eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaTERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW POWIATOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 769477-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Powiat Średzki:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW POWIATOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki, krajowy numer identyfikacyjny 93193476200000, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 0-71 3175646(7)
faks: 0-71 3175649
e-mail: edyta@powiat-sredzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: firma pisemna

Adres: Powiat Średzki, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska (pok.101 - Punkt Obsługi Klienta)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW POWIATOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

Numer referencyjny: IZPO.272.29.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynków Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Środzie Śląskiej przy ul. Wrocławskiej 10.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Obiekt jest zespołem budynków wzniesionym w technologii tradycyjnej. Budynek główny położony przy ulicy Wrocławskiej jest dwukondygnacyjny z dachem dwuspadowym krytym dachówką. Budynki oficyny to obiekty dwu-, trzykondygnacyjne z dachami płaskimi krytymi papą. Całość użytkowana jest jako budynki szkolne Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Środzie Śląskiej.

2.1 Opis stanu istniejącego: stan obiektu dostateczny. Pokrycia dachowe po wymianie wykonanej w ostatnich latach. Ściany z wykonaną izolacją poziomą metoda grawitacji wykonaną w 2015 roku. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej bez ocieplenia z tynkiem cementowo-wapiennym malowanym farbą emulsyjną w kolorach pastelowych w odcieniu beżu i żółci. Ściana frontowa budynku głównego ocieplona styropianem z wyprawą drobnoziarnista o fakturze nakrapianej. Cokół frontowy tego budynku wykonany z płytek klinkierowych w kolorze ciemnym ceglastym. Na pozostałych ścianach tynki cementowo-wapienne w znacznej części zniszczone, z ubytkami i odspojeniami od podłoża. Nadproża otworów okiennych w formie przesklepień ceglanych z licznymi zarysowaniami w całym zakresie rozpiętości. Rozwarcie rys na tynku nie przekracza 1 mm.

2.2. Zakres robót: ściana frontowa budynku głównego do malowania po wykonaniu zmycia i uzupełnień istniejącej wyprawy elewacyjnej. Przewidziano docieplenie ścian w technologii lekkie-mokrej. Wykonane na podłożu z cegły. Całość tynków do zbicia. Po zmyciu i oczyszczeniu ścian dla wzmocnienia podłoża wykonać obrzutkę wzmacniającą w formie szprycu z zaprawy cementowo-wapiennej M10.
2.3 WAŻNE INFORMACJE dla WYKONAWCY ! :

1) w kolorystyce należy uwzględnić wymogi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków.
2) wschodnia ściana szczytowa budynku głównego w kolorze jasnoszarym zamiast projektowych (ściana przewidziana pod mural – odcień szarego będzie ustalony przez Inwestora w trakcie prac).
3) oferent (przyszły wykonawca) - przy kalkulacji zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót i miejsca składowania materiałów i maszyn - musi uwzględnić fakt, że roboty w obiekcie szkolnym mogą być prowadzone w trakcie nauki w trybie zdalnego nauczania jak i po zakończeniu zdalnego nauczania i powrocie uczniów i nauczycieli do szkół,
4) ponadto w okresie egzaminów maturalnych Wykonawca może wykonywać wyłącznie roboty nie powodujące hałasów.
Termin egzaminów maturalnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 opublikowanym na stronie Ministerstwa Edukacji Narodowej został ustalony na okres: 4-20 maja 2021r. W przypadku zmiany tego terminu Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: projekt budowlany, przedmiar robót, STWiOR.

4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
- sporządzenie i wdrożenie projektu organizacji ruchu zastępczego,
- koszt zajęcia pasa drogowego na ul. Wrocławskiej 10 (uzyskanie pozwolenia i opłata po stronie Wykonawcy),
- inne koszty związane z realizacją w/w zadań na przykład: wszelkie przerzuty sprzętowe,
- wykonanie oznakowania miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami ,
- organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie dostępu do posesji w trakcie prowadzonych robót po zakończeniu prac danego dnia,
- po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku


II.5) Główny kod CPV: 45.32.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 16.08.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku,

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli :

a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
- co najmniej 1 zadanie związane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN netto,

b) wykaże, że dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej , w tym:
- minimum 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. oświadczenie w zakresie przynależności do grupy kapitałowej

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z tym że wykażą przynajmniej 1 robotę budowlaną o podobnym charakterze jak roboty stanowiące przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN netto.
Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami , wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz musi zawierać:
- minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej,

3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ
jeśli dotyczy:
2. zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA:60,00
OKRES GWARANCJI:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiany w zakresie wynagrodzenia:
- jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych (zamiennych) – z zachowaniem postanowień art.144 ustawy Pzp.

2) zmiany w zakresie podwykonawstwa:
- jeżeli zmiana podwykonawcy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
W przypadku zmiany podwykonawcy, nowy podwykonawca musi spełniać wymagania określone w SIWZ

3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy jeżeli:
- wystąpiła konieczność realizacji robót dodatkowych lub robót zamiennych skutkująca koniecznością wydłużenia terminu,
- jeżeli zaistnieją przeszkody niezależne od wykonawcy uniemożliwiające terminową realizację zamówienia,
- wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie robót,
- z powodu siły wyższej,
- zaistnieje nieprzewidzialny brak możliwości pozyskania materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji umowy. Wykonawca wówczas jest zobowiązany do udokumentowania zaistniałej sytuacji
-wystąpiły wady w dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływa na termin wykonania robót.

W przypadku konieczności zmiany terminu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego, który powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany terminu.
4) zmiany w zakresie technologii:
- w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, które na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej nie były możliwe do przewidzenia,
- wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej nie były możliwe do przewidzenia.,
- jeżeli zmiany są konieczne z powodu wad w dokumentacji projektowej,
- jeżeli zaistnieją nieprzewidziane przeszkody niezależne od wykonawcy uniemożliwiające kontynuowanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną.

5) możliwość dokonania zmiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia, w przypadku:
- choroby, śmierci lub innych zdarzeń losowych,
- niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
- jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy .

W przypadku zmiany osób, nowe osoby powołane do pełnienia wyznaczonych obowiązków muszą spełniać wymagania określone w SIWZ


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): ---

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: ---

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: j. polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.