eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Rozbudowa drogi gminnej G50333C Sicienko-Dąbrówka Nowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21



Ogłoszenie nr 769383-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.

Gmina Sicienko:

Rozbudowa drogi gminnej G50333C Sicienko-Dąbrówka Nowa

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sicienko, krajowy numer identyfikacyjny 54702300000000, Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 052 55 41 223, 0-52 58 70 755,
faks: 525 870 407
e-mail: zamowienia.publiczne@sicienko.pl ,
www: www.bip.sicienko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.bip.sicienko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.sicienko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: przy użyciu ePUAP: http://epuap.gov.pl/wps/portal, za pośrednictwem formularzy udostępnianych także na miniPortalu: http://miniportal.uzp.gov.pl, w zakładce „dla Wykonawców”

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9 86-014 Sicienko

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej G50333C Sicienko-Dąbrówka Nowa

Numer referencyjny: 271.143.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi gminnej G50333C Sicienko-Dąbrówka Nowa” o długości 2412 mb.
Na wymienionej drodze występuje ruch lokalny o średnim natężeniu. Droga jest w pełni dostępna z przyległego terenu poprzez zjazdy. Klasa techniczna drogi istniejąca L. Kategoria ruchu istniejąca KR2. Droga gminna nr G50333C łączy się z drogą powiatową nr 1910C Samsieczynek-Wojnowo w miejscowości Sicienko oraz z drogą wojewódzką nr 244 Kamieniec-Strzelce Dolne w miejscowości Dąbrówka Nowa. Obecnie droga posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego na podbudowie z betonu cementowego i mieszanki z kruszywa niezwiązanego o szerokości 4,50 m .
1.1.Zakres rozbudowy obejmuje:
a) wykonanie robót pomiarowych,
b) wykonanie robót rozbiórkowych oraz wycinki drzew i krzewów,
c) wykonanie zabezpieczenia kabli,
d) wykonanie robót ziemnych,
e) wykonanie przepustów pod koroną drogi i pod koroną ścieżki pieszo rowerowej,
f) wykonanie poszerzenia nawierzchni do 5,8 m,
g) wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni wykorzystanej jako podbudowa,
h) wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego,
i) wykonanie przepustów pod zjazdami i zjazdów,
j) wykonanie ścieżki pieszo rowerowej,
k) wykonanie zatok autobusowych,
l) wykonanie wyspy dzielącej na wlocie do miejscowości Sicienko
m) wykonanie umocnienia skarp i dna rowów,
n) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
o) plantowanie terenów zielonych, humusowanie, obsianie,
p) wykonanie nasadzeń w ilości odpowiadającej ilości wyciętych drzew w gatunkach: lipa drobnolistna, jarząb szwedzki i dąb szypułkowy,
q) na drzewach znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie rozbudowywanej drogi zamontować 4 skrzynki lęgowe typA. Sposób i lokalizacje uzgodnić z ornitologiem.

1.1 Konstrukcja jezdni:
A. Na poszerzeniu i miejscach wymiany istniejącej konstrukcji, projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni dla ruchu KR3:
a) 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
b) skropienie emulsją asfaltową
c) 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
d) skropienie emulsją asfaltową
e) geosiatka odporna w wysokie temperatury, siatka wzmacniająca z włókna szklanego powleczona asfaltem modyfikowanym o wytrzymałości 120/120 kN/m układana na całej szerokości nawierzchni istniejącej i na nowej warstwie podbudowy z betonu asfaltowego na poszerzeniu na szerokości 100 cm, wytrzymałość na rozciąganie geokompozytu ≥ 100 kN/m wydłużenie przy zerwaniu wzdłuż pasma powinno wynosić ≤ 3%, temperatura mięknienia geokompozytu powinna być niższa od temperatury układania warstwy ścieralnej
f) 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P
g) skropienie emulsją asfaltową
h) 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3
i) 25 cm warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę
B. Na istniejącej nawierzchni wykorzystanej jako podbudowa projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni dla ruchu KR3:
a) 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
b) skropienie emulsją asfaltową
c) 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
d) skropienie emulsją asfaltową
e) geosiatka odporna w wysokie temperatury, siatka wzmacniająca z włókna szklanego powleczona asfaltem modyfikowanym o wytrzymałości 120/120 kN/m układana na całej szerokości nawierzchni istniejącej i na nowej warstwie podbudowy z betonu asfaltowego na poszerzeniu na szerokości 100 cm, wytrzymałość na rozciąganie geokompozytu ≥ 100 kN/m wydłużenie przy zerwaniu wzdłuż pasma powinno wynosić ≤ 3%, temperatura mięknienia geokompozytu powinna być niższa od temperatury układania warstwy ścieralnej
f) 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P
g) skropienie emulsją asfaltową
h) 3 cm minimum profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką z betonu asfaltowego AC 16W

1.2 Konstrukcja zjazdów:
a) 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego,
b) 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W*
c) skropienie podbudowy asfaltową emulsją kationową
d) 12 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3
e) 15 cm warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę)
Ścieżkę pieszo rowerową zaprojektowano o szerokości 2,50 m. Spadek poprzeczny ścieżki jednostronny 2%. Szerokość poboczy przy ścieżce pieszo rowerowej 0,50 m a nad przepustami w miejscu ustawienia barier i poręczy ochronnych 1,50 m. Parametry podano na planie sytuacyjnym.

1.3 Konstrukcja ścieżki pieszo rowerowej:
a) 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego,
b) skropienie podbudowy asfaltową emulsją kationową
c) 12 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3
* ilości uwzględnione w przedmiarze, pomimo braku w dokumentacji projektowej
d) 15 cm warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę)
1.4 Konstrukcje skrzyżowań:

A. Skrzyżowanie drogi gminnej nr G50333C Sicienko-Dąbrówka Nowa z drogą gminną na działce nr 112/4,na działce nr 206/9, na działce nr 10 po stronie prawej, z droga gminną nr G50339C Sitno-Dąbrówka Nowa, projektuje się o szerokości nawierzchni 3,50 m. Skrzyżowanie drogi gminnej nr G50333C Sicienko-Dąbrówka Nowa z drogą gminą na działce nr 164/1 projektuje się o szerokości nawierzchni 5,00 m. Na skrzyżowaniach j.w., projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni dla ruchu KR3:
a) 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
b) skropienie emulsją asfaltową
c) 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
d) skropienie emulsją asfaltową
e) 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P
f) skropienie emulsją asfaltową
g) 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3
h) 25 cm warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę
B. Na skrzyżowaniu drogi gminnej nr G50333C Sicienko-Dąbrówka Nowa z drogą gminną na działce nr 10 po stronie lewej o szerokości 5,00 m projektuje się wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni:
a) - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
b) - skropienie emulsją asfaltową
c) - 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
d) - skropienie emulsją asfaltową
e) - 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P
f) - skropienie emulsją asfaltową
C. Skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 244 Kamieniec-Strzelce Dolne.
Istniejący na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 244 w km 3+500 układ geometryczny pozostaje bez zmian. Na drodze gminnej i na połączeniu z drogą wojewódzką, projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni dla ruchu KR3:
a) 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
b) skropienie emulsją asfaltową
c) 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
d) skropienie emulsją asfaltową
e) 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P
f) skropienie emulsją asfaltową
g) 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3
h) 25 cm warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę

2. Wszystkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. W ramach inwentaryzacji powykonawczej należało będzie sporządzić również zestawienie długości wybudowanej drogi. Sporządzona inwentaryzacja winna zostać zweryfikowana w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, a numer protokołu weryfikacji winien zostać naniesiony na przedkładaną do Zamawiającego inwentaryzację.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 14 do SIWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w
razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym w przypadku nieuzyskania środków zewnętrznych na wykonanie prac, o które Zamawiający zabiega
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4.
7. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 13 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ.
8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp.
9. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 8 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
10. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ oraz wymaga, by Wykonawca wykazał posiadanie polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:
- oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ,
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, co najmniej koparkę, spycharkę, skrapiarkę, układarkę, walce, sprzęt do zagęszczania gruntu, środki transportu, elektronarzędzia oraz ewentualnie inne w ocenie Wykonawcy niezbędne w celu właściwej realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności w zakresie drogowym. Zamawiający wymaga, aby osoba ta posiadała doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej roboty o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto, wykonanej w okresie 5 lat przed upływem terminu do składania ofert.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Uwaga: Obowiązek przedłożenia informacji o niekaralności na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy, dotyczy osób zasiadających w organach zarządzających a także w organach nadzorczych.
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy,
5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie budowę, przebudowę lub rozbudowę dróg publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości co najmniej 2 km,
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; w wykazie tym Wykonawca wykazać winien, co najmniej koparkę, spycharkę, skrapiarkę, układarkę, walec, sprzęt do zagęszczania gruntu, środki transportu, elektronarzędzia oraz ewentualnie inne w ocenie Wykonawcy niezbędne w celu właściwej realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności w zakresie drogowym. Zamawiający wymaga aby osoba ta posiadała doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej roboty o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto, wykonanej w okresie 5 lat przed upływem terminu do składania ofert,
4) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
2.potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 50 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Tak

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W załączeniu do SIWZ projekt umowy.
2. Zamawiający dopuszcza do zmiany treści umowy w przypadkach określonych w załączonym projekcie umowy oraz:
1) W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,
2) W przypadku zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy,
3) W przypadkach wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: do 16.02.2021

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.