eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ro¶ciszewoDostawa oleju opa³owego w roku 2021

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-18



Og³oszenie nr 768461-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.

Gmina Ro¶ciszewo:

Dostawa oleju opa³owego w roku 2021

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ro¶ciszewo, krajowy numer identyfikacyjny 61101590000000, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Ro¶ciszewo, woj. mazowieckie, pañstwo Polska

telefon: 242 764 011
faks: 242 764 201
e-mail: ugrosciszewo@interia.pl
www: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.rosciszewo.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.rosciszewo.bip.org.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie papierowej, osobi¶cie, kurierem lub poczt±

Adres: Urz±d Gminy w Ro¶ciszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Ro¶ciszewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa oleju opa³owego w roku 2021

Numer referencyjny: RRGKB.271.8.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Dostawa lekkiego oleju opa³owego w ilo¶ci ok. 68 000 litrów do nastêpuj±cych obiektów:
1.1.1. Urz±d Gminy w Ro¶ciszewie – 11 000 litrów
1.1.2. Gminny Dom Kultury w Ro¶ciszewie – 18 000 litrów
1.1.3. Szko³a Podstawowa w Ro¶ciszewie – 28 000 litrów
1.1.4. Szko³a Podstawowa w £ukomie 11 000 litrów
W/w zapotrzebowanie na olej zosta³o okre¶lone na podstawie zu¿ycia w poprzednim sezonie grzewczym. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia zamówienia w zale¿no¶ci od faktycznego zu¿ycia ( mniej lub bardziej mro¼na zima).
1.2. Olej musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe wed³ug obowi±zuj±cej normy PN-C-96024:2011 gatunek L1 oraz rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) i charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
1.2.1. Warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg
1.2.2. Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,3 % m/m
1.2.3. Pozosta³o¶æ po spalaniu nie wiêksza ni¿ 0,01 % m/m
1.2.4. Zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,10% m/m
1.2.5. Zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/m3
1.2.6. Gêsto¶æ w temperaturze 150C nie wiêksza ni¿ 860 kg/m3
1.2.7. Temperatura zap³onu nie mniejsza ni¿ 560C
1.2.8. Temperatura p³yniêcia nie ni¿sza ni¿ -200C
1.2.9. Lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 200C nie wiêksza ni¿ 6 mm2/s
1.3. Dostawy bêd± realizowane na pisemne lub telefoniczne zg³oszenie Zamawiaj±cego, w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku) w terminie do 48 godzin od chwili zg³oszenia,
1.4. Wykonawca dostarczy zamawiany olej w³asnym transportem na swój koszt i ryzyko. Cysterna powinna byæ wyposa¿ona w uk³ad dystrybucyjny z pomp± za³adowcz± oraz legalizowanym przep³ywomierzem (na ¿±danie Zamawiaj±cego dokumenty legalizacyjne do wgl±du). Ponadto zarówno pojazd jak i kierowca zobowi±zani s± posiadaæ wszelkie wymagane prawem zezwolenia i ¶wiadectwa. Cysterny musz± byæ odpowiednio oznakowane i dopuszczone do eksploatacji oraz musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne. Na ka¿dym etapie realizacji umowy Zamawiaj±cy bêdzie móg³ ¿±daæ przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienia kierowcy oraz dokumenty odno¶nie stanu technicznego pojazdu.
1.5. Do ka¿dej faktury wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ ¶wiadectwo jako¶ci oraz kserokopiê dokumentu o wysoko¶ci ceny zakupu danej partii oleju z rafinerii z okre¶leniem jego typu obowi±zuj±cej w dniu dostawy.
1.6. Wykonawca gwarantuje jako¶æ sprzedawanego oleju, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i wymaganiami wymienionymi w SIWZ. W przypadku powstania uzasadnionych w±tpliwo¶ci dotycz±cych jako¶ci paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badañ Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliw± partiê materia³ów i pokryje koszty zleconych badañ. Ponadto Wykonawca bêdzie zobowi±zany do odebrania na w³asny koszt wadliwej partii.
1.7. W przypadku awarii urz±dzenia grzewczego Zamawiaj±cego spowodowanego wadliw± jako¶ci dostarczonego paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badañ Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pokrycia kosztów przeprowadzonych badañ oraz naprawy uszkodzonych urz±dzeñ.
1.8. Warunki dostawy:
1.9. Dostawy mog± byæ ³±czone dla kilku obiektów.
1.10. Dostarczona ilo¶æ paliwa bêdzie fakturowana w temperaturze referencyjnej 15 stopniach celcjusza
1.11. Dostawa bêdzie dokonywana i fakturowana odpowiednio na:
- miejsce dostawy, odbiorca faktury: Urz±d Gminy w Ro¶ciszewie, nabywca: Gmina Ro¶ciszewo ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Ro¶ciszewo, 776-161-75-45
- miejsce dostawy, odbiorca faktury: Gminny Dom Kultury w Ro¶ciszewie, nabywca: Gmina Ro¶ciszewo ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Ro¶ciszewo, 776-161-75-45
- miejsce dostawy, odbiorca faktury: Szko³a Podstawowa w Ro¶ciszewie, ul. Reymonta 4, 09-204 Ro¶ciszewo, nabywca: Gmina Ro¶ciszewo ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Ro¶ciszewo, 776-161-75-45
- miejsce dostawy, odbiorca faktury: Szko³a Podstawowa w £ukomie, £ukomie 53a, 09-204 Ro¶ciszewo, nabywca: Gmina Ro¶ciszewo ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Ro¶ciszewo, 776-161-75-45


II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnych warunków w tym zakresie

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: a. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug dotycz±cych dostawy oleju opa³owego, w tym zrealizowali, co najmniej 2 dostawy nie mniejsze ni¿ 50000 litrów ka¿da z nich, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³uga ta zosta³a wykonana lub s± wykonywane nale¿ycie. b. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada narzêdzia, wyposa¿enie zak³adu lub urz±dzenia techniczne, którymi bêdzie realizowane zamówienie, przy czym warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje minimum 2 samochodami którymi bêd± wykonywane dostawy a samochody te posiadaj± ¶wiadectwa legalizacji urz±dzeñ dystrybucyjnych oraz co najmniej jeden samochód posiada 20 metrowy w±¿ wlewowy.

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy PZP. b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d) o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170)

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. (Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki) b) wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. ( Wykonawca wyka¿e ¿e zrealizowa³ co najmniej 2 dostawy nie mniejsze ni¿ 50000 litrów ka¿da z nich w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia) – za³±cznik nr 5 do SIWZ c) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. (Wykonawca wyka¿e ¿e posiada co najmniej dwa samochody którymi bêdzie realizowa³ dostawê posiadaj±ce aktualne ¶wiadectwa legalizacji urz±dzeñ dystrybucyjnych oraz co najmniej jeden posiada 20 m w±¿ wlewowy) – Za³±cznik nr 6 do SIWZ

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia - aktualne ¶wiadectwo jako¶ci proponowanego oleju opa³owego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdzia³ VII pkt. 6 podpunkt 2) litera a), c), SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty Wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2. Dokumenty, o których mowa w Rozdzia³ VII pkt. 8 podpunkt 1, SIWZ powinny byæ Wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w Rozdzia³ VII pkt. 8 podpunkt 2, SIWZ powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem tego terminu. 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w Rozdzia³ VII pkt. 8, SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Informacje dla wykonawców polegaj±cych na zasobach innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP. 1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Za³±cznik nr 8 do SIWZ 3. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa W art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP oraz, o których mowa W Rozdzia³ VI pkt 2 SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w pkt. 1 7. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunki udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ. 8. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± W szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 9. Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/konsorcja) 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich W postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz o których mowa w Rozdziale VI punkt 2 SIWZ, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z Rozdzia³em V punkt 3 SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o którym mowa w Rozdziale VII punkt 3 SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII punkt 7.l) oraz 7.2 )SIWZ, przy czym: a) dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w Rozdzia³ VII pkt. 7.l SIWZ) sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale V punkt 3 SIWZ; b) dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdzia³ VII pkt. 7.2 SIWZ) sk³ada ka¿dy z nich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci Umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji; 2. zmiany sposobu realizacji zamówienia, terminu realizacji zamówienia, wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub wyst±pienia okoliczno¶ci, której nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ; 3. zmiany stawki podatku VAT, (Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT). 4. Dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania. Takimi zmianami s± zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycz±c nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy. 5. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 28.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: PLN

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.