eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina"Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18



Ogłoszenie nr 768757-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.

Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o.:

"Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 35130843000000, ul. Piłsudskiego 25, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 2765833
e-mail: mzu.sekretariat@poczta.fm
www: www.mzu.skawina.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej – za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.

Adres: Miejski Zakład Usługowy Sp.z o.o. ul. Piłsudskiego 25 , 32-050 Skawina

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka"

Numer referencyjny: ZP-11-2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pojazdu z zabudową typu śmieciarka
o pojemności skrzyni ładunkowej 10 m3 przystosowanym do zbiórki odpadów komunalnych w tym bioodpadów.

PODWOZIE
- rok produkcji podwozia: nie starsze niż 2011 rok
- przebieg: max. 350.000 km
- dopuszczalna masa całkowita: do 12 Mg
- kabina dzienna, krótka kompaktowa
- ilość miejsc siedzących: 3 wyposażone w pasy bezpieczeństwa
- fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
- szyby drzwi kierowcy i pasażera sterowane elektrycznie,
- regulacja zasięgu świateł,
- oświetlenie wnętrza kabiny.
UKŁAD JEZDNY
- podwozie 2-osiowe,
- rozstaw osi 3.300 – 3.600 mm
- oś przednia z zawieszeniem parabolicznym,
- oś tylna z zawieszeniem pneumatycznym,
- ogumienie kół jezdnych o średnicy 17,5” – nowe
- stabilizatory osi przedniej i tylnej,
- regulacja wysokości zawieszenia.
UKŁAD HAMULCOWY
- system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS),
- hamulce tarczowy osi przedniej i tylnej.
SILNIK
- wysokoprężny, chłodzony cieczą,
- co najmniej 6-cylindrowy, o pojemności do 7.000 cm3
- moc silnika: 210-240 KM
- norma emisji spalin: min. EURO 5,
- urządzenie rozruchowe: płomieniowe lub żarowe.
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
- skrzynia biegów: manualna
- przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów.



UKŁAD KIEROWNICZY
- wspomaganie: hydrauliczne,
- kierownica: po lewej stronie pojazdu z regulacją wysokości i kąta pochylenia
oraz blokadą koła kierownicy.
UKŁAD PALIWOWY
- zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 140 l
WYPOSAŻENIE
- apteczka,
- trójkąt ostrzegawczy,
- lampa ostrzegawcza,
- podnośnik hydrauliczny min. 10 Mg
- klin pod koła – 2 szt
- gaśnica.
ZABUDOWA
- pojemność skrzyni ładunkowej 10 m3 – 12 m3
- przekrój skrzyni ładunkowej prostokątny, skrzynia wzmocniona zewnętrznymi profilami stalowymi,
- podłoga skrzyni ładunkowej płaska z zaworem spustowym do usuwania odcieków,
- możliwość zmiany stopnia zagęszczania w układzie hydraulicznym w zależności od rodzaju odpadów
nie mniej niż 3 stopnie.
- stopień zagęszczania odpadów – nie mniej niż 1:5,
- przystosowana do załadunku pojemników od 110 l do 1100 l
- zabudowa uszczelniona, przystosowana do przewozu odpadów o znacznym stopniu uwodnienia
(np.: liście, trawa, odpady kuchenne itp.)
- króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem kulowym,
- zabezpieczenie przed niekontrolowanym opadnięciem mechanizmu w przypadku rozszczelnienia układu hydraulicznego
- udźwig urządzenia załadowczego – min. 650 kg,
- kosz zasypowy wykonany z blachy trudnościeralnej np. typu Hardox,
- siłowniki podnoszenia/opuszczania odwłoka umieszczone z boku zabudowy
- objętość kosza zasypowego min. 1,3 m3,
- mechanizm zgniatania liniowo płytowy (szufladowy),
- prowadnice płyty wypychającej umieszczone w ścianach bocznych zabudowy,
- blokowanie pojemnika na grzebieniu urządzenia wrzutowego,
- siłowniki prasy zgniatającej – hydrauliczne umieszczone po obydwu stronach odwłoka lub wewnątrz
- sterowanie urządzenia załadowczego – hydrauliczne, umieszczone po obydwu stronach odwłoka,
- system uwalniania zakleszczonych przedmiotów,
- sterowanie cyklami prasy zgniatającej automatyczne i ręczne,
- zamocowanie na miotłę i łopatę,
- kamera do obserwacji pola pracy obsługi z wyświetlaczem min. 6” LCD w kabinie,
- pulpit sterowniczy w kabinie zawierający co najmniej:
a) przycisk „stop awaryjny”,
b) przycisk sygnału awaryjnego,
c) wyłącznik lampy błyskowej ostrzegawczej oraz lampy oświetlenia roboczego
d) panel terminala graficznego z wyświetlaczem LCD min. 4” zawierający co najmniej: zaprogramowane przyciski ( załączanie „załadunku/rozładunku”, przełączanie „załadunek/rozładunek”, wyłączanie dowolnej funkcji), ostrzeżenia o stanach awaryjnych układu,
- dwa reflektory robocze umieszczone z tyłu, po prawej i lewej stronie zabudowy,
- lampa ostrzegawcza oraz lampa oświetlenia roboczego LED w tylniej części zabudowy
- możliwość montażu instalacji systemu GPS oraz czujników otwarcia odwłoka,
- zbiornik na wodę o pojemności min. 10 litrów z kranem,
- stopnie dla ładowaczy z wykończeniem antypoślizgowym wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym, który stopień jest zajęty oraz dającym możliwość ograniczenia prędkości do 30 km/h, ograniczeniem manewru cofania śmieciarki,
- minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa,
- zabudowa musi spełniać aktualnie obowiązujące wytyczne oraz normy Unijne oraz danych o położeniu pojazdu, miejsc postoju, miejsc wyładunku odpadów oraz weryfikację tych danych.

POZOSTAŁE WYMAGANIA
- długość całkowita pojazdu max. 7.500 mm,
- masa przewożonych odpadów min. 4,2 Mg,
- kolor zabudowy: zielony, pomarańczowy lub biały,
- pojazd musi być zarejestrowany w Polsce jako pojazd ciężarowy specjalny do przewozu odpadów komunalnych.
- pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy tez oznaczenia innej firm z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu. Zaoferowany pojazd przez Wykonawcę musi znajdować się na terytorium Rzeczypospolitej polskiej. Wykonawca ( firma leasingowa) zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umowy sprzedaży na pojazd określony w SIWZ.
- pojazd musi spełniać niżej wymienione wymagania, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyposażeniem wyższym niż wymagane.
- min. 6 miesięczna gwarancja na podwozie oraz zabudowę

WARUNKI LEASINGU OPERACYJNEGO

- Okres leasingowania – 48 miesięcy, raty równe.
- Pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w miesiącu następnym po podpisaniu umowy.
- Opłata początkowa w wysokości 5% ceny pojazdu.
- Opłata manipulacyjna max. 0,5%
- Opłata za wykup – nie większa niż 5% nastąpi po opłaceniu ostatniej raty leasingowej.
- Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów.
- Zapłata opłaty manipulacyjnej, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingodawcy z tytułu należytego wykonania umowy.
- Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu.
- Cena podana w ofercie nie obejmuje kosztów ubezpieczenia przedmiotu umowy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków i opłat związanych z prowadzeniem usług pojazdem..


II.5) Główny kod CPV: 34.14.45.10


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 3

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualna polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)
12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: , tj. Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o., 32-050 Skawina ul. Piłsudskiego 25 : Bank Spółdzielczy w Skawinie Nr 30 8600 0002 0000 0005 0728 0001 z dopiskiem: wadium do przetargu nr ZP-11-2020
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w gwarancji bankowej i gwarancji ubezpieczeniowej, Zamawiający zaleca, aby pierwszy dzień ważności wadium był dniem otwarcia ofert.
12.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
12.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego nie później niż w terminie do dnia 2020-12-28 do godz. 9:00.
12.5 Oferta wykonawcy, którego wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona przez zamawiającego.
12.6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w siedzibie
Zamawiającego – Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o., 32-050 Skawina,
ul. Piłsudskiego 25, Dziennik podawczy – pok. 3. do dnia 2020-12-28 do godz. 9:00.
Do oferty należy załączyć kopię wnoszonego wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem.
12.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.
12.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.
12.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Przebieg pojazdu:20,00
Udzielana gwarancja:10,00
Rok produkcji pojazdu:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 28.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.