Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Ogłoszenie nr 768460-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
136/ZP/2020 - Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej w 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 42 635 43 54
faks: 42 635 43 26
e-mail: przetargi@uni.lodz.pl
www: www.uni.lodz.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Oferty w formie pisemnej należy złożyć na adres Uniwersytetu Łódzkiego.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 136/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie
ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej w 2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały we
wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
II.5) Główny kod CPV: 79.97.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości 100 % zamówienia podstawowego na podstawie przeprowadzonych negocjacji z Wykonawcą.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.
5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie
zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z
załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Na
podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymienione poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. przyjęcie zamówienia (ogłoszenia, reklamy, nekrologi) b. opieka
merytoryczna nad prawidłowym przebiegiem publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów. Sposób
dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania
przez Wykonawcę postawionych wymagań oraz sankcje z tytułu ich nie spełnienie określone zostały w
§5 projektu umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Średni jednorazowy nakład prasowy za 2019 r.: | 30,00 |
Termin płatności faktury: | 10,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT
kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych
(zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia
Wykonawcy. 2) zmiany asortymentowej w ramach jednej części, przy zachowaniu cen jednostkowych
brutto dla poszczególnych pozycji oraz całkowitej wartości brutto umowy w danej części; 3) zmiany
tytułu publikatora, przy zachowaniu wysokości nakładu wymaganego zapisami postępowania
przetargowego, w wyniku którego rozstrzygnięcia zawarta została niniejsza umowa (znak sprawy 112/ZP
/2020); 4) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, numeru rachunku bankowego, nr Regon, osób
do kontaktu w trakcie realizacji umowy, zastrzeżeniem §5; 5) zastąpienia Wykonawcy, któremu
Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą: • w wyniku połączenia, podziału,
przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec
niego przesłanki wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; • w wyniku
przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców; 6) zostały
spełnione łącznie następujące warunki: • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami,
których Zamawiający działając z należytą działalnością nie mógł przewidzieć; • wartość zmiany nie
przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Łączna wartość zmian jest
mniejsza od 10 % wartości zamówienia określone pierwotnie w umowie. 8) Zaistnienia okoliczności
niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Ogłoszenia czarno-białe i kolorowe o zasięgu woj. łódzkiego oraz nekrologi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z
szacunkową zamawianą ilością zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79970000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty brutto: | 60,00 |
Termin płatności faktury: | 10,00 |
Średni jednorazowy nakład prasowy za rok 2019 r.: | 30,00 |
Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Ogłoszenia czarno-białe i kolorowe o zasięgu lokalnym - Łódź, powiat pabianicki, zgierski, łódzki-wschodni oraz oraz
nekrologi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową zamawianą ilością zawiera
załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79970000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktury: | 10,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
Średni jednorazowy nakład prasowy za rok 2019 r.: | 30,00 |
Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Ogłoszenia o zasięgu lokalnym (aglomeracja łódzka), nakładka ogłoszeniowa o zasięgu lokalnym, kolportaż – dystrybucja
uliczna i precyzyjna, o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym (aglomeracja łódzka). Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową zamawianą ilością zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79970000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Średni jednorazowy nakład prasowy za rok 2019 r.: | 30,00 |
Termin płatności faktury: | 10,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa przeprowadzenia kursu językowego dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- ZP/13/2025 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW
- ZSS.DRIVER-C.2.2025 Dostawa samochodu ciężarowego dostosowanego do nauki jazdy w ramach projektu "Driver C"
- 108/TP/ZP/D/2025 Dostawy materiałów elektrycznych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji, dla młodzieży zrekrutowanej w projekcie "Kompetentni na start" RUNDA I część 1
- Dostawa oraz instalacja interferometru do pomiarów na biowarstwach dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.