eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa systemu bibliotecznego z zabezpieczeniami RFID oraz dostawa modułu do produkcji kart bibliotecznych na potrzeby PWSTE w Jarosławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Jarosław: Dostawa systemu bibliotecznego z zabezpieczeniami RFID oraz dostawa modułu do produkcji kart bibliotecznych na potrzeby PWSTE w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 76848 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu , ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 6244612, faks 16 6244612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu bibliotecznego z zabezpieczeniami RFID oraz dostawa modułu do produkcji kart bibliotecznych na potrzeby PWSTE w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu bibliotecznego z zabezpieczeniami RFID oraz dostawa modułu do produkcji kart bibliotecznych na potrzeby PWSTE w Jarosławiu. Przedmiot zamówienia został ujęty w 2 zadaniach: Zadanie nr 1- Dostawa systemu bibliotecznego z zabezpieczeniami RFID 1. Dostawa i konfiguracja systemu do obsługi biblioteki wykorzystującego format MARC21 wraz z zintegrowanym system zabezpieczeń RFID; przeprowadzenie konwersji danych z istniejącego systemu SOWA1, 2. Dostawa 14 tys etykiet RFID Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji funkcjonalności określonej jako obligatoryjna w Załączniku nr III.1do SIWZ, po dokonaniu otwarcia ofert. Weryfikacji w pierwszej kolejności podlegać będzie oferta która uzyskała najlepszą ocenę. Weryfikacja będzie przeprowadzona w siedzibie Zamawiającego, w trakcie której Wykonawca ma wykazać istnienie deklarowanej funkcjonalności. O terminie prezentacji i zakresie funkcjonalnym niezbędnym do zaprezentowania w jej trakcie Zamawiający powiadomi Wykonawców na co najmniej 4 dni przed wymaganą realizacją prezentacji. Wykonawca jest zobligowany zapewnić infrastrukturę techniczną do przeprowadzenia prezentacji, Zamawiający będzie w stanie zapewnić jedynie pomieszczenie, ekran oraz łącze internetowe. Jeżeli Wykonawca w trakcie prezentacji min 1 raz nie wykaże Zamawiającemu funkcji wymaganej jako obligatoryjna w Załączniku nr III.1 do SIWZ, to oferta zostanie odrzucona. Zadanie nr 2:Dostawa modułu do produkcji kart bibliotecznych do oprogramowania -System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej- firmy Opteam z Rzeszowa Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę modułu do produkcji kart bibliotecznych do oprogramowania -System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej- firmy Opteam z Rzeszowa Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr III.1 do SIWZ- dotyczy zadanie nr 1. - załącznik nr III.2 do SIWZ- dotyczy zadanie nr 2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.16.10.00-4, 31.70.00.00-3, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający pozytywnie oceni spełnianie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał lub wykonuje min. 3 dostawy odprowadzające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. dostawa i montaż systemów ochrony zbiorów bibliotecznych w jednorodnej technologii RFID HF w tym: dostawa bramki kontrolno-raportującej systemu RFID HF min. 1 szt i dostawa etykiet bibliotecznych RFID HF na kwotę min. 40 000 netto każda z czego przynajmniej jedna dostawa do biblioteki -wymóg dotyczy zadania nr 1; Na potwierdzenie, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie należy dołączyć dokument/y, które to potwierdzają. b) Zamawiający pozytywnie oceni spełnianie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał lub wykonuje min. 1 dostawę systemu bibliotecznego wraz z usługami wdrożeniowymi o wartości netto min. 70 000 netto -wymóg dotyczy zadania nr 1; Na potwierdzenie, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie należy dołączyć dokument/y, które to potwierdzają.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnianie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) kierownik Projektu wykonawcy - posiada wykształcenie wyższe, - posiadająca co najmniej 8-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania opartego o relacyjne bazy danych oraz kierowaniu wdrożeniami systemów bibliotecznych wymagającymi konwersji baz danych, w tym co najmniej 10 wdrożeniami wymagającymi konwersji do formatu MARC21, a) Specjalista ds. wdrożenia - co najmniej jeden członków zespołu, posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe we wdrażaniu systemów bibliotecznych: - posiada wykształcenie wyższe - posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe we wdrażaniu systemów bibliotecznych, w tym wdrożeniami wymagającymi konwersji baz danych oraz tworzeniu oprogramowania opartego o relacyjne bazy danych. Wymóg dotyczy zadania nr 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - opis koncepcji technicznej realizacji przedmiotu zamówienia obejmujący co najmniej: koncepcję architektury systemu (opis propozycji wszystkich modułów systemu), a także zakres i sposób integracji proponowanego rozwiązania z systemami zewnętrznymi; Załączony dokument ma zawierać wszelkie niezbędne dane, które są wymienione w pkt. XVII SIWZ i będą ocenianie w ramach kryterium -wartość merytoryczna oferty- wymóg dotyczy zadania nr 1; - Próbki oferowanych etykiet bibliotecznych w ilości 10 szt;- wymóg dotyczy zadania nr 1; - Opis przedmiotu zamówienia w zakresie zaoferowanej bramki RFID, programatora oraz etykiet RFID co najmniej w zakresie pozwalającym na porównanie z wymaganiami postawionymi w specyfikacji. -wymóg dotyczy zadania nr 1.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty należy złożyć- wypełnić i podpisać- na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem; -Zaakceptowany-parafowany lub podpisany przez Wykonawcę - osobę podpisującą ofertę-Projekt umowy - zadanie nr 1; -Zaakceptowany-parafowany lub podpisany przez Wykonawcę - osobę podpisującą ofertę-Projekt umowy - zadanie nr 2; -Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunków ich zmian zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4, nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pwszjar.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSTE w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, Rektorat, dział inwestycyjny, parter, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: PWSTE w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, Rektorat, dział inwestycyjny, parter, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu: Rozwój usług elektronicznych poprzez rozbudowę infrastruktury teleinformatycznej PWSZ w Jarosławiu- finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej III Społeczeństwo informacyjne, działanie 3.1 Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa systemu bibliotecznego z zabezpieczeniami RFID.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Dostawa systemu bibliotecznego z zabezpieczeniami RFID: 1.Dostawa i konfiguracja systemu do obsługi biblioteki wykorzystującego format MARC21 wraz z zintegrowanym system zabezpieczeń RFID; przeprowadzenie konwersji danych z istniejącego systemu SOWA1, 2.Dostawa 14 tys etykiet RFID..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.16.10.00-4, 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2:Dostawa modułu do produkcji kart bibliotecznych oraz modułu do przedłużania kart do oprogramowania System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam z Rzeszowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę modułu do produkcji kart bibliotecznych oraz modułu do przedłużania kart do oprogramowania System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam z Rzeszowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.