Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-23
Og³oszenie nr 768591-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
¦WIADCZENIE US£UG P£ATNO¦CI ELEKTRONICZNYCH (2)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 596 41 11
faks: 22 596 41 13
e-mail: przetargi@kopernik.org.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie www.bip.kopernik.org.pl; www.kopernik.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.kopernik.org.pl; www.kopernik.org.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: W formie pisemnej, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca do Sekretariatu Centrum Nauki Kopernik, Warszawa (00-390),ul. Wybrze¿e Ko¶ciuszkowskie 20
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PZP.26.33.2020.ASH
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Us³uga ma umo¿liwiaæ dokonanie przez Klienta elektronicznej p³atno¶ci na rzecz Centrum Nauki Kopernik za zakupione us³ugi ¶wiadczone przez Centrum. Owa zap³ata bêdzie nastêpowa³a zarówno
z wykorzystaniem p³atno¶ci kartami elektronicznymi w tej us³udze, jak i p³atno¶ci elektronicznych. Elementem systemu rezerwacji internetowej w Centrum Nauki Kopernik jest platforma p³atno¶ci elektronicznych w zwi±zku z tym konieczne jest zastosowanie spójnego rozwi±zania, które bêdzie zintegrowane z dwoma systemami (stron± internetow± oraz systemem sprzeda¿y). Z uwagi na rozwi±zania zaoferowane w tym zakresie w poprzednich latach konieczne jest zastosowanie jednego rozwi±zania technicznego umo¿liwiaj±cego wdro¿enia. Dodatkowo maj±c na uwadze, i¿ system rezerwacji on-line oraz wykorzystane podczas wdro¿enia narzêdzia informatyczne tj. WebServicxe oraz protokó³ wymiany informacji SOAP uwzglêdniaæ powinien komunikacjê pomiêdzy systemem sprzeda¿y biletów CNK, a systemem p³atno¶ci elektronicznych.
Do dyspozycji Centrum pozostawaæ tak¿e bêdzie Panel Managerski umo¿liwiaj±cy kontrolê i zarz±dzanie procesem p³atno¶ci elektronicznych. Panel bêdzie dawa³ mo¿liwo¶æ regulowania czêstotliwo¶ci wyp³at ¶rodków na konto, tworzenia zleceñ dot. raportów cyklicznych lub jednorazowych w ramach omawianych p³atno¶ci. Dodatkowo Panel ma umo¿liwiaæ Menagerom CNK nadawanie dostêpów oraz poszczególnych zakresów uprawnieñ dla pozosta³ych pracowników Centrum.
Faktury za ¶wiadczone us³ugi bêd± dostarczane co miesi±c i zawieraæ bêd± zbiorcz± kwotê wszystkich prowizji za okres od pierwszego do ostatniego dnia rozliczanego miesi±ca.
Obecnie CNK korzysta ze sklepu internetowego, który jest autorsk± wersj± systemu sprzeda¿y stworzon± i aktualnie obs³ugiwan± przez firmê K2 Internet S.A. z siedzib± w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 44a.
Producentem systemu sprzeda¿y biletów jest TT Soft Sp. z o.o. z siedzib± w Rzeszowie (35-105), ul. Przemys³owa 9A – nazwa oprogramowania to Eobiekt – https://ttsoft.pl/esok/
Przewidywania ³±czna kwota obs³ugiwanych transakcji przez okres obowi±zywania umowy wynosi: 64 000 000,00 PLN (s³ownie: sze¶ædziesi±t cztery milionów z³otych i 00/100).
II.5) G³ówny kod CPV: 66.13.30.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w wysoko¶ci do 10% warto¶ci zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowi±zany bêdzie do zastosowania w zamówieniach, o których mowa powy¿ej, stawki nie wy¿szej ni¿ zastosowana w zamówieniu podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 48
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: aktualne zezwolenie do ¶wiadczenia us³ug p³atniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o us³ugach p³atniczych (tj. Dz. U. 2020.794).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu lub wykonywaniu nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, us³ug polegaj±cych na obs³udze p³atno¶ci elektronicznych u co najmniej 3 podmiotów przez okres co najmniej jednego roku, z roczn± warto¶ci± p³atno¶ci elektronicznych (obrotów) nie mniejsz± ni¿ 6 000 000,00 PLN (s³ownie: sze¶æ milionów z³otych i 00/100) dla ka¿dego z nich.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci zawodowej ¶wiadcz±cej us³ugi p³atnicze o charakterze krajowej instytucji p³atniczej udzielone decyzj± Komisji Nadzoru Finansowego w rozumieniu stawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o us³ugach p³atniczych; 2) wykaz us³ug - za³±cznik nr 5 do SIWZ, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysoko¶ci 5 000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych i 00/100).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Portfel elektroniczny: | 10,00 |
| cena: | 60,00 |
| Funkcjonalno¶æ systemu: | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Do zmian umowy stosuje siê odpowiednio przepisy art. 142 ust.5 i 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przed³u¿enie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniej±cej infrastrukturze Zamawiaj±cego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bie¿±ce potrzeby Zarz±du Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prêdko¶ci chwilowej pojazdów i natê¿enia ruchu wraz ze struktur± rodzajow±
- Pomiary ruchu na bie¿±ce potrzeby Zarz±du Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Us³ugi doradcze dotycz±ce realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obs³ugi spotkania pn. Forum wiedzy Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obs³ugi komunikacyjnej wschodniej czê¶ci dzielnicy Bia³o³êka
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





