Og³oszenie z dnia 2020-12-18
Og³oszenie nr 768817-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
"Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Przytu³y"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 87 427 90 06,
faks: 87 427 93 33
e-mail: w.kopczynski@pozezdrze.pl ,
www: www.bip.pozezdrze.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.pozezdrze.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.pozezdrze.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie w wersji papierowej do siedziby Zamawiaj±cego.
Adres: Urz±d Gminy Pozezdrze ul 1 Maja 1a, 11-610 Pozezdrze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PP.271.7.2020.RPI
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi znajduj±cej siê w m. Przytu³y gmina Pozezdrze po³o¿onej na dzia³kach o nr ewid. 13/3, 137/4, 137/5 na odcinku o d³ugo¶ci 999 m.
2. W zakres do wykonania prac budowlanych wchodz±:
a) rozbiórka nawierzchni brukowej,
b) roboty ziemne (wykopy) w celu wykonania koryta i poszerzenia korony drogi,
c) regulacja wysoko¶ci pokryw studni kanalizacyjnych,
d) wykonanie nowej konstrukcji podbudowy z mieszanki kruszywa niezwi±zanego,
e) wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej,
f) utwardzenie poboczy mieszank± kruszywa niezwi±zanego,
g) utwardzenie poboczy brukiem, równie¿ w obrêbie zjazdów.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) projekt wykonawczy – za³±cznik nr 8,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – za³±cznik nr 9,
c) przedmiar robót – za³±cznik nr 10.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.40
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 30.06.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ co do potwierdzenia spe³nienia tego warunku. Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ co do potwierdzenia spe³nienia tego warunku. Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) przewidziana przez wykonawcê osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±cej im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i mo¿e pe³niæ funkcjê kierownika budowy w my¶l obowi±zuj±cych przepisów prawa. Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. Je¿eli wykonawca dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoba ta musi legitymowaæ siê kwalifikacjami odpowiadaj±cymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, je¶li takie w tym kraju obowi±zuj± z uwzglêdnieniem prawa do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska kierownika budowy wraz z informacj± o jego kwalifikacjach zawodowych (wg za³±cznika nr 4 do SIWZ),
b) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem up³ywu terminu sk³adania ofert – a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane w zakresie wykonania dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego polegaj±ce na przebudowie drogi, budowie drogi, remoncie drogi lub zmianie nawierzchni drogi na kwotê: co najmniej 500.000,00 z³. (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych) brutto (wg za³±cznika nr 3 do SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
O¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 ustawy PZP) oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy PZP) – (wg za³±cznika nr 2 do SIWZ) musi byæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert, stanowi ono wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia aktualnych (na dzieñ z³o¿enia) o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP tj.:
1). Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty; (wg za³±cznika nr 3 do SIWZ ), tj.: wykonawca wyka¿e wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego polegaj±ce na przebudowie drogi, budowie drogi, remoncie drogi lub zmianie nawierzchni drogi na kwotê co najmniej 500.000,00 z³. (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych) brutto (wg za³±cznika nr 3 do SIWZ ).
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg za³±cznika nr 4 do SIWZ ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Sk³adaj±c ofertê, ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w nastêpuj±cej wysoko¶ci: 6 000,00 z³., (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
gwarancja: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci ofert, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e wyst±pi± okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, a które przemawiaj± za konieczno¶ci± zmiany postanowieñ umowy okre¶lone w §13 wzoru umowy wg za³±cznika nr 7 do SIWZ.
3. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianê umowy (zawarcie aneksu) z³o¿ony przez wykonawcê.
4. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ zaistnienie okoliczno¶ci wskazanych we wzorze umowy poprzez przed³o¿enie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp.
5. Wszelkie istotne zmiany tre¶ci umowy wymagaj± zgody obydwu stron, formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci (np.: zmiana kierownika budowy, inspektora nadzoru).
7. Podpisanie aneksu do umowy powinno byæ poprzedzone, pod rygorem niewa¿no¶ci, sporz±dzeniem protoko³u konieczno¶ci zawieraj±cego uzasadnienie.
8. Konsekwencj± zmiany umowy mo¿e byæ w szczególno¶ci zmiana terminu zakoñczenia realizacji zadania, wyd³u¿enia terminów obowi±zywania zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiaj±cego w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Pozezdrze, ul. 1 Maja 1A, 11-610 Pozezdrze;
Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Urzêdu Gminy, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzêdzie Gminy za pomoc± adresu iod@pozezdrze.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PP.271.7.2020.RPI pod nazw±: „Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Przytu³y”
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
INNE PRZETARGI POZEZDRZE
wiêcej: przetargi POZEZDRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i budowa chodnika wzd³u¿ ul. Skrajnej, ul. Ogiñskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzd³u¿ ul. Skrajnej wraz z przebudow± przystanku tramwajowego"
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej na terenie Gminy Radków"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczere¿u"
- Budowa drogi gminnej relacji Ch±dzyny Kuski - Ch±dzyny Krusze
- Remont dwóch mostów w ci±gu drogi le¶nej nr inw. 242/419 w Woli Michowej
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.