To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Barlinek: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Barlinku.
Numer ogłoszenia: 76870 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 46889 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Barlinku Szpital Powiatowy, ul. Szpitalna, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462502, 7461810, fax 095 7462502.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Barlinku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na zadania, liczba zadań- cztery. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznch.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 145582 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przetwory sypkie,przyprawy,przetwory,soki,syropy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa GEST Jacek Szałek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa GEST Jacek Szałek
- Firma Handlowo-Usługowa GEST Szałek Jacek, ul.M.Konopnickiej 8, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 43027
- Oferta z najniższą ceną: 43027 / oferta z najwyższą ceną: 43027
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Nabiał,przetwory nabiałowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa GEST Jacek Szałek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa GEST Jacek Szałek
- Firma Handlowo-Usługowa GEST, ul. M.Konopnickiej 8, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 45731
- Oferta z najniższą ceną: 45731 / oferta z najwyższą ceną: 45731
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Mięso i wędliny.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Wielobranżowy OZIMEK K.Ozimek, R.Ozimek, M.Ozimek Spółka Jawna, Święte 32 A, 73-110 Święte-Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34314
- Oferta z najniższą ceną: 34314 / oferta z najwyższą ceną: 34417
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Drób i jego wyroby.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Śnieżka Abram & Gałgański Spółka Jawna, ul.Pałacowa 39, 78-100 Budzistowo / Kolobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22510
- Oferta z najniższą ceną: 22510 / oferta z najwyższą ceną: 24484
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Dowóz i opieka w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Barlinek w terminie od dnia 01 września 2025 r. do dnia 30 czerwca 2026 r. we wszystkie dni nauki szkolnej
- Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Barlinek, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r.
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla ZSCKU Wojsławice - Kuchnia.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla ZSCKU Wojsławice - Dydaktyka.
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów wędliniarskich z drobiu
- Sukcesywne dostawy nabiału
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla wybranych jednostek na rok 2025 - II części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w TRZECIEJ tercji roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.