Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-18
Og³oszenie nr 768361-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Budowa ul. Traugutta w Dar³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 94 3142223 do 26,
faks: 943 142 333
e-mail: zamowienia.publiczne@darlowo.pl,
www: www.darlowo.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.darlowo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.darlowo.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres: Urz±d Miejski w Dar³owie, Plac Tadeusza Ko¶ciuszki 9, 76-150 Dar³owo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.11.2020 / EI.7013.11.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1.2. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa ul. Traugutta w Dar³owie wed³ug opracowanej dokumentacji technicznej pod nazw±: Park rekreacji przy ul. Traugutta w Dar³owie (projekt budowlany – bran¿a drogowa, o¶wietlenie terenu), jak równie¿ wydanej decyzji nr 107/2017 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowê, a tak¿e organizacjami ruchu tymczasow± i sta³±.
Uwaga!
- br. drogowa – wyceniæ tylko i wy³±cznie odcinek A-B ³±cznie ze zjazdami po zachodniej stronie tego odcinka – patrz za³±cznik graficzny „Zakres zamówienia ul. Traugutta”;
- przy odcinku A-B nale¿y wyceniæ i wykonaæ krawê¿niki betonowe 15x30cm (w dokumentacji zaprojektowano krawê¿niki granitowe);
- nawierzchniê oraz konstrukcjê zjazdów z odcinka A-B wyceniæ i wykonaæ jak na ca³ym odcinku A-B. Obrze¿a ze zjazdów bez zmian - betonowe;
- parametry techniczne geow³ókniny, geosiatki oraz warstwy ¶cieralnej z ekokratek komórkowych szczegó³owo zosta³y okre¶lone w Szczegó³owej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
w szczególno¶ci strona 43-46 oraz 88-91. Uwaga! SSTWiOR zawiera szerszy zakres jak objêty zamówieniem;
- tereny wzd³u¿ odcinka A-B po zakoñczeniu robót nale¿y humusowaæ i obsiaæ traw± (zachodnia strona do koñca zakresu opracowania dokumentacji, wschodnia strona odcinka do podnó¿a istniej±cej skarpy - patrz za³±cznik graficzny „Zakres zamówienia ul. Traugutta”);
- nie nale¿y wyceniaæ chodnika z ostatniego zjazdu przy koñcu odcinka A-B w kierunku odcinka E-F
(w kierunku rzeki) - patrz za³±cznik graficzny „Zakres zamówienia ul. Traugutta”;
- br. elektryczna – o¶wietlenie odcinka A-B (³±cznie 12 lamp). Nie nale¿y wyceniaæ budowy skrzynki elektrycznej o¶wietleniowej. Skrzynka zosta³a wykonana, nale¿y wyceniæ jedynie monta¿ zabezpieczenia wycenianego odcinka o¶wietleniowego;
- s³upy o¶wietleniowe o wysoko¶ci 5m ze zintegrowan± opraw± z wysiêgnikiem o d³ugo¶ci 80 cm,
o mocy min. 36W/40 W, temperatura barwowa ¶wiat³a min. 4000K, strumieñ ¶wietlny oprawy
min. 4700K, efektywno¶æ ¶wietlna oprawy min. 118lm/m;
- urobek z korytowania nale¿y przywie¼æ w miejsce wskazane przez zamawiaj±cego do 1 km.
UWAGA!!!
W przypadku gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych lub przedmiarze robót zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub normy
w szczególno¶ci o których mowa w art. 30 – ustawy Pzp, wskazanie to ma charakter wy³±cznie przyk³adowy i Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i produktów równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zaproponowane materia³y / produkty bêd± odpowiada³y pod wzglêdem parametrów równowa¿no¶ci materia³om / produktom wskazanym przez Zamawiaj±cego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê materia³ów / produktów równowa¿nych, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych równowa¿no¶æ tych materia³ów / produktów. Z³o¿one wy¿ej wskazane dokumenty bêd± podlega³y ocenie przez autora dokumentacji projektowej oraz Realizatora umowy.
Powy¿sze ma za zadanie umo¿liwiæ dostêp do postêpowania przetargowego wszystkim potencjalnym Wykonawcom.
1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±ce prace z zakresu bran¿y drogowej, niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie: robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni, elementu ulic)
w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020, poz. 1320).
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.40
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 15.09.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej jednej budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej lub nawierzchni asfaltowej lub o nawierzchni z ekokratek komórkowych z wype³nieniem ¿wirem
o d³ugo¶ci co najmniej 100 m i powierzchni co najmniej 750 m2 (powierzchnia liczona jako suma jezdni, chodników, wjazdów, zatok postojowych itp.), wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e wymienione ww. wykazie roboty budowlane zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone (referencje, po¶wiadczenia wykonawstwa robót, itp.).
b) Wykonawca musi dysponowaæ nw. osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
Kierownik budowy (jedna osoba) - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy min. 5 lat od chwili uzyskania uprawnieñ.
Kierownik robót elektrycznych (jedna osoba) - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika robót min. 2 lata od chwili uzyskania uprawnieñ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
5. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.4. i 8.2.5. sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Wykaz robót budowlanych – co najmniej jednej budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej lub nawierzchni asfaltowej lub o nawierzchni z ekokratek komórkowych z wype³nieniem ¿wirem o d³ugo¶ci co najmniej 100 m i powierzchni co najmniej 750 m2 (powierzchnia liczona jako suma jezdni, chodników, wjazdów, zatok postojowych itp.), wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e wymieniona ww. wykazie robota budowlana zosta³a wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczona, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Wykaz nale¿y sporz±dziæ na formularzu stanowi±cym za³. nr 4 do SIWZ.
Dowodami o których mowa powy¿ej s± po¶wiadczenia, referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
2. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia (wskazane w ww. wykazie) posiadaj± wymagane uprawnienia - na formularzu p.n.: „Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia” - wykaz nale¿y sporz±dziæ na formularzu stanowi±cym za³. Nr 5 do SIWZ.
3. Je¿eli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego dokumenty dotycz±ce tych podmiotów, wymienione w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 16 pa¼dziernika 2018r. zmieniaj±ce rozporz±dzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
13.1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 10.000,00z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).
13.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieni±dzu winno byæ wp³acone na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411
Za datê wniesienia wadium wnoszonego w pieni±dzu uwa¿a siê uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, do oferty nale¿y za³±czyæ potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê dokonanego przelewu.
13.3. Je¿eli Wykonawca wnosi wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na obowi±zany jest za³±czyæ do oferty oryginalny dokument wadium, który winien zostaæ umieszczony w oddzielnej kopercie, aby umo¿liwiæ dostêp do dokumentu bez naruszania integralno¶ci oferty. W ka¿dym przypadku oferta powinna zawieraæ równie¿ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em kserokopie z³o¿onych dokumentów oryginalnych dot. wadium.
13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie ni¿ pieni±dz mo¿e byæ wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze z³o¿onych dokumentów musi wynikaæ, ¿e wadium zabezpiecza ofertê z³o¿on± przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
13.5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach okre¶lonych
w ustawie.
13.6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowa³oby brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego w przypadkach gdy:
(1) Odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
(2) Nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
(3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| dodatkowy okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie by³ w stanie przewidzieæ przed publikacj± og³oszenia o przetargu:
I. Zmiany Umowy bêd± mog³y byæ wprowadzane w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, których wyst±pienia Strony nie przewidywa³y w chwili zawierania Umowy, w tym m.in.:
1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie tego terminu, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania placu budowy, uzyskania dodatkowych zgód, uzgodnieñ, zezwoleñ lub innych dokumentów obowi±zuj±cych przy realizacji procesu inwestycyjnego, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne rozumiane jako: d³ugotrwa³e opady deszczu, ¶niegu, gradu, wystêpowanie wiatru, oblodzenia, wysokich i niskich temperatur trwaj±cych nieprzerwanie przez minimum 3 dni robocze, które uniemo¿liwiaj± prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych: umow±, normami lub innymi przepisami, które wymagaj± konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; w takim przypadku Strony ustal± w pierwszej kolejno¶ci faktyczny wp³yw powy¿szych zdarzeñ na realizowany harmonogram prac oraz na konieczno¶æ jego modyfikacji w wyniku niewykonania zak³adanych robót w pierwotnie zak³adanym terminie; w zakresie opó¼nienia spowodowanego ilo¶ci± dni z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi przyjmuje siê, ¿e umowa mo¿e zostaæ przed³u¿ona o tak± ilo¶æ dni, przez które nie by³o mo¿liwo¶ci realizacji; w przypadku wp³ywu przestoju na dalszy harmonogram robót przed³u¿enie terminu bêdzie wynikiem konsultacji stron w tej sprawie,
c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz realizacji dodatkowych robót budowlanych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy,
d) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
e) opó¼nienia spowodowane uwarunkowaniami spo³ecznymi (protesty, listy, petycje, itp.),
f) konieczno¶ci prowadzenia dodatkowych uzgodnieñ z w³a¶cicielami urz±dzeñ obcych lub w³a¶cicielami nieruchomo¶ci przyleg³ych do terenu budowy,
g) wyst±pienia warunków geotechnicznych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili udzielenia zamówienie,
h) wyst±pienie wykopalisk, niewybuchów oraz okoliczno¶ci zwi±zanych z ochron± ¶rodowiska uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót.
2. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego
w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego,
c) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
e) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Strony przewiduj± zmiany wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji umowy odpowiednio
w przypadkach okre¶lonych w ust. 2, a tak¿e w przypadku zmiany stawek podatku VAT.
4. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy
o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu.
5. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie ust. 1, zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy na podstawie ust. 2, zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowi±zany jest do z³o¿enia Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
6. Wniosek, o którym mowa w ust. 5 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4, wszelkich innych dokumentów wymaganych umow±, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu
o zasady okre¶lone w § 4, i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany.
8. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy.
9. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 5 Zamawiaj±cy jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 8 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany.
10. Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du Zamawiaj±cemu dokumentacji, o której mowa w ust. 8 i przed³o¿enia na ¿±danie Zamawiaj±cego jej kopii.
11. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 5 wraz z propozycj± wyceny robót i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany umowy Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, i poinformowania Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji ¿±dania zmiany.
12. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania ¿±dania zmiany, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
13. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego
i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.
14. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany:
a) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy,
b) danych teleadresowych,
c) danych rejestrowych,
d) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 10:30
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
31. INFORMACJA DOTYCZ¡CA OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWI¡ZKU
Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEP£YWU TAKICH DANYCH (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Administrator Danych przekazuje nastêpuj±c± informacjê:
- Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urz±d Miejski w Dar³owie danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dar³owa z siedzib± w Dar³owie przy Placu Tadeusza Ko¶ciuszki 9. Aby skontaktowaæ siê z nami, wy¶lij wiadomo¶æ pod e-mail: poczta@darlowo.pl lub zadzwoñ pod numer tel. 94 314 22 23 do 26;
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@darlowo.pl;
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu realizacji ustawowo na³o¿onych zadañ publicznych wykonywanych przez Urz±d Miejski w Dar³owie, tj. wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa – z zaznaczeniem, ¿e ilekroæ pozyskiwanie i przetwarzanie danych jest wyra¼nie uregulowane prawem nie zachodzi potrzeba realizacji obowi±zku wynikaj±cego z art. 14 ust 1 i 2 RODO;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO oraz na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r.,
poz. 1843, z pó¼n. zm.) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêdzie hostingodawca oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm.);
- Zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe,
o których mowa art. 10 RODO (przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wyroków skazuj±cych oraz naruszeñ prawa lub powi±zanych ¶rodków bezpieczeñstwa na podstawie art. 6 ust. 1), w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z zapisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub przez okres zgodny z umow± o dofinansowanie projektu, w ramach którego prowadzone jest postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego;
- Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-2 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji;
- Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
INNE PRZETARGI Z DAR£OWA
- Przeprowadzenie kursu obs³ugi turbin wiatrowych wraz z egzaminem w ramach realizacji projektu - Aktywni i kompetentni mieszkañcy powiatu s³awieñskiego
- Dostawa i wdro¿enie sprzêtu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny samorz±d".
wiêcej: przetargi w Dar³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Soko³owie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioró¿norodno¶ci wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioró¿norodno¶ci na terenie siedziby Biura ZPKW¦ w Bêdzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dêbnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urz±dzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nak³o nad Noteci±.
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





