a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wierzchlas, ul. Szkolna 7, 98-324 Wierzchlas, pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kraszkowice ul. Sportowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kraszkowice ul. Sportowa na działce ewidencyjnej nr 1042 o długości 321 m. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac: 1) wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni, 2) wykonanie warstwy odcinającej z piasku, 3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 4) wykonanie dolnej warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego, 5) wykonanie górnej warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego, 6) utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, 7) utwardzenie istniejących zjazdów do posesji kruszywem łamanym, 8) roboty porządkowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Mierzyce - Parcela Północna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Mierzyce - Parcela Północna na działce ewidencyjnej nr 402 o długości 706,5 m. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac: 1) odtworzenie osi drogi w celu wykonania robót w granicach istniejącego pasa drogowego, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm gr. 17 cm, 3) ułożenie dolnej warstwy (wiążącej) z betonu asfaltowego gr. 4 cm, 4) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, 5) utwardzenie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm gr. 10 cm, 6) uzupełnieniem kruszywem nawierzchni na istniejących skrzyżowaniach w ramach istniejącego pasa drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Nr 117258E w Toporowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Nr 117258E w Toporowie na działce ewidencyjnej nr 391 o długości 367 m. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac: 1) odtworzenie osi drogi w celu wykonania robót w granicach istniejącego pasa drogowego, 2) rozebranie istniejącego zniszczonego i zamulonego przepustu z rur betonowych O50 o dł. 12 m w km 0+166,50, 3) wykonanie nowego przepustu z rur HDPE O50 dł. 12 m w miejscu starego przepustu w km 0+166,50 (remont), 4) wyrównanie istniej podbudowy kruszywem łamanym niesortowanym o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm gr. 17 cm, 5) ułożenie dolnej warstwy (wiążącej) z betonu asfaltowego gr. 4 cm, 6) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, 7) utwardzenie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm gr. 10 cm, 8) uzupełnienie kruszywem nawierzchni na istniejących skrzyżowaniach i zjazdach do posesji w ramach istniejącego pasa drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





