To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Gliwice: Organizacja cyklu koncertów w Palmiarni WIOSNA Z
FRYDERYKIEM
Numer ogłoszenia: 76929 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57185 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Kultury i Promocji Miasta, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 54 09, faks 32 231 99 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja cyklu koncertów w Palmiarni WIOSNA Z FRYDERYKIEM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia na organizacje cyklu koncertów muzyki klasycznej w Palmiarnii miejskiej Wykonawca jest zobowiązany do: a) realizacji 5 koncertów, na terenie Palmiarni Miejskiej, odbywających się w niedzielę od godz. 19.00 w dniach: 6,13,20, 27 marca i 3 kwietnia 2011 r. b) zapewnienia oprawy muzycznej oraz wykonań artystycznych podczas koncertów z udziałem muzyków i aktorów, zgodnie ze scenariuszem przedsięwzięcia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy, c) opracowania dokumentacji będącej podstawą wykonania materiałów poligraficzno-reklamowych, d) współpracy z artystami i wykonawcami, w zakresie koordynacji i rozliczeń spraw formalnych, dotyczących występów wykonawców oraz artystów, e) rozliczenia i dokonania wszelkich opłat z tytułu honorariów autorskich, w tym wszelkich opłat dla stowarzyszenia ZAIKS, f) przygotowania i dokonania wszelkich niezbędnych formalności w celu zapewnienia dostępności zabytkowego pawilonu Palmiarni na realizację koncertów, g) wynajęcia fortepianu na czas organizacji koncertów, h) nastrojenia fortepianu przed każdym koncertem w ramach realizacji umowy, i) wykonania scenografii i dostosowania pawilonu Palmiarni do realizacji koncertów z najwyższą starannością oraz na wysokim poziomie jakościowym, j) współpracy z mediami przy realizacji przedsięwzięcia w celu promowania koncertów wraz z podawaniem informacji o udziale Samorządu Miasta z realizacji. k) opracowania i wydrukowania materiałów poligraficznych, dotyczących przedmiotu umowy, w tym plakatów, wejściówek oraz programów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPRESARIAT ARTYSTYCZNO PROMOCYJNY PRO-ARTE, ul. Franciszkańska 32C, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75450,00
Oferta z najniższą ceną: 75450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75450,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca przedstawił bardzo ciekawą, spójna koncepcje. Oferta była na wysokim poziomie artystycznym, z udziałem bardzo znanych twórców. Cykl koncertów został przygotowany w formie jednolitej koncepcji artystycznej, z uwzględnieniem specyfiki i wyjątkowości miejsca.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG.1200.2712.39.2025 Dostawa sprzętu medycznego w podziale na 5 części
- 26-P-25 Roboty dekarskie
- Dostawa licencji systemu monitoringu
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...). Znak sprawy: DZPZ.283.58.2025.MW
- Dostawa stolarki drzwiowej
- 29-P-25 Wykonanie przeglądów elektrycznych w budynkach Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.