Ogłoszenie nr 768449-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Świadczenie usług konsultantki/ konsultanta - członka zespołu ds. dostępności do edukacji dla osób z niepełnosprawnością w ramach projektu pt.: "Niwelowanie barier w dostępie do edukacji - dostosowani bez zarZUT-ów"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POWR.03.05.00-00-A050/19-00 pn. „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu".
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 91 449 4916,
e-mail: dzp@zut.edu.pl,
www: www.zut.edu.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zut.edu.pl (ścieżka dostępu na wskazanej stronie: Biznes → Przetargi zakupy → Usługi (ogłoszenia o zamówieniach powyżej 30 tysięcy euro) → treść ze wskazaniem nazwy i numeru referencyjnego niniejszego postępowania)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zut.edu.pl (ścieżka dostępu na wskazanej stronie: Biznes → Przetargi zakupy → Usługi (ogłoszenia o zamówieniach powyżej 30 tysięcy euro) → treść ze wskazaniem nazwy i numeru referencyjnego niniejszego postępowania)
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej.
Adres: Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pok. 127B
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/K/KDK/500/2020/P
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień poniższych niniejszej sekcji, przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usług konsultantki/ konsultanta – członka zespołu ds. dostępności do edukacji dla osób z niepełnosprawnością w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie w ramach Projektu pt. „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTów”.
2. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej na dwie samodzielne części (każda część nazywana jest w dalej „Zadaniem” odpowiednio nr 1 i nr 2), dopuszczając tym samym składanie ofert częściowych na każdą z tych części.
3. Szczegółowy opis wymagań, zakresu czynności czy innego rodzaju oczekiwań Zamawiającego w zakresie świadczonej usługi konsultantki/konsultanta w ramach każdego z zadań zawiera Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2 stanowiący Załącznik nr 2 SIWZ
(w zakresie danego zadania).
4. Zamawiający zastrzega, że jedna (ta sama osoba), którą Wykonawca posłuży się do realizacji przedmiotowego zamówienia, może świadczyć usługę wyłącznie w ramach jednego zadania (dowolnego zadania nr 1 lub nr 2). Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby jedna (ta sama osoba) realizowała oba zadania.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcy. Zamawiający w niniejszym postępowaniu:
1) Nie czyni zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy PZP;
2) Nie stawia żądania, o którym mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP), z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej.
6. Postanowienie ust. 5 pkt 2) niniejszego działu nie dotyczy sytuacji, kiedy Wykonawca - w wykonaniu uprawnień działu VI ust. 4 SIWZ - wykazuje spełnienie określonego w dziale VI ust. 2 SIWZ warunku udziału w niniejszym postępowaniu zasobami innego podmiotu (nazywanego w dziale VI ust. 4 SIWZ PODMIOTEM TRZECIM), który będzie podwykonawcą.
7. Szczegółowo świadczenia składające się na przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich wykonania – podaje Wzór Umowy (Załącznik nr 8 SIWZ, o którym mowa w dziale XV SIWZ).
8. Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace dla osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia (realizacja usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, nie musi polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy).
II.5) Główny kod CPV: 98.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.06.2023
II.9) Informacje dodatkowe: W uzupełnieniu informacji podanej w sekcji II pkt 8) Zamawiający podaje:
1. Termin realizacji zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2:
1) Etap I: od dnia podpisania umowy do 31.03.2021 r. (w wymiarze do 300 godzin w równych obciążeniach miesięcznych);
2) Etap II: po zakończeniu etapu I zamówienia do 30.06.2023 r. (w wymiarze do 600 godzin
w równych obciążeniach miesięcznych), z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
2. Etap II zamówienia będzie realizowany po uzyskania zgody instytucji pośredniczącej na realizację kolejnego etapu projektu, zgodnie z umową o której mowa w dziale I ust. 9 SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art 24 ust 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP. W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) wskazany wyżej wymóg niepodlegania wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art 24 ust 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP dotyczy każdego z tych Wykonawców.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia zarówno w zakresie zadania nr 1 jak i zadania nr 2 (dla każdego zadania oddzielnie) ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniając wymaganie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu, posiadają jednocześnie zdolność zawodową do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 3 i 4 niniejszego działu, Zamawiający uzna wskazany powyżej warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (najpóźniej na moment rozpoczęcia realizacji umowy o zamówienie) i do realizacji niniejszego zamówienia skieruje przynajmniej jedną osobę, co do której wykaże, że osoba ta posiada odpowiednie wykształcenie i doświadczenie, tj: wykształcenie wyższe i przynajmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wspierania i niwelowania barier w dostępie osób niepełnosprawnych do życia społecznego (okres trzyletni doświadczenia rozumiany będzie jako suma okresów, w których osoba faktycznie świadczyła usługi wymagane w ramach ww. doświadczenia). Przez osoby niepełnosprawne Zamawiający rozumie osoby, o których mowa w ustawie z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej lub społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zamawiający zastrzega, iż jedna (ta sama osoba) może uczestniczyć w realizacji wyłącznie jednego zadania. Niedopuszczalne jest aby jedna (ta sama) osoba uczestniczyła w realizacji obu zadań (zadania nr 1 i zadania nr 2).
3. Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust. 4 pkt 1) poniżej, osoba/osoby wymagane na podstawie ust. 2 powyżej stanowić będą zasób kadrowy Wykonawcy, na podstawie zawartej z Wykonawcą umowy, przy czym, w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) ocena spełnienia wskazanego wymogu dokonana zostanie w oparciu o łączny potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, co w szczególności będzie polegało na tym, że Zamawiający za wystarczające, co do wykazania dysponowania wskazaną w ust. 2 powyżej osobą uzna również, że osoba te stanowią (lub najpóźniej na moment rozpoczęcia realizacji niniejszego zamówienia stanowić będzie) zasób kadrowy tylko niektórych lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Stosownie do postanowień art. 22a ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w ust. 2 powyżej - może w odniesieniu do wymaganej tam osoby polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu lub podmiotów (dalej zwanych PODMIOTEM TRZECIM) niezależnie od łączących Wykonawcę stosunków prawnych z PODMIOTEM TRZECIM, pod warunkiem, że Wykonawca taki udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będzie dysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU TRZECIEGO, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. W zakresie, w jakim Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w ust. 2 powyżej korzysta z zasobów PODMIOTU TRZECIEGO wymagane będzie również spełnienie następujących warunków łącznie:
1) Osoba wymagana na podstawie ust. 2 niniejszego działu stanowić będzie zasób kadrowy PODMIOTU TRZECIEGO na podstawie umowy zawartej z pomiędzy tą osobą, a PODMIOTEM TRZECIM;
2) PODMIOT TRZECI, o którym mowa w pkt 1) powyżej zrealizuje niniejsze zamówienie co najmniej w ten sposób, że oddeleguje osobę stanowiącą jego zasób kadrowy, wymaganą na podstawie ust. 2 powyżej do dyspozycji Wykonawcy, tak że Wykonawca będzie mógł skierować tą osobę do realizacji Umowy o zamówienie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 SIWZ;
3) W stosunku do każdego PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy PZP.
5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia określony powyżej w niniejszym dziale warunek udziału w postępowaniu.
6. W zakresie nieuregulowanym postanowieniami powyższymi niniejszej sekcji, wykazanie spełnienia określonego stosownie do ust. 2 – 4powyżej warunku posiadania zdolności zawodowej do wykonania niniejszego zamówienia (jak też badanie i ocena Zamawiającego w tych sprawach) nastąpi z uwzględnieniem właściwych dla nich postanowień działu VII SIWZ (w tym na podstawie wskazanych tam i powtórzonych w niniejszym ogłoszeniu dokumentów). 7. W zakresie, w jakim spraw wskazanych w ust. 6 powyżej nie regulują postanowienia niniejszego ogłoszenia (a tym samym również SIWZ) - zastosowanie mają właściwe dla nich przepisy ustawy PZP.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Od Wykonawcy oferty najwyżej ocenionej w niniejszym postępowaniu wymagany będzie do złożenia, na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym jednak niż 5 dni), następujący dokument, aktualny na dzień jego złożenia, potwierdzający, że Wykonawca ten spełnia określony w dziale VI ust. 2 SIWZ warunek udziału w niniejszym postępowaniu:
- Wykaz (oświadczenie Wykonawcy – zwane dalej „WYKAZEM OSÓB”) ze wskazaniem imienia i nazwiska osoby skierowanej do realizacji przedmiotowego zamówienia, wymaganej na podstawie działu VI ust. 2 SIWZ wraz z informacjami co do wymaganego wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Wykaz ten winien zawierać również informację o podstawie dysponowania tą osobą [np. zawarta z osobą wymienianą w Wykazie umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa o dzieło, umowa o współpracę, umowa przedwstępna, inna cywilnoprawna, przy czym w przypadku i w zakresie, w jakim Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w niniejszym postępowaniu polega na osobie stanowiącej zasób kadrowy innego podmiotu, tj. PODMIOTU TRZECIEGO (i o czym poinformuje Zamawiającego – składając oświadczenie według wzoru z Załącznika nr 4 SIWZ – najpóźniej w terminie składania ofert) wskazuje, iż podstawą dysponowania osobą jest wynikiem zgody uzyskanej od PODMIOTU TRZECIEGO na jej uczestniczenie w realizacji zamówienia. Wskazana zgoda może być wynikiem w szczególności zwartej pomiędzy Wykonawcą, a PODMIOTEM TRZECIM umowy zlecenia, umowy o współpracę, umowy przedwstępnej lub innej umowy cywilnoprawnej)].
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzy złożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a przynależą do tej samej grupy kapitałowej, podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymi Zamawiającemu, w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, nie wykażą (nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okoliczność potwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w dziale III ust. 5 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Doświadczenie zawodowe osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
Cena oferty: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia działu XVI SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Mając na względzie, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) Zamawiający określa zakres wskazanego tam oświadczenia – wskazane w sekcji III.3) ogłoszenia oświadczenie podlega złożeniu w zakresie dla niego określonym w SIWZ (na okoliczność niepodlegania wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP oraz spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia. Oświadczenie powinno zawierać dane identyfikujące Wykonawcę, który składa oświadczenie. Nadto zaleca się również, aby w dokumencie zawierającym wskazane oświadczenie podać informacje czy składający je Wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorstwem. W przypadku, gdy spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia jest wykazywane powołaniem się na zdolności PODMIOTU TRZECIEGO – oświadczenie, o którym mowa powyżej będzie zawierać informacje o tym PODMIOCIE TRZECIM dotyczące jego tożsamości, że podmiot ten jest wykonawcą USŁUG, o których mowa w sekcji III.1.3)niniejszego ogłoszenia (wskazany tam ust. 1), że PODMIOT TRZECI będzie jako podwykonawca realizował niniejsze zamówienie w zakresie minimum wskazanym w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia (podany tam ust. 3 pkt 2) oraz, że PODMIOT TRZECI nie podlega wykluczeniu z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy PZP Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36ustawy PZP (dokument główny oraz jego załączniki), właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu, tj. przetargu nieograniczonego, Wzór Umowy –
/należy przez to rozumieć treść załącznika nr 8 SIWZ (zawierający wzór przyszłej umowy w sprawie niniejszego zamówienia).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Prace czerpalne w małych portach w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy kaset testowych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie.
- Naprawa izolacji pionowej w budynku głównym i wymiana świetlików piwnicznych O / ZHW Koszalin
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie i podległych Rejonów w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług restauracyjnych w ramach konferencji organizowanej przez Instytut Ekonomii i Finansów na temat: "Współczesna Ekonomia" dn. 21.06.2024 r.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.